Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOHAAVEET uuteen viikkoon 47

19.11.2007 |

Ajattelin maanantain kunniaksi uuden pinon aloittaa.

Täällä taas ankea maanantai kaikin puolin. Aamulla piti aikaisin nousta että ehdittiin neuvolaan influenssarokotukseen. Päätin sen murulle kuitenkin ottaa koska niin paljon käydään " ihmisten ilmoilla" ja kun lääkärikin vakuutti että hyvin siedetty rokote on. Itkuksihan se meni kun pistettiin. Sitten vielä kun kaverin kaa puhuin, se alkoi mulle saarnata miten kaikille tulee influenssarokotuksesta flunssa eikä ottamisessa ole mitään järkeä... Tuli sit äidillekin paha mieli. Pitäis vaan uskoa omiin päätöksiinsä ja sanoo nasevasti takasin, mutta enpä just sillä hetkellä keksinyt. Ja ilmakin on niin tylsä kuin vaan olla ja voi... plääh. no ehkä tää viel iloks muuttuu tääkin päivä.

Jo riittää valitus. Mitäs muille kuuluu? Onko Emmuli jo testaillut uudestaan? MOELPAhan on ihan loppukierrossa. Ja tervetuloa Julia82!

murunmamma, joka on koko ajan laskenut kiertopäivät väärin eli nyt onkin jo kp20/27-29...

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon viestejä. En millään jaksanut lukea koko ketjua, mutta ainakin Tyhjällesylille haluaisin kommentoida, että mulla samanlainen kokemus kuin sullakin -km samoihin aikoihin, vähän ennen, ja sitä ennen aika kauan yritystä. Nyt on kierto ollut jonkin aikaa suht normaali, joten yritys on taas päällä ja on tullut tänne palstallekin jälleen hakeuduttua... :) Oikein paljon onnea sulle yritykseen.

Mulla taisi ovis olla juuri eilen. Onnistuttiin ajoittamaan yritykset aika hyvin eiliselle ja tälle päivälle, toivottavasti ei mennyt kuitenkaan liian myöhäiseksi. Pian sen piinailu siis taas alkaa.

Hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille.

Minttu_10 kp18/31, dpo 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla