kaverin mies pettänyt vaimoaan, kuinka pystyn jatkaa
normaalia ystävyyssuhdetta kaverini kanssa kun en saa enkä haluakaan kertoa asiasta?!??!
Kuulin asiasta mieheltäni joka oli luvannut että ei kerro kenellekään joten en voi edes sille äijälle paljastaa tietäväni asiasta.
Pahempi(?) juttu että asiasta oli kuullut myös sellainen hlö jonka en usko pitävän asiaa sisällään.
Kyseessä naimisissa oleva pari joilla myös kaksi lasta ja viimeksi eilen vaimo haaveili kolmannesta. Tuntui tosi pahalta kuunnella hänen haaveitaan nyt kun tiedän mitä miehensä on tehnyt. Sekin on hirveää että mies petti huorien kanssa ei siis todellakaan yhden vaan useamman kanssa samana iltana joten olisi kyllä moneenkin kertaan ehtinyt lopettaa touhunsa. Jos ei olisi itse kertonut asiasta niin ei kukaan olisi koskaan saanut tietää.
En ole pystynyt nukkumaan pariin yöhön kun v***ttaa niin kaverin puolesta ja omakin usko miehiin nyt vähän horjuu kun kyseinen pari on edustanut mun mielessä ns. täydellistä avioparia. Mies kuulemma katuu tosi paljon mutta mulle se ei oikein tahdo riittää joten tuskin kaverillenikaan ainakaan ennen kuin pitkän harkinnan (???) jälkeen ehkä lasten vuoksi.
Kauheinta etten voi asiasta kenellekään edes puhua kun en haluaisi olla mitenkään osallisena jos heidän välinsä rikkoutuvat koska sehän tietäisi ystävälleni suurta tuskaa. Mutta silti on jotenkin väärin nykyinenkin tilanne, etenkin jos mies alkaa kertoilla jutusta muillekin..
Onko kellään vastaavaa kokemusta ? Mitä voin tehdä?
Kommentit (26)
En kyllä mitenkään pysty ymmärtämään sun miestä tässä! Joka ei muka ymmärrä, että kyllä tällainen asia on saatettava vaimon tietoon. AINOA ihminen tässä sotkussa, jonka kuuluis kokea syyllisyyttä, on se kaverin mies (paitsi jos oli huorissa vaimon luvalla, tällaisiakin tapauksia tiedetään!!)
Se, että ap ja miehensä kokevat jotenkin tärkeämpänä pitää pettäjä- tai huorissakäyvän miehen tekemiset omanaan, kuin kertoa naiselle, petetylle on mulle ihan mahdotonta ymmärtää, mutta näköjään jotkut täällä teitäkin ymmärtävät.
Kaikenkaikkiaan olen ihan tyytyväinen, että ette ole mun kaveriapiiriä. Mulle luottamus on kyllä vähän eri asia, kuin että ei vaikka ystävyyden menetyksen uhalla kerrota jotain mitä mies on kertonut mulle. Mikä se semmonen mies on, joka ap:lta tollasta edes vaatii?? Onko ap:n miehelle tän pettäjämiehen ystävyys/luottamus (tai mikä?) todella muka niin tärkeä, että toisen pettämiset peittelee ja vaimolta piilottaa?
Ei, mä en vaan kertakaikkiaan voi uskoa, että tää on edes totta!!
Se on nykyään yleisempää kuin maallikot uskovatkaan. Kerro hyvä ap ystävällesi petollisesta miehestä ja passita molemmat testeihin.
Ja ihan tavallinen pulliainen olen. Jospa se suulas kaverisi kertoisi, ettei sinun tarvi...
Ensinnäkin kaverisi saattaa hyljätä sinut, jos kerrot... toiseksi petät miehesi luottamuksen.
Kyllä se tullee ilmi joskus, ole silloin kaverisi tukena. Minä en ainakaan haluaisi tietää ko. asiasta.
Että osaa vastata oikealla sävyllä?
Kyllähän se sun miehen pettäminen oli paljon pahempi juttu kuin se että kaverit eivät kertoneet.