Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä teen jokaisesta koululaispojasta, jonka näen uimahallissa naisten puolella, valituksen kaupungin liikuntalautakuntaan

Vierailija
19.11.2007 |

Saa jo loppua tuo terrori! Minä en kaipaa naisten puolella muita töllääviä isoja poikia.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka uimahallissa on inva/perhe pukkarit, miksette mene erityislastenne tai muuten vain avuttomien ipanoidenne kanssa niiin? Ette halua maksaa sitä paria euroa enempää?

Vierailija
42/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 13 v erityispojan äiti. Ei saa itse lukkoa auki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on invahuoneita? Kerro ihmeessä jos tiedät, ilman että morkkaat täällä LAPSIA! Haloo, jotain rajaa! Kiitos.

Vierailija
44/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin säännöissä kun sanotaan, että kouluikäisten on mentävä oman sukupuolensa pukeutumis- ja pesutiloihin. Jos osaa mennä yksin kouluun, osaa myös vaihtaa vaatteet ja peseytyä itse.

Vierailija
45/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerralla, kun 6-vuotias poikani oli uimakoulussa ja kävimme yhdessä naisten saunassa, siellä hihitteli muutama kouluikäinen tyttö. Tuli mieleeni, että nuo lapset (vaikka kouluikäisiä olivatkin) varmaan luulivat poikaani tokaluokkalaiseksi, joka hän koon puolesta voisikin olla _mutta ei iän_, uimataidon tai muiden ominaisuuksien.

Kokoerot ovat todella suuria - pojan kaveripiirissä on 6-vuotiaita poikia pituusvälillä 114-130 cm.

Ja kun poikani ensi syksynä menee kouluu, niin yksin meisten puolelle hän esi saa mennä, vaan tutun saatajan kanssa. Läheisestä lähteestä olen saanut kuulla, miten pedofiilit kartoittavat juuri ne paikat, joista pieniä lapsia löytyy turvatta.

Vierailija
46/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t se 13 veen äiti

Vierailija
47/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran uimahallissa naisten suihkuihin tuli selkeästi kouluikäinen poika varmaan mummonsa kanssa. Mummo patisteli poikaa ottamaan uimahousut pois ja menemään pesulle, ja poika vain seisoskeli nolon näköisenä eikä selvästikään halunnut riisuutua naisten keskellä. Itse ainakin haluan säästää poikiani nolaamiselta, joten viimeistään kouluiässä he saavat käydä suihkuissa itse, jos isä ei jostain syystä pääse uimahalliin mukaan.

Vierailija
48/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko niitä uimahalleja joissa on tälläinen perhe/inhapukkari, ei ole tullut vastaan vaikka olen aika monessa kaupungissa lasta uimaan vienyt.

Vierailija
49/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uimahallin säännöissä kun sanotaan, että kouluikäisten on mentävä oman sukupuolensa pukeutumis- ja pesutiloihin. Jos osaa mennä yksin kouluun, osaa myös vaihtaa vaatteet ja peseytyä itse.

Vierailija
50/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mä en laita lasta yksin vaan aina turvallisen saattajan kanssa oman sukupuolen pukkariin, onneksi noita on vielä riittänyt ja joskus olen ostanut mll:stä. Koska uinti on erityislapselle todella hyvää terapiaa, meillä ainakian ollut.

Vierailija
51/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet eivät katso sivusta kun pedofiili ahdistelee pientä poikaa. Ja opetan kyllä lapseni nostamaan ison metelin, jos vieras mies rupeaa liian läheiseksi.

Niin, en kyllä mielelläni rikkoisi niitä uimahallin sääntöjäkään.

Vierailija
52/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan tietää, kuka tämä mies lapsellesi on? Kukaan ei puutu, se on varma. Mutta jos ei poikasi ole sinulle tuon tärkeämpi niin voi poika parkaa.

Vierailija
53/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä sitä pedoa, jolle hän ON helppo nakki.

Vierailija
54/54 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te todellakaan ajattele tyttöjä? On erittäin epämukavaa jos esim. poika samalta luokalta tulee samaan aikaan naisten puolelle! Aikusia ei haittaa, mutta ne tytöt, heitä haittaa. Ei ehkä kaikkia, mutta siellä on joukossa niitä, jotka eivät enää halua näyttäytyä poikien edessä alastomana!

Ottakaa se järki käteen ja miettikää asioita välillä muidenkin kuin itsenne kannalta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme