Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOHAAVEET uuteen viikkoon 47

19.11.2007 |

Ajattelin maanantain kunniaksi uuden pinon aloittaa.

Täällä taas ankea maanantai kaikin puolin. Aamulla piti aikaisin nousta että ehdittiin neuvolaan influenssarokotukseen. Päätin sen murulle kuitenkin ottaa koska niin paljon käydään " ihmisten ilmoilla" ja kun lääkärikin vakuutti että hyvin siedetty rokote on. Itkuksihan se meni kun pistettiin. Sitten vielä kun kaverin kaa puhuin, se alkoi mulle saarnata miten kaikille tulee influenssarokotuksesta flunssa eikä ottamisessa ole mitään järkeä... Tuli sit äidillekin paha mieli. Pitäis vaan uskoa omiin päätöksiinsä ja sanoo nasevasti takasin, mutta enpä just sillä hetkellä keksinyt. Ja ilmakin on niin tylsä kuin vaan olla ja voi... plääh. no ehkä tää viel iloks muuttuu tääkin päivä.

Jo riittää valitus. Mitäs muille kuuluu? Onko Emmuli jo testaillut uudestaan? MOELPAhan on ihan loppukierrossa. Ja tervetuloa Julia82!

murunmamma, joka on koko ajan laskenut kiertopäivät väärin eli nyt onkin jo kp20/27-29...

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovistestejä oot käyttänyt? Mulla on ollut RFSU:n testit käytössä. En oo saanut selvää ovisplussaa aikaisempina kahtena kiertona. On vain ollut lähes yhtä tumma viiva ja olen sen tulkinnut ovisplussaksi, kun seuraavana päivänä on viiva jo vaalentunut. Lämmöt ovat myöskin tämän jälkeen aina nousseet. Gynen mukaan lämmöt ei nouse, ellei ovulaatiota ole tapahtunut. Sanoi että se lh-huippu voi olla niin lyhyt, ettei sitä kaikki saa bongattua testeillä. Tässä kierrossa sain ihan yhtä tumman viivan testiin, mutta lämpöjen nousun kanssa on ollut ongelmia. Joku suositteli vaihtamaan testauksen ajankohtaa. Kahdessa viime kierrossa testasin 17-18 välillä, mutta tässä kierrossa testasin jo klo 15. En sitten tiedä vaikuttaako tuo, mutta nyt ainakin sain selvän ovisplussan.

Oman lapsen kuolema on varmasti aivan käsittämättömän kauheaa. Minulle ottaa todella koville jo kissojenkin kuolemat, joten en pysty edes käsittämään mitä olisi menettää vauva. :( Minulle on jäänyt mieleen yli 90-vuotiaan sukulaisnaisen sanat, kun hänen poikansa kuoli syöpään 70 vuotiaana " kenenkään äidin ei pitäisi joutua hautaamaan omaa lastaan, se on jotain aivan hirvittävää" .

-Annique, kp22/26-29, yk9-

Vierailija
22/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulin vihdoin taas kirjoittelemaan...ei pitäisi olla montaa päivää poissa, niin sitten kauhea lukeminen kun yrittää lukea kaikki että mitä kenellekin kuuluu.....raksalla on ollut kiirus, sitten oli tädin hautajaiset, mulla jalassa hermotulehdus jonka vuoksi olen ollut viikon sairaslomalla ja nyt menen huomenna uudestaan lääkäriin, kun ei se jalka ole kokonaan kunnossa.....viikonloppuna on muutto ja lääkäri määräsi mut lepoon eli ei ole mitään asiaa kantaa mitään...toteutus on sitten vähän huono toteuttaa. Nyt on ollut 4 päivää päänsärkyä ja kurkku kipea (mies ja lapset myös valittaa kurkkukipua, täytyy viedä varmaan lapset nielunäytteelle)......

Muuta ei tänne rintamalle kuulu....täti on varmaan kohta lähdössä pois. Täällä perheessä vietetään seksitöntä elämää (ei ole kyllä itselläkään ollut mitään halua hirveän väsymyksen vuoksi, johtuu varmaan lääkekuuristakin), joten kohta tipun tästä elokuun porukastakin pois....olen varmaan vielä vuoden 2009 ryhmissä mukana ellei mies sitä ennen jo anna kieltävää päätöstä vauvan suhteen.

Unelma08 kp 8/30-31 ??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mullakin ne rfsu:n testit ja haaleat plussat sain,en vahvaa kertaakaan,siis en edes lähes vahvaa!mut limat ja tosi pienet nippailut tuntu kuitenkin...mut en oo koskaan ovista tuntenu kovin selkeesti ni en voi siitäkään päätellä!

noh..eiköhän se selviä jos sattuu tärppäämään.mä viel ajattelin et varmaan viikonloppuna vahvistuis viivat,mut onneks haaleilla plussilla jo pupuiltiin,jos se ovis olikin jo silloin=)

Vierailija
24/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille! :)

Sisterlylove ja tapsu85, otan osaa menetykseenne! Itse olen myös kokenut keskenmenon kesäkuun alussa ja vieläkin asiaa muistelen lähes päivittäin. Oikein paljon onnea plussasta, Sisiterlylove!

Minun pitäisi tänään aloittaa Terolut, mutta en ole ihan varma, että odottaisinko vielä pari päivää. Ovulaatiolimoista ei ole vielä meinaan merkkiäkään. Viime kierrossa tikutin plussan kp 21, mutta en viitsisi sinne asti odotella. Onko jollakin kokemusta, että onko Terolut estänyt ovulaation?? Ja onko Terolut auttanut raskautumiseen?

Rizza kp 15/36-47, yk 18

Vierailija
25/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä surulliset keskustelut. Kohtukuolema ja oman lapsen kuolema on kyllä sellaisia asioita, joita ei kellekään sois. Murua odottaessa pelkäsin keskenmenoa ja sen jälkeen kohtukuolemaa, murun synnyttyä oli hysteerinen kätkytkuolemasta. Jotenkin nyt osaa ottaa rennommin. Enemmän olen huolestunut, että lapsi ei olisi terve. Ystävälle syntyi tänä vuonna kehitysvammainen lapsi, suloinen pieni, mutta tulevaisuus epävarmaa. Kaikenlaista voi olla lapsella ja tulla... huoh... tää äitiys on pelkää pelkoa ja huolta... =)

ON: heräsin aamulla kuvotukseen, mutta niin olen herännyt monta kertaa aiemminkin. Nenä on tukossa... eikös sekin voi olla raskausoire=) Tissejä vihloo... ja kohdussa nippailee... oon taitava keksimään näitä oireita =)

murunmamma kp21/27-29 yk1

Vierailija
26/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista lukea syntyneen lapsen kuolemasta ja kohtukuolemista... mä olin niin naiivi silloin kun esikoista alettiin yrittään. Tärppäs ekasta kerrasta enkä tajunnu pelätä mitään, en ees synnytystä. Nyt kun kakkosta ei kuulu niin pelottaa jo etukäteen se, että kun/jos tärppää joskus että jos meneekin sitten kesken.

No, eipä taida tästä kierrosta tärpätä. Tänään häivähti vaaleanpunaista vuotoa vessapaperissa. Se on varma merkki tiputtelun alkamisesta :/ Näin aikaisin, huh-huh.... tietänee siis sitten ainakin viikon tiputtelua ennen varsinaisten menkkojen alkamista. Todella rasittavaa. No pientä toivoa herättelen, jos oliski kiinnittymisvuotoa, mut tuskin. Mullahan tiputtelee joka kuukausi, ja on se joskus näinkin aikasin alkanu, valitettavasti. No, katsotaan nyt pari päivää, lisääntyykö, ja varsinkin katson huomisaamun r-testin, näkyykö siinä mitään häivähdystäkään viivasta.

Anniquen käyrä on kyl merkillinen. Toisaalta lämmönnousu on aina hyvä merkki, että jotain olis tapahtunu kenties oviksen suhteen. Mun mielestä netissä ne käyrät mitä oon nähny, jotka on ovuloimattomista kierroista niin niissä ne lämmöt siksakkaa ylös ja alas eikä näy mitään kaksijakoisuutta. Sulla kuitenkin selvästi on loppukierron lämmöt alkukiertoa ylempänä.

Rizza. Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta kyllähän se terolut saattaa oviksen estää, kun on keltarauhashormonista kyse. Toisaalta terot ei oo niin vahvoja kuin luget joten jos ovis on just tulollaan, nii kyllä se parina ekana päivänä pääsee puskemaan läpi teroistakin. Mut jos ovikseen on vielä pitkä aika niin sit ehkä ne estää oviksen. Tämä on mun mielipide, joka perustuu nettitietämykseen, ei sen kummempaan faktaan, joten en nyt mene vannomaan kuitenkaan.

Ite kokeilin vaan yhdessä kierross teroja, että auttavatko tuhruihin, ja aloitin ne vasta kp 17, odotin että ovis oli varmasti ohi. Mut mulla ovis tuleekin aina viimeistään kp 18, tai niin on reilun vuoden aikana ollut kun olen seurannut.

Murunmamma: sullahan on jo oireitakin! :) Mulla ei oo niin mitään..mrr.. :)

Koralli73 kp 21/n.27 dpo 7 yk17

Vierailija
27/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee NIIN hermo tän kaiken kanssa. Tämä kuukausi siis vasta 3. yrityskk, mutta mua ahistaa kun tää ei millään nyt tärpää.

Tissit olleet kipeät jo monta päivää ja nyt siis vasta kp 24 (eli miksi täti-oiret alkaa jo nyt??!!), mahaan sattuu tosi lujaa välillä (varmaan joku kasvain tai kysta tai jokin muu tatti) ja PMS- oireetkin alkaa jo nostaa taas päätään (hatuttaa!!!). Ja TIEDÄN, että se nega pamahtaa testiin jos viitsin edes testailla.

Mikä tässä menee pieleen? 2 edellistä kiertoa tikuttelin ovista ja nyt sit en, mut samat oireet (täti-oireet) joka kierrossa. Yritämme siis ensimmäistä yhteistämme, esikoinen tarttui kerrasta matkaan (tosin sitä edelsi 3 km:a), siksi tuntuu kummalta tahkota kuukausia.

Tiedän,että jotkut yrittävät vuosikausia, mutta mun on hillittävä ittteni tällaisisina hetkinä etten hauku miehen varusteita ja simppoja maailman surkeimmiksi. En tietenkään loukkaisi häntä niin, koska vika on todennäköisemmin minussa. Mutta turhauttaa NIIIIIN!

Kiitos kun sain avautua:) Helpotti.

Saanko muuten liittyä seuraanne? En ole aina näin negatiivinen kuin tänään. Olin jo kesäkuisissa ja heinähatuissa ja nyt sit täällä. Minkäs muuten laitan syyskuisten pino-nimeksi? Kosak te kaikkihaan saatte plussan ja minä ypö-yksin perustelen pinoja vielä ensi vuonnakin:D

Plussia!

Hepuna (hajalla) yk3 kp 24-29/30

Vierailija
28/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepuna: Repesin! Anteeksi kovasti mutta en pystynyt pidättelemään naurua kun luin viestisi. Välillä täälläkin tuntuu vähän samalta. Meillä kanssa eka yhteinen yrityksessä, ja vasta kolmas kierto menossa mutta silti panee välillä mietityttämään ku pojat tärppäs heti ekasta ja olikohan tokasta tai kolmannesta kierrosta.

Ja muuten, eikös nää pinot ole vähän sitä varten että voi tulla kertomaan ne hyvät ja ne huonot fiilikset..

Täällä samaa vanhaa, kp 7 siis menossa ja täti taitaa vihdoinkin karista pois kyydistä. Siis ovisaikoja vaan odottelemaan. Koitan ottaa rauhallisesti enkä sorru ovistikkuihin nähdäkseni niitä ei niin vahvoja negaviivoja;)

Terveisin Teera kp 7/28-29

Vierailija
29/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt päätin sitten kuitenkin aloittaa Terolutit tänään ja ensimmäinen pilleri on sitten otettu. :) Katsotaan, tuleeko ovulaatiota vai ei.

Koralli: Voi että, toivotaan tuon vuodon nyt olevan sitä kiinnittymisvuotoa!!!

Hepuna: Voi, kyllä on nuo tunteet olleet minulle ja varmasti monelle muullekin välillä tuttuja. Kyllä tänne saa tuntojaan meille purkaa! Toivottavasti olo helpottaa ja saat pian plussan. Minäkin muutaman kerran jo aikaisemmin miestä leikilläni syyttelin (valitettavasti) huonoista siittiöistä, mutta kun plussaa ei vaan kuulunut ja lapsettomuustutkimuksissa siittiöt olivat normaalia tavaraa, niin se vaihtoehto jäi pois. Diagnoosiksi tuli keltarauhashormonin puute, enkä ole enää itkenyt miehelle lapsettomuutta joka kuukausi, vaan kiltisti iltaisin nikottelen peiton alla yksin miehen jo nukkuessa.

Toivottavasti Terolut auttaisi paremmin raskautumaan. En millään jaksaisi odottaa tammikuun loppua, jolloin vasta on uusi aika tutkimuksiin.

Rizza kp 15/36-47, yk 18

Vierailija
30/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas palstataukoa tuli ihan vahingossa yli viikko. No teki ihan hyvää päälle olla ajattelematta näitä asioita ihan päivittäin.

Nyt on sitten ostettu Clearbluen törkeen hintainen digitaali ovulaatio testi ja eilen aloitettu ruokapäiväkirja (taas) kun ei toi paino tunnu muuten tulevan alas.

Nyt voi lukaista vähän viestejä että mitä kuuluu.

T:Vacsuli, kp11/28-37, yk 2

Vierailija
31/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten toi tosi helppokäyttöinen. No odotellaan vaan sitten ja koetan muistaa testailla :-/

Siksi muutne testasin jo näin aikaisin koska limat on " in the house" jo toista päivää.

T:Vacsu.

Vierailija
32/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan typeräähän se on olettaa että heti tärppäis. Vaan kun se tärppikään ei minulle tarkoita että vauva olis tulossa, noitten km:jne takia.

Ens kuussa ajattelin ottaa taas super- teho- kuukauden: Alotan greippimehun jo ennen ku täti tulee tässä kierrossa ja tikutan ovista heti kun madam lähtee ovesta ja kun ovis on plussaa ni mies saa kyytiä halusi tai ei (se onneks kyllä näyttää olevan aina valmis:D) ja seksin jälkeen kävelen käsilläni tunnin ettei yksikään simppa livistä.

HEHEHHHH!! kyllä me ollan sit sekasi koko sakki!

Kuka olis testivuorossa? Minä ajattelin testata vasta ensi viikon ti. Täti tulee kuitenkin viim.kp 30 eli maanantaina, että säästyypähän nekin rahat.

-Hepuna *nyt jo rauhallisemmin*

Vierailija
33/81 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitikin mennä hätiköimään....testasin tänään ja negahan sieltä tuli! =( Hitto kun en malttanut mieltäni. No eipähän tarvitse enää jännittää. taidan siirtyä pian syyskuisten pinoon....

Vierailija
34/81 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsin sitten tosiaan siitä lämmönnoususta vähän liian aikaisin. Tänään ei ollut enää koholla. Kylläpä tämä on ihmeellinen kierto. Toivottavasti ensi kierto on taas normaali, ettei kroppa ala tehdä tepposiaan kun lasta toivoo niin kovasti. :(

-Annique, kp23/26-29, yk9-

Vierailija
35/81 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi pikkusen jo epäilyttään, että josko sittenkin. Mutta eihän se voi olla mahdollista, kun jäi touhut väliin oviksen aikaan. No sitten mietin et bongasinkohan nyt sitten oikeesti oviksen oikeeseen aikaan. Mutta menkkamaista kipua on aina välillä eikä tissit ole kipeät ei sitten yhtään. Molemmissa aikaisemmissa raskauksissa on kyllä selvästi ollut. Et kyllä taivun vielä ei raskauden puolelle. Toinen lapsemme tosin sai alkunsa ekasta yrityskierrosta, ettei tää ihan mahdotonta olis kuitenkaan. Mut elän nyt täs piinassa, kun päätin etten ala hysterisoimaan noiden r-testien kanssa vaan odotan kiltisti, että täti on selvästi myöhässä. Onkohan mulla jotain taipumuksia tykätä tästä epätietoisuuden tunteesta, kun yhellä pissakerralla saisin jo tietää??

Anteeksi tämä vain omasta navasta hösääminen, mutta ymmärrätte varmaan kun elän jännittäviä aikoja? =)

yrttis kp 30/28 yk 1

Vierailija
36/81 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOELPA: pahoittelut negasta, ei kuitenkaan kannata toivosta luopua

Yrttimaaria: Kuulostaapa jännältä... Onhan sekin mahdollista, että ovis onkin ollut eri aikaan.

Hepuna: Tuo olettaminen, että heti tärppäisi... ymmärrän täysin. Meidän esikoinen on pillerivauva, toka raskaus sai alkunsa toisesta kierrosta pillerien lopettamisen jälkeen. Nyt on meneillään toinen kierto km:n jälkeen. Suoraan sanottuna tiedän olevani ihan mielettömän pettynyt, jos ei tärppää!

Koko ajan tuntuu oireita: Jatkuva nälkä ja jano, välillä etova olo, väsyttää, nenä tukossa ja hartiat jumissa ja vatsa turvoksissa. Sellaista ihmettelin, että kun ovuloin vasemmalta, niin miksi nyt myös oikealta munasarjojen kohdalta vihloo? Onko muillakin niin? Voiko sen ottaa oireena...

Tissit ei ole kipeytyny, normaalikierrossa ne kipeytyy pari päivää ennen menkkoja, mutta raskautuessa on aina kipeytyny aiemmin, tästä tuli mieleen, et tod.näk. en ees oo raskaana ja se tulee oikeesti olemaan kolahdus! Mut sit mul on sellasia oireita, mitä on kans mun raskauksis ollu ja ne on vähän hassumpia, esim. huulet on ihan kuivineet!!!

Tulipa jahkattua omaa napaa... sori vaan, kovasti mietityttää nuo jutut

-Tapsu kp 20/30(?) (Ehkä jo viikon päästä uskallan koittaa testata... oon vähän malttamaton :) )

Vierailija
37/81 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, että on paljon lukemista kun avaa pinon =)

Hepuna: voi olet ihana =) Tottakai tänne saa avautua, ainakin mun mielestä, minne sitten. Mä oon varmasti tuommoinen kahden kuukauden päästä, ja usko pois tuun syyskuisiin sun kanssa, ei voi käydä niin että ekasta kierrosta tärppäisi.

Koralli: Joo on oireita, mutta oireita mulla on joka kuukausi vaikka ehkäisy on ollut käytössä =) Kesäkuussa olin jo ihan varma, että olen raskaana, ehkäisy petti oviksen aikaan. Oli pahoinvointia, alavatsan nippailua, flunssaoireita, väsymystä, rinnat kipeät, ehdin yhden testinkin tehdä, mutta niin vain kp27 menkat alko rytinällä. Eli en jaksa uskoa näihin oireisiin.

MOELPA: voihan se vielä muuttua plussaksi. Esikoinen näytti plussaa vasta viikon siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa...

Vielä pitäisi jaksaa viikko odottaa testaamista. Tietty jos jonkun herkkistestin ostais niin viikonloppuna jos vois... mutta paree odottaa ensi viikkoon. Ei vaan malttais, vaikka en kyllä todellakaan usko että näin helposti raskautuisin. Todennäköisemmin vasta ensi vuoden puolella.

murunmamma kp22/27-29 yk1

Vierailija
38/81 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia oli tullut hirmuisesti, joten terppistä tulloo kaikille!

Ja pahoittelut negoista, mut jos vielä olis toivoa.. Tsempit.

Itselläkin tullut taas negoja.. maanataina tuli puhdas nega, jossain vaihees kuvittelin tosi hailakan punertavan viivan, mut sit kohta ei mitään. Ja tänään aamuna tein aamupissasta ja toivoin, toivoin.. mut nega tuli.. Nyt kuivuessa taas roskishaamu (jotain epäpuhtauksia vaan!?!), mut tätiolo on.. Joten sitä odotellessa! Testaan, jos ei ala pitkiin aikoihin, mut oottelen niitä kyl saapuvaks viikonloppuna tai sit heti sen jälkeen.

Kyllä itku tuli aamulla, kun ei taaskaan tärpännyt, nyyhkis :(

Mut tää oli tämmönen pikainen kuuluminen, palailen illallemmalla paremmalla ajalla! Moron!

Emmuli kp 26/n.30 yk 4 eli kohta mennään viidenteen :/

Vierailija
39/81 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenki niin turhia nää päivät ku ovis on jo menny(siis luulen sen tapahtuneen) ja sit vaan odottelee et koska voi taas alkaa keksimään oireita!ainahan niit muka tuntee aik mitään ei oiskaan...!nyt on ollu jo monta päivää tissit arat,mut vaik oisinki raskautunu ni ei ne vielä kipeät olis.en tiiä sit et johtuisko oviksesta,et jos se teki tissit kipeiksi?!

eilen illalla tuntu nippailuja oikealla puolella(viime kuussa vasemmalla) joten pisti miettimään et oisko sittenki ovis ollu eilen vaik to ja pe testailin haaleita plussia?!sit ku oli pelkkää negaa ni en enää eilen turha testaillu mut varmuudeksi heiluteltiin peittoja=)tiedä sit onko tässä oviksia ollutkaan ku tuntuu tää bongailu menneen niin vaikeeks tässä kuussa!!!=(!

pahoittelut kaikille negan testanneille..eiköhän tässä kuun viiminen päivä itsekin sellanen testattua=(=(!!!toivoa on et raskaaks jäis mut uskoa ei...en jaksa uskoa et tää onnistus niin nopsaan!

pelottaa jo valmiiksi raskausaika,vaik tokaa odottaes kaik menikin hyvin ja synnytys käynnistettiin..silti pelottaa se ennenaikasuus ja lapsen menetys,uudestaan en sitä kestäisi,tai en ainakaan usko....!mut josko nyt luottas sit enemmän et kaik menee hyvin,yrittäs ainakin!joku muukin kirjoitti että esikoista odottaessa ei jotenki osannu pelätä mitään..sama juttu!en ikinä ois uskonu et meille käy mitään..en ees keskenmenoa pelänny,saatika ennenaikasuutta ja lapsen kuolemaa!ois ihana kun vois vielä nauttia masusta ja raskaana olosta mut pelkäämistähän se vaan on....=(!

anteeksi vuodatus,jotenki vaan niin ahdistaa ja pelottaa vaik tosi tosi kovasti vauvaa toivonkin!!!!!!<3!!!!!

no,palailen ilosemmissa merkeissä,lupaan=)

ihanaa päivää kaikille!!!!!!

Vierailija
40/81 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voisin jo pikkuhiljaa availla ääntäni elokuisten pinossa.. koralli ainakin tuttuna täällä :).

Emmuli: millä testillä olet testannu?

Mulla oli viime kierrossa jo hieman jännittävät paikat..testit näytti kerta toisensa jälkeen + (tein 4 ;) ) sitten alkoi menkat noin viikon myöhässä. Olen menkkojen jälkeen testannu niin vielä hailakkaa viivaa näyttää, mutta mielestäni haalistumaan päin. Viime perjantaina tuli hyvä viiva iltasella testattuna ja tänä aamuna haalea viiva. Ja ku järkeilin, että aamulla testattu toki pitäisi olla vahvempi niin kiinnitysyritykseksi taisi jäädä... eikä enää ole äklötyoloja kuten viime viikolla vielä oli.

Olen testannut acon 10 ja viivat tulleet hyvin testiajan sisällä, ei siis roskishaamuja.

Hei, muuten onko kellään tietoa miten vaikuttaa jos testit jäätyy? Siis pakkauksessa on varoitus ettei saa jäätyä ja mulle tuli eilen testit postilaatikkoon ja olivat varmasti ainakin tunnin laatikossa, onko menneet nyt sitten piloille?

t.Kata