Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua pelottaa, ettei minua veronmaksajana edustanut työnantajapuoli

Vierailija
18.11.2007 |

ole pärjännyt riittävän hyvin tehy-neuvotteluissa. Liian pian tuli sopu, joten ovat varmaan luovuttaneet. Ei olisi yhtään varaa senttiäkään maksaa lisää veroja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et meinaan halua veroja maksaa

Vierailija
2/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jaksa ruveta pelkäämään. Sitä on otettava elämä vastaan sellaisena kuin se tulee - ainakin näissä asioissa, joille ei itse voi mitään tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti " maksaa lisää veroja" .

Vierailija
5/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi yhtään jos veroni nousevat esi. lastentarhan opejen ja luokan opejen palkkojen nostamiseksi. Ehkä koska nyt on sekä koulu että pk ikäisiä lapsia. Tekevät rankkaa työtä surkealla palkalla. Enkä kannata tilannetta jossa lastenhoitajan lastentarhan open palkka on sama. En haluaisi että minulla ja perushoitajalle on sama palkka.

sairaanhoitaja

Vierailija
6/6 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

veroja. Jos vaikka sitten saadessani sydärin, jätätte ihan vapaasti hoitamatta, kiitoksia. Jostain muustakin voisin luopua.

Lapseni taasen tulee maksamaan teidänkin valtionvelkoja pois, joten hän tulee veroina maksamaan omat hoitonsa ja vielä parin edeltävänkin sukupolven. Me emme pysty valtionvelkaa tällä menolla lyhentämään, joten kukas sen sitten maksaa, no, tulevat sukupolvet. Nyt vaan siis törsäämään palkkoihin rahaa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän