Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä jotka hoitajia morkkaa ahneiksi, niin onko heillä ihan valot päällä?

Vierailija
13.11.2007 |

Onko jäänyt s. hoitajakoulutukseen vaadituissa psukologisissa testeissä kiinni, ettei sovellu alalle vai mistä tuollainen mahdoton inho, hoitajien työtaistelua kohtaan?

Aivan sairasta! NAISET, se, että yksi matalapalkka naisvaltainen ala saa menemään korotukset läpi, auttaa meitä muita jatkossa tekemään saman vaatimuksen!

nimim. sos. alalta päivää

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä yksittäinsen hoitajan asian. Mutta ymmärrän myös työnantajan näkökannan. Kyllä tässä on koko valtio kusessa, kun kaikki lähtevät barrikadeille samaan malliin.

Vierailija
2/9 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki alkavat sitten vaatia samaa!! Sitten ei raha enää riitä, vaikka tähän yhteen riittäisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäin kiinni.

En soveltunut alalle, koska työmoraalini on kova ja olen surkea valittamaan. " Liian positiivinen ja ahkera" luki tuomiossani.

Vierailija
4/9 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä sipuli. Pieni palkankorotus ja sitten lisää väkee niin siinä on se mitä tarvitsevat. Ahneus on ihmisen perisynti ja siinä komapastuu omiin jalkoihinsa.

Vierailija
5/9 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, etten ole yksin mielipiteeni kanssa. Ei viattomista potilaista, joilla muutenkin on elämässään vaikeaa (samoin heidän läheisillään) saa tehdä työtaistelun panttivankeja! Kummallekaan osapuolelle, mutta päävastuu on uhkailijalla.

Kyllä minullekin on tullut sellainen olo, että nyt on Tehyltä karannut mopo käsistä. Ihan sairasta touhua :-/ On vähän eri asia lakkoilla laillisesti kuin lähteä mukaan joukkoirtisanoutumista tehtailevan ay-pampun uhoon siitä, että " ruumiita tulee, jos...." .

Vierailija
6/9 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitajat saa kiristyksen nyt läpi, niin sitten kaikki muutkin haluavat. Ja missä sitten ollaan? Amerikan malliin vaan.. Hoidetaan ne, joilla on rahaa ja vakuutukset..

Vierailija
7/9 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Vierailija:

ja jäin kiinni.

En soveltunut alalle, koska työmoraalini on kova ja olen surkea valittamaan. " Liian positiivinen ja ahkera" luki tuomiossani.

Vierailija
8/9 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoitajien kuuluu saada korotus (ei tosin noin suurta). Keinoa sen tavoittelemiseksi en kuitenkaan voi hyväksyä. Kuka ottaa vastuun kaikista niistä hengistä, jotka tullaan menettämään? Ovatko hoitajat itse valmiita antamaan vaikkapa oman lapsensa kuolla asian vuoksi? Lakosta päättää tehy ja siihen ei liittoon kuuluvilla hoitajilla ole sanottavaa, mutta irtisanoutuminen on moraalinen ratkaisu, josta jokainen vastaa itse.

Minä toivon, etteivät hoitajat tule tällä keinolla saavuttamaan haluamaansa. Toivon myös, ettei yhtäkään hoitajaa otettaisi automaattisesti takaisin paikalle, josta irtisanoutui. Toivon, että irtisanoutuvat hoitajat menettävät lomansa ja muut etunsa. Eniten kuitenkin toivon, että vielä tämn episodin jälkeenkin minulla on elossaoleva lapsi, että lapsellani on mummo ja isopappa.

Vierailija
9/9 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä tämä kaikki ja heti asenne. Veronmaksajana olen huolissani kuntien maksukyvystä. Kannatan kyllä korotusta, mutta jaksotettuna pidemmälle aikavälille. Mielestäni 12% olisi riittänyt kerralla, sekin on paljon.

Itse olen toiminut kunnalla asiantuntijatehtävävässä pienemmällä palkalla ja kyllähän se niin on, että jos tuo korotus annetaan tehyläisille kuuluu se myös esim. kaikille lastentarhan opeille, opeille ja kirjastotädeille. Pelkään myös, että sairaanhoitajia vähennetään rajusti ja kohta sairaalasta löytyy vain lähihoitajia.

Että tällainen pahvipää minä olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi