Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuotte lapsen pph:lle liian aikaisin aamulla?

Vierailija
19.11.2007 |

Jos hoitosopimukseen on kirjoitettu, että hoito alkaa klo 7 niin se ei ole sama asia kuin 6.45!!! Tänään taas eräs äityli tuli ovelle lingottamaan tuohon aikaan (ja olen kieltänyt lingottamisen aamulla, koska koululaiset nukkuvat vielä). Sanoin ihan ystävällisesti, että kello ei taida olla vielä 7:ää.... Siihen äiti, että " ai katos, no kun meidän xxxx heräsi niin aikaisin niin ajattelin tuoda jo aiemmin, jotta saan kerättyä liukumia..." . Voin tänne hyvin kirjoittaa, sillä ko. mamma ei osaa avata edes tietokonetta eikä heillä ole sitä kotona, joten tuskin av:lla on....

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakevat lapsensa hoidosta liian myöhään. Jos hoitopäivän pituudeksi on merkitty klo 17 asti niin saatetaan hakea vasta 17.15 tai 17.30...arrrggghhhh!

Vierailija
2/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen klo 7. Pidän valotkin poissa. Kerran menin tahallani avaamaan oven liian aikaisin saapuneelle lapselle ja äidille ja OLIN KYLPYTAKISSA.... Tulivat paikalle siis 20 min. liian aikaisin

t. toinen pph

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen joka ei ole koskaan kuullutkaan :)

Vierailija
4/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vienyt lapsiani koskaan perhepäivähoitoon koska pidän päiväkodin tyylistä enemmän.

Jos sattuu huono mäihä pph voi olla tosi ikävä ihminen ja lapsella paha olo, päiväkodissa on monta aikuista ja ei pääse syntymään niin herkästi ikäviä tilanteita

Vierailija
5/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sano äidille, että hoito alkaa klo 7, sinulla on vielä tehtävää ennen kuin lapsi voi tulla sisälle. Kerro, että voivat yhdessä odotella pihalla siihen asti. Ei luulisi tulevan toiste liian aikaisin.

Vierailija
6/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tänään taas eräs äityli tuli ovelle lingottamaan tuohon aikaan (ja olen kieltänyt lingottamisen aamulla, koska koululaiset nukkuvat vielä)..

Vierailija
7/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä hyökkää heti sellaset emakot ap:n kimppuun, jotka ite tuo sen penikkansa liian aikasten. miettikääpä omalle kohalle!"

Vierailija
8/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti en kuulekaan, kammottava!

Mutta 12 vasta neropatti onkin :-D

Ja ap, tee niin kuin muutamat jo ehdotti. Mene avaamaan kylpytakissa tai sitten tukka pystyssä yöpaidassa. Sano, että heräsit ihan just 2min sitten ja juot vielä rauhassa aamukahvit ennen kuin otat yhtäkään kakaraa vastaan!

Vierailija
9/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja senhän takia kannattaa takertua vain ja ainoastaan tuohon yhteen sanaan. Järjen köyhyyttä sielläkin päin, jos asia ei tullut ymmärretyksi.

Vierailija
10/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

täällä hyökkää heti sellaset emakot ap:n kimppuun, jotka ite tuo sen penikkansa liian aikasten. miettikääpä omalle kohalle!"

SÄ olet ainoa kenenkään kimppuun hyökännyt emakko tähän mennessä...

Vierailija
11/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. 12 ja 13. (jos äly riittää) just tollee pitää alkaa ivailee vaikka ap puhuu iha asiaa...

Vierailija
12/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko tulla eteiseen odottamaan? Mulla alkaa työvuoro vartin päästä, ehditte hyvin riisua ja laittaa tossut jalkaa odotellessa. (Ja sitten keittiöön, kylpyhuoneeseen tms. suljetun oven taakse jatkamaan aamutoimia.)

Vierailija
13/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti takerrutaan täysin epäolennaiseen.

Ymmärrän ap tunteitasi! Varmasti on kurja tilanne kaikkien kannalta, että lapsi tuodaan " liian aikaisin" ! Tuskin ne vanhemmat hakevat vastaavasti iltapäivästä yhtään sen aikaisemmin?! (siis ehkä joskus, mutta tuona kyseisenä päivänä)

Itse olen ollut lto:na, ja sielläkin oli näitä oven takana seisovia ihan riittämiin! Mutta eipä ovea aukaistu, kun vasta sovittuna aikana. Siellähän seisoivat sitten vanhemmat pihalla. Kuulostaa julmalta, mutta valitettavasti ei ollut muuta keinoa. Eikä sekään toisten kohdalla auttanut.

Vierailija
14/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ta. Ja jos ei, niin silloinhan hoitaja käyttää kirjakieltä.

Vai oikein turvattomaksi...... Anna minun kaikki kestää tyhmyytesi kanssa.

Vierailija
15/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voi hyvät hyssykät. Ettekös pph:t ole itse työnne valinneet?? Sitä saa mitä tilaa.

Mitä he ovat itse tilanneet? Että asiakkaat eivät noudata ennalta tehtyjä sopimuksia? Ja sekö on työntekijän vika?

Vierailija
16/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varmasti ymmärsi ap:n pointin, mutta sitten aletaankin vinkua yhdestä sanasta. Kolahtiko joihinkin?

Vierailija
17/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan pph oleta, että vanhemmat on niin tolloja että tuo lapsensa etuajas?

Vierailija
18/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja etelä-pohjanmaalta ollaan.

Vierailija
19/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 7.30-17.30. Emme voi tietää ennen kuin viikon alussa, miten meillä töitä on, joten ilmoitamme silloin pph:lle noin ajat, koska lapsemme haemme. Lapsi on keskimäärin 7 h päivässä hoidossa.

Vierailija
20/39 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo nyt maailma kaatavin juttu jos lapsi tulee vähän etuajassa...??

meitähän on moneen junaan ja osa jää asemalle, ei musta ainakaan haittas jos tenava tulis vähän etuajas, se aikaan menee siihen riisumiseen, kello onkin 7 kun lapsen toppavaatteet on otettu pois, ja hoito alkaa..

älkää ihmiset valittako joka pikku risauksesta, maailmassa on vakavimpiakin asioita kuin 15 minuuttia...

hox hox...

mä alkaisin pph:ksi jos palkat ois parempia ja isäntä ei ois kolmivuoro työssä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän