Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkatteko panemista kun orgasmi alkaa

Vierailija
03.06.2026 |

Niin eli jatkatteko panemista kunnes viimeinen tippa tulee vai lopetatteko sisään ulos liikkeen ja pidätte vain sisällä orgasmin ajan?

Itse pitää paukuttaa aivan loppuun saakka. En ole edes koskaan kokeillut miten se paikallaan olo onnistuisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paukutan vielä niin kauan kun tuntuu

Vierailija
2/8 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut parhaaksi tekniikaksi sen, että orgasmin huipun tullessa menen syvään ja pidän siellä kahden ekan sykäyksen ajan. Sitten alan tehdä todella nopeaa työntöliikettä samalla tavalla kuin juuri ennen kliimaksia. Tuo voimistaa rajusti ainakin itselläni jatkosykäyksiä ja tuntuu kuin tulisi toinen orgasmi perään. Sama kihelmöinti ja paineen tunne tulee takaisin. Jopa voimakkaampi. Taas pysäytän ja jos jaksan, jatkan samalla tavalla. Parhaimmillaan olen saanut neljä perättäistä huipun tunnetta. Spermaa tulee aina lisää jokaisessa noissa. Kuivat pumppaukset tuntuvat taivaallisilta. Tyttöystävä nauttii ja ihmettelee kykyäni. Hän on kuin tulisi myös monesti. En ole koskaan kysynyt kun keskityn niin omaan hurmiooni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut parhaaksi tekniikaksi sen, että orgasmin huipun tullessa menen syvään ja pidän siellä kahden ekan sykäyksen ajan. Sitten alan tehdä todella nopeaa työntöliikettä samalla tavalla kuin juuri ennen kliimaksia. Tuo voimistaa rajusti ainakin itselläni jatkosykäyksiä ja tuntuu kuin tulisi toinen orgasmi perään. Sama kihelmöinti ja paineen tunne tulee takaisin. Jopa voimakkaampi. Taas pysäytän ja jos jaksan, jatkan samalla tavalla. Parhaimmillaan olen saanut neljä perättäistä huipun tunnetta. Spermaa tulee aina lisää jokaisessa noissa. Kuivat pumppaukset tuntuvat taivaallisilta. Tyttöystävä nauttii ja ihmettelee kykyäni. Hän on kuin tulisi myös monesti. En ole koskaan kysynyt kun keskityn niin omaan hurmiooni.

Olen kuullut miehen sarjaorkuista aikaisemmin, mutta kiitos tästä kuvailusta. Ymmärrän nyt vähän enemmän (ihmis-)elämästä. Ihanalta kuulostaa tyttösi kannalta myös.

Vierailija
4/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puoliso runkkaa vielä aina vaikka laukeenkin. 

Vierailija
5/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aavistan useiten laukeamiseni, se tunne kun tietää että nyt tulee vaikka tekisi mitä. Usein vetäydyn aivan pillunhuulien tuntumaan, pysähdyn ja samalla kun ensimmäinen sykäys spermaa alkaa paisuttaa kullia, työnnyn aivan pohjaan aika hitaasti ja pysyn siellä kunnes ekat 2-3 sykäystä on tullut. Sen jälkeen pari nopeaa panoliikettä tuo orgasmin takaisin, jälleen hitaasti pohjaan. Tätä voi jatkaa 3-4 kertaa ja aina spermaa tuntuu tulevan lisää. Lopuksi jään sisään autuaassa tilassa silitellen naistani.

Vierailija
6/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ach! Miehenä ymmärsin kysymyksen niin, että "jatkatteko panemista silloin kuin rakastajattarenne orgasmi alkaa?"!

No totta mooses! Silloin otetaan loppukiri!

Vierailija
7/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tunti sen jälkeen työnnän niin kauan kun mulkusta on sentti jäljellä, loput annan koiralle.

Vierailija
8/8 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin  tottakai mutta nyt tosiaan oli kyse miehen omasta orkusta. 

Vaimon kanssa tullaan käytännössä aina yhdessä (minä ajoitan) niin itsellä yhdistyy loppukiri ja oma paukutus. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän