top 5 miten saada omalta vaimolta pyytämättä
Eli mitä miehen pitää tehdä paivän aikana, jotta illalla vaimo ehdottaisi seksiä ?
Kommentit (209)
oli sitten kyse miehestä tai naisesta
tärkeintä muuten seksihaluille naiselle on riittävä uni ja lepo. väsyneenä ei haluta
Vierailija:
tärkeintä muuten seksihaluille naiselle on riittävä uni ja lepo.
Toistaiseksi vielä vaimo " opiskelee" eli tentti silloin toinen tällöin. Nukkuu lähes poikkeuksetta about 12 h. Kuin viikonloppu-aamu joka päivä.
Ei vaikutusta.
Myönnän olleeni pihtaava vaimo. Mies teki kaikkensa saadakseen, hieroi, teki kotitöitä, huomioi, jne. Ja seksissä ei ollut todellakaan vikaa. Teki kaiken mitä halusin ja enemmänkin. Mutta saannit oli harvassa, ehkä 1xvko.
Ongelmana oli jatkuva seksin kinuaminen. Ainakin oletin joka sanan/teon olevan aloite seksiin. Jo ajatus sai karvat pystyyn ja minut kylmäksi. Mies ihmetteli, miksi en tee koskaan aloitetta. No mihin väliin ehtii haluta, kun toinen tekee aloitetta päivittäin.
Yhteistuumin muutettiin taktiikkaa. Mies ei enää anellut seksiä, vaan huomioi minut ilman taka-ajatuksia. Näin omat haluni heräsivät ja sain vietellä mieheni. Se sai itseni halukkaaksi. Parasta on, jos mies esittää halutonta ja joudun laittamaan kaiken peliin. Seksielämämme heräsi uuteen kukoistukseen. Ja molemmat voittivat!
Minä nyt vaihtaisin taktiikkaa, enkä vonkaisi . Sitten olisin kaksi kuukautta ilman ja mitään ei tapahtuisi ?
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Kyllä jos mies puhuu noin vaimostaan.. niin huh.. huh.. Oletkos miettinyt että mahdollinen asenteesi paistaa läpi ja tuhoaa suhdettasi.
Onneksi meillä ei kumpikaan ikinä puhuisi noin toisistaan.Tottakai hän kirjoittaa just silleen kun hänestä niin tuntuu. Tarkoitan M40.
Monet naiset on just tuommosia mitä hän kuvaa. Itsekkäitä idiootteja joista pitäisi pahuus hakata pois tai viedä katolilaisen papin manattavaksi. Uskon että nainen on riivattu tai sitten vaan pilalle hemmoteltu. Kokeile väkivaltaa jos se ei toimi niin sit viet tosiaan kirkkoon ja manaajalle! jotain sun pitää tehdä et voi uhrata omaa elämääsi vaan sen takia että kyseinen lepakko on lapsesi äiti!
Luulenpa, että aika isolla osalla koko kärkiviisikon täyttäisi hormonipillereiden käytön lopettaminen.
m31
Hmmm...meillä tosiaan asiaa auttoi, että lopetin hormonipillerien käytön kokonaan. Varsinkin kuukautiskierron alussa olen miehen kimpussa : ) eikä päinvastoin! Yleensä ottaen niin moni asia vaikuttaa haluihin. Välistä voipi väsyttää, on stressiä töistä, laiskottaa siis kaikkee mahollista. Mutta toivottavasti seksitä olisi kaikille iloa eikä vonkaamista tarttisi tehdä. Se se vasta olisi raskasta!
Voisin vaikka vannoa, että melkein kaikki pillerit aiheuttavat ainakin jonkinasteista haluttomuutta. Niin, ne naiset haluavat enemmän seksiä sitten kun yritetään lasta, mutta eipä välttämättä johdukaan pelkästään lapsesta vaan siitä että ne pillerit lähti roskiin.
Pelkästään kotitöitä tekemällä ei nyt yleensä naista saa kostumaan, mutta on se usein niin, että jos nainen on rättiväsynyt kotihommista ja ei saa apua vaikka pyytää, niin lannistaa se vähän niitä haluja.
Tärkeintä silti on se hyvänä pitäminen. Juuri se hellittely, ilman sitä taka-ajatusta. Minun mieheni voi vaikka kouraista peppuakin ja lasken sen hellyytenä, en nimittäin saa minkäänlaista painostusta seksiin häneltä. Oikeastaan hän voisi olla jopa hieman aktiivisempi, koska en itsekään ole kova aloitteentekijä. Monesti sitä sitten vaan maataankin toistemme kainalossa ja kumpikin " voisi" harrastaa seksiä jos toinen jaksaisi aloitteen tehdä :D
Ei tämä kyllä häiritse minua. Saan hellyyttä enemmän kuin tarpeeksi ja sitten jos alkaa kovasti panettamaan niin ei tarvi paljoa nähdä vaivaa seksiä saadakseen.
En tajuaisi kukista ja siivoamisesta, että mies haluaa seksiä. Joskus olen miettinyt, johtuuko selittämätön kylmyys ja etäisyys, seksin puutteesta? Miksei voi kertoa suoraan haluavansa useammin?
Miehen pitäisi tietää naisen haluavan seksiä ? Pihan hiekoittamisesta vai kahvinkeittämisestä. Vaikeeta on
toinen alkaa esileikkiin, ottamaan suihin tai " vihjaa" asettamalla kovettuneen kyrvän takamuksen vakoon.
Kuka sellasesta herkusta kieltäytyis...
Vaihtamalla vaimoa siis?
Nyt olen niin ruma ihrakasa, ettei kiinnosta seksi. Väsymys ja kotona vankina olo saa mässäilemään.
Meillä ainakin mies käyttäytyy juuri kylmästi ja välinpitämättömästi, kun seksiä liian harvoin. Olen pyytänyt sanomaan suoraan, mutta harjoittelu vielä käynnissä.
T:se, joka suositteli toista taktiikkaa
Itseäni ei huvita koskea, pussailla, hieroa, kysellä kuulumisia/tuntemuksia, pyykätä, tiskata, korjata kaapin saranoita, paikata ikkunan tiivisteitä, kokata, siivota, keittää illalla teetä vaimolle, ostaa kukkia, kehua, sanoa että rakastan häntä, käydä kaupassa, ehdottaa yhteistä elokuvailtaa eikä suunnitellla seuraavaa viikonloppua tai tehdä yhtikäs mitään ko. ihmisen kanssa. Ei, asioiden hoitaminen ja vaimon huomioiminen ei puutteessa olevaa miestä kiinnosta. Pihtaavan ja frigidin naisen seura vituttaa, ja ennemmin hänet pistää tien päälle ja käyttää aikansa muuhun kuin seksin ruinaamiseen.
Voihan sitä kertoa että seksiä pitäisi olla useammin, usein vaimo kokee sen uhkauksena, eikä viesti tunnu menevän kovin helposti perille.
Hän kun haluaisi " halailla, pussailla ja kosketella, katsos siten ettei kaikkien kosketusten tarvitsisi johtaa seksiin" .
Krooh pyyh, krooh pyyh.
Halinallea panettaa.
M32
Vierailija:
En tajuaisi kukista ja siivoamisesta, että mies haluaa seksiä. Joskus olen miettinyt, johtuuko selittämätön kylmyys ja etäisyys, seksin puutteesta? Miksei voi kertoa suoraan haluavansa useammin?
eilispäivä:
- käytiin kavereilla kylässä
- käytiin ruokakaupassa (maksoin kaikki ostokset)
- tein hänelle ruoan (valkosipuliperunoita, pihvejä, salaattia)
- tein hänelle iltapalan
- hieroin hartioita öljyllä, jonka jälkeen jalkoja (yhteensä varmaan pari tuntia)
- autoin koko päivän kysymättä lapsen hoidossa
- tein suurimman osan siivoamisesta (mm. tiskit koneeseen, koneesta pois, petivaatteiden vaihto, pyykit narulta kaappiin, roskien vienti, olohuoneen siivous jne..)
sänkyyn mentäessä tulin sinne valmiiksi alasti, josta tuli riita (en edes ehtinyt ehdotella mitään), koska oli kuulemma liian myöhä ja häntä väsytti. lopuksi hän halusi lähteä eri huoneeseen nukkumaan. näin meillä käy useimmilla kerroilla vaimoni kanssa.. mitä ihmettä tässä pitäis tehdä.. pelkään että joudun kohta ottamaan masennuslääkkeitä. :P
niin ja olen nyt kevään aikana painostanikin dieetannut useita kiloja pois, ettei ylimääräistä mahaa ole.
Myönnän olleeni pihtaava vaimo. Mies teki kaikkensa saadakseen, hieroi, teki kotitöitä, huomioi, jne. Ja seksissä ei ollut todellakaan vikaa. Teki kaiken mitä halusin ja enemmänkin. Mutta saannit oli harvassa, ehkä 1xvko.
Ongelmana oli jatkuva seksin kinuaminen. Ainakin oletin joka sanan/teon olevan aloite seksiin. Jo ajatus sai karvat pystyyn ja minut kylmäksi. Mies ihmetteli, miksi en tee koskaan aloitetta. No mihin väliin ehtii haluta, kun toinen tekee aloitetta päivittäin.
Tämä meilläkin välillä nyppii. Ärsyttää, kun oletetaan, että tietyissä tilanteissa PITÄÄ sekstailla. Spontaaniuden häviäminen tappaa halut (toki lapsiperheessä ei voi mennä ihan fiiliksenkään mukaan, vaan yhdessäololle on löydettävä aikaa)
Itseäni ei huvita koskea, pussailla, hieroa, kysellä kuulumisia/tuntemuksia, pyykätä, tiskata, korjata kaapin saranoita, paikata ikkunan tiivisteitä, kokata, siivota, keittää illalla teetä vaimolle, ostaa kukkia, kehua, sanoa että rakastan häntä, käydä kaupassa, ehdottaa yhteistä elokuvailtaa eikä suunnitellla seuraavaa viikonloppua tai tehdä yhtikäs mitään ko. ihmisen kanssa. Ei, asioiden hoitaminen ja vaimon huomioiminen ei puutteessa olevaa miestä kiinnosta. Pihtaavan ja frigidin naisen seura vituttaa, ja ennemmin hänet pistää tien päälle ja käyttää aikansa muuhun kuin seksin ruinaamiseen.
Teillä onkin ihan kunnon solmu. Tuntuisi, että noita juttuja haluaisi tehdä ihan siksi,e ttä tykkää toisesta ja haluaa tehdä tälle hjyvän mielen ja ilahduttaa. Tietysti vastavuoroisesti (jos seksi jätetään tästä pois, naisen puolelta vastavuoroisuutta on kotitöiden ohella vaikka hartiahieronta, iltapalan laitto molemmille telkkarin ääreen ja tiestysi sellainen perusarvostus ja nalkuttamattomuus)
Tuntuu välillä, että ihmisillä on hukassa sellainen peruskäyttäytyminen oman puolison suhteen. Vaikka ollaan tuttuja ja intiimejä, kyllä jonkinlainen kohteliaisuus, ystävällisyys ja huomaavaisuus pitäisi säilyttää.
- Hieron joka päivä (hartiat, jalat)
- Pesen pyykkiä.
- Hoidan tiskit.
- Siistin paikkoja.Antaako vaimo? No vittu ei. En taida jatkaa tuohon malliin enää...
M32
Ei liikaa hyvää, silloin se muuttuu itsestäänselvyydeksi ja rutiiniksi.
Kokemusta meinaan on, vaimo hoitaa kotona lapsia ja itse olen päivätöissä. Vaimo on niin väsynyt iltaisin että pyöritän välillä lasten hoidot 100% kun vaimo juoksee omissa menoissa ja tulee sitten sopivasti kotiin kun arkirumba on tehty. Astianpesu- ja pyykkikone päällä ja mies siistinyt paikat valmiiksi illan viettoa varten. Energiaa riittää kyllä juosta omissa menoissa mutta kun tulee kotiin niin johan iskee heti väsymys.
Välillä kyllä syö miestä tämmöinen järjestely. Harvassa on ne kerrat kun vaimo tekisi jotain ekstraa minulle. Enkä nyt laske seksiä tähän. Tarkoitan ihan hartiahierontaa tai kokkaisi yksinkertaisen illallisen ilman lapsia. Toisinpäin tuntuu kelpaavan ja tulee jopa muistuttelua jos vierähtää aikaa. Joskus napauttanut takaisin mutta keskustelun aihe muuttuu aika hätäsee.
Naiset naiset!!! Nuo romanttiset jutut lämmittää myös miesten mieltä, ei ole vain meidän tehtävä hyysätä teitä ja aina ole myöskään seksi mielessä.
Naiselta saa vetämällä housut alas ja panemalla samantien.
Illalla seksiä? Itse haluan mielummin aamulla.
top 5 miten saada omalta vaimolta pyytämättä Eli mitä miehen pitää tehdä paivän aikana, jotta illalla vaimo ehdottaisi seksiä ?
Ja jos mies haukkuu naistaan on vika miehessä.