Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi minulla on turkkilainen mies, lapset ovat kauniita suklaasilmiä

Vierailija
18.11.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen NIIN onnellinen, että poikani peri isänsä suuret siniset silmät. Ruskeisiin oon niin tottunut --> tylsät!

Vierailija
2/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

' ' Voi kun ihkuu kun mun lapsella on siniset silmät!' ' ' ' Että oon onnellinen kun lapseni saivat suklaasilmät!' ' ' ' Siniset silmät on niiiiin harvinaisia, että on ihanaa kun sentään yksi lapsistani sai sellaiset!' ' ' ' Ruskeat silmät on niiiiin kauniit' ' .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pojallani on isot ruskeat nappisilmät ja vaaleat kiharat hiukset :)

Ja kaikki suomalaista perua.

Vierailija
4/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä itseäni mitenkään erityisen pinnallisena. kyllä tämmösissä nettijutuissa voi hölöttää vaikka sitten silmien väristä. tämä on ainakin mulle myös viihdettä ja ajankulua.

tunnustan että harmittaa hieman kun laitoin tuon kebap-kioski-kommentin turkkilaisista miehistä, oli aika " helppo" ja typerä kommentti, sori jos täällä on oikeasti turkkilaisen kanssa naimisissa olevia..

Vierailija
5/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapsillamme on harmaat silmät.

Vierailija
6/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan positiivista!

Vierailija
7/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on suomalainen mies ja lapseni on kiva punatukkainen kikkarapää!

Vierailija
8/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi minulla on suomalainen mies ja lapseni on kiva punatukkainen kikkarapää!

terv. kahden ruskeasilmäisen äiti joka oli NIIIN onnellinen kun kolmas lapsi sai taivaan siniset silmät:)

Vierailija
9/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siniset silmäthän ovat harvinaisemmat ja ilmeisesti katoava luonnonvara aikojen kuluessa, joten olkaa onnellisia jos lapsenne ovat sinisilmäisiä vaikkei niin suklaasilmât oliskaan! en ymmärrä tän aloituksen tarkoitusta muutenkaan.

Vierailija
10/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saavutushan se on sekin kun on saanut turkkilaisen miehen pokattua =D Ylpeilynaiheensa kullakin...

Vierailija
11/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman väestöstä n. 6% on punatukkaisia ja punatukkaisuus geeneissä on heikko tummatukkaisuutta vastaan.

T: se punapään äiti

Vierailija
12/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat mustat mantelisilmät ja tummanruskeat kutrit :)

Vierailija
13/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en ajatellut heti että olisi provo, kyllähän joku turkkilaisen vaimo voisi ajatella että no onhan mulla sentään nuo ruskeasilmäiset lapset vaikka se karvakasa siellä kebap-kioskilla ottaisikin päähän..

Vierailija
14/14 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää kommenttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi