Kumman haalarin ottaisit?
http://www.purekids.dk/Billeder/2007/CW_KatalogTRYK_v4_LOW.pdf
Olen näistä haaveillut jo jonkin aikaa, mutta hinta ollut pikkuisen liikaa... Ilokseni huomasin että nyt sais vähän halvemmalla :)
Mutta en osaa päättää kumman ottaisin. Siis kohta 3 -vuotiaalle olisi haalari tulossa. Ruskea olisi käytännöllisempi, mutta minusta tuo vaalea on kauniimpi! Saisko täältä apuja?
Kommentit (25)
Tuo Kuperkeikan poikien ruskea haalari on tosi makea :)
Harmi ku ei itellä oo poikaa.
ai sä olet palauttanut. millainen se pinkki oli livenä, ei taida olla ihan vaaleanpunainen. näyttää semmoiselta pinkin ja persikan välillä olevalta väriltä. hillityltä. ja sitten siinä näyttäisi olevan ruskeita palloja, kestää siis paremmin likaa kuin yksivärinen. onko näin?
koklasin vain toista ja oli tosi söde. väri ei siis vaaleanpunainen vaan puuteri. ei persikkakaan, kun en siitä tykkää yhtään... kangas oli tosiaan sen tuntuista että pelkkä pyyhkiminen riittää. pieniä ruskeita palloja oli kauttaaltaan.
itse asiassa ihastuin vaaleaan vähän enemmän, mutta täksi talveksi ei järkeä ostaa enää yhtään, ellen sitten myy jotain toista pois :)
ruskea ei ollut puhtaan ruskea, vaan vähän harmaaseen vivahtava.
Tilasin siis tämän Cecilie Westhin haalarin tämän keskustelun innostamana. Paketti saapui pari päivää sitten ja haalari ollut käytössäkin siitä lähtien. Ja täytyy sanoa että olen MYYTY :)
Suloistakin suloisempi haalari, paljon mietittyjä yksityikohtia, eikä tosiaan kura näytä edes tarttuvan kankaaseen. Myyjään olen myös erityisen tyytyväinen, ystävällistä, nopeaa ja joustavaa palvelua kaikin puolin!
Ei voi kun suositella!!!!!!!!!
Miksi aina tytöille on tullaisia symppiksiä haalareita,
pojille vähemmän - meillä herra 2v joten joku ihanuus
olisi " ehkä" kIva :D
Juu Tirpunen - laitappa viestiä - jännityksellä odottelen :D
Minä olen kans ihan mahdoton kun näen noita ihanuuksia
ja tämä palsta on kyllä pahin paikka niihin törmätä :D
Mutta meidän kukkaron onneksi pojille on vähemmän
kun meillä on kaksi PRINSSIÄ ja yksi PRINSESSA joka
sitten saa liikaaaaaaaaaaaaaaaaa..... :D
Laittakaa vaan linkkejä - ihastelin jo niitä peikkohaalareita :D