Miksi aina kauhistellaan kuinka kamalaa ulkomaalaisen on muuttaa kylmän ilmaston Suomeen?
Ihan yhtä kamalaa ja vaikeaa se on suomalaisellekin muuttaa maahan jossa on ympäri vuoden 30 astetta lämmintä. Kuitenkin kylmään maahan muutto " oikeuttaa" käyttäytymään huonosti ja tekemään rikoksia kun sopeutuminen on niin vaikeaa.
Kommentit (5)
En myöskään sanoisi, että se oikeuttaa rikolliseen toimintaan, mutta kyllä tänne sopeutuminen vaatii erityistä sinnikkyyttä. Ja minusta ei ole yhtään vaikeaa elellä 30 asteen helteessä jos vaan ilmastointi toimii. Vaihtaisin heti jos mahdollista olisi.
Luuletko että Suomessa ollaan niin tyhmiä että ehdointahdoin otetaan maahan rikollisia?
Olen itse asunut yli 10 vuotta maassa jossa on keskimäärin lämpötila kesällä noin +30- +40. Kyllä siihen tottuu.
kyllä siinä ei silloin kylmä haittaa. Tunnen tälläsen ihmisen. Hän on esimerkillinen ihminen muutenkin, ei ikinä valita ilmoista.
Vierailija:
Luuletko että Suomessa ollaan niin tyhmiä että ehdointahdoin otetaan maahan rikollisia?
Olen itse asunut yli 10 vuotta maassa jossa on keskimäärin lämpötila kesällä noin +30- +40. Kyllä siihen tottuu.
Vaikka näin alkuasukkaan näkökulmasta sanonkin. Ei tosin millään muotoa oikeuta tekemään mitään laittomia tekoja.