Yli 20v sitten hoidin lapseni ilman tukiverkostoa
ja isän apua. Nyt taas kuuntelen lasten kokopäiväistä itkua ja kiukuttelua. Siinä sivussa kasvatan myös pentua. Tuntuu aika rankalta toisinaan mutta miksi valittaa. Jättää lapset tekemättä jos ei selviä arjesta! Rasittavaa kun joku " itkee" kuin vaikeeta on kahden lapsen kanssa.
Kommentit (4)
Minä olin kymmenen vuotta sitten yksinhuoltaja ja kavereita oli jotka sitten aina auliisti pyysivät minua hoitamaan heidän lapsiaan, jos kysyin vastapalvelusta niin ei käynyt. Ei sitten minun tuttavapiiriini kertynyt äitä ystävällisiä yh:ta.
Mutta onneksi se ei voi mitenkään liittyä sinuun. Sinä kun et voi koskaan sairastua ja olet kuolematon. Mihin lapset muita aikuisia tarvitsisivatkaan.
Se, ettei kukaan heitä puolestani hoitanut, ei tarkoita, että olisin ainoa aikuinen heille. Eikä minulla ole sädekehää, kyllästyttää vaan ainainen valitus. Ei saa nukkua öitään, lapset sairastavat ja niin edelleen. Lapsi tuo tullessaan ikäviäkin asioita jos niihin ei ole valmis niin miksi tehdä lapsia. Ap
TUKIVERKKOA!
Asun isättömän tyttäreni kanssa. Vanhempani ovat jo sairaita. Olen rakentanut itse itselleni yh-tukiverkon, jossa lapset pääsevät aina jonnekin kylään jos tarvetta on.
Olen vihainen ihmisille, jotka eivät ymmärrä sitä, että lapsikin kaipaa turvallisia aikuisia enemmän kuin yhden.
Ja valittaa saa aina. Sitä kutsutaan purkamiseksi, se auttaa jaksamaan.