Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kannattaa ajoittaa yhdynnät kun jos testaa ovul.testeillä?

Vierailija
05.07.2006 |

Siis silloin kun on vahva viiva vai ennen vai jälkeen. Mitä on varminta? Tai siis varminta on varmaan olla sängyssä koko ajan, mutta jos siihen ei ole mahkuja. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksen jälkeen munasolu taas on hedelmöittymiskykyinen noin 24 h ajan. Siittiöt puolestaan saattavat elää jopa 5 vrk naisen sisällä.

Tarkemmin en osaa/uskalla neuvoa miten kannattaa yhdynnät ajoittaa. Varminta olisi varmaan päivä tai pari ennen ovista, itse ovispäivänä ja vaikka päivä oviksen jälkeen. Jos olisi vain yksi mahdollisuus harrastaa seksiä, valitsisin itse juuri tuon ovulaatiopäivän tai sitä edellisen.

Vierailija
2/4 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksen jälkeen munasolu taas on hedelmöittymiskykyinen noin 24 h ajan. Siittiöt puolestaan saattavat elää jopa 5 vrk naisen sisällä.

Tarkemmin en osaa/uskalla neuvoa miten kannattaa yhdynnät ajoittaa. Varminta olisi varmaan päivä tai pari ennen ovista, itse ovispäivänä ja vaikka päivä oviksen jälkeen. Jos olisi vain yksi mahdollisuus harrastaa seksiä, valitsisin itse juuri tuon ovulaatiopäivän tai sitä edellisen.

Moi, onko tosiaan mahdollista että siittiöt voiva elää 5vrk:tta naisen sisällä? Luulin että 2vrk:tta korkeintaan.. Neuvotkaa, onko meillä siis mahiksia että tärppäsi jos yhdyntä tapahtui n.5vrk:tta ennen ovulaatiota (ovistestti näytti sillo +)?? Menkat ova myöhässä pari päivää ja sen takia mieteskelen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiöiden elinikään vaikuttaa paljon emättimen ph yms. Samoin emättimen lima, kierron eri vaiheissahan on ns. hedelmätöntä limaa ja hedelmällistä limaa. Viimeksi mainitussa simpoilla on paremmat oltavat:) Myös siittiöt itsessään voivat olla pidempi- tai lyhytikäisempiä. Ja tyttösimpathan ovat kestävämpiä kuin pojat.

Toivottavasti teillä Maggi on tärpännyt! Tule tänne kertomaan miten kävi.

2

Vierailija
4/4 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ei se näköjään ole mahdollista, ainakin meidän tilanteessa.. Tänään alkoi menkat, 4pvän viivästys antoi toivoa. Ei se mitään, nyt uusi yritys kehiin:) Isäntä sais olla enemmän kotona niin ei menisi ovistesteja hukkaan! Kiitos kuitenkin vastauksesta:)