Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi etta ma KIEHUN!!!! Miehen facebookista, on taas saman hutsun kanssa kamuja!

Vierailija
04.11.2008 |

Tana aamuna jostain syysta tuli sellainen tunne etta jotain on tekeilla ja kysyin miehelta ihan muina miehina etta onkos sulla mitaan kerrottavaa mulle (lahetti juuri tekstarin jollekin ja vihjasin siis tahan), ja tama sanoi etta oikeastaan on jotain muttet varmaan halua kuulla! Tietysti halusin ja sanoi etta on facebookissa nyt eraan naisen ystava, naisen joka aiheutti kauhean kriisin meidan suhteessa 2 vuotta sitten ja jonka luulin olevan poistuneen meidan elamasta lopullisesti. Mutta mutta, nyt on siis miehen kamuna siella ja sanoin no etta en ole kylla happy. Mies sanoi etta jos se nyt niin kauheaa on niin voi deletoida sen sitten pois. En vastannut mitaan.

Olivat oikein heti kaveruuden voimaan tulon jalkeen olleet online siella! Voi etta mua ketuttaa, naen punaista!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin eilen miehen kanssa tasta aiheesta ja mies sanoi etta tiesi etta minua vaivaa nyt joku, vaikka kuinka yritin olla normaali. Arsytti vaan niin kauheasti. Kerroin etten ole mielissani heidan nettiystavyydestaan, ja varsinkaan siita etta heti puoli tuntia tuon naisen ystavaksi hyvaksymisen jalkeen olivat olleet online keskusteluissa.

Mies puolusteli kantaansa etta kaikki on jo ohi ja etta mitaanhan ei ole edes tapahtunut. Sanoi etta on jo unohtanut miten pahasti mina asian otin silloin. Sanoin etta kaikista maailaman ihmisista en halua mieheni pitavan yhetytta tahan naiseen. Miten se voi olla niin vaikeaa? Ehka miehella on sitten joku fetissi tuon maan naisiin, kun nuorena hanella oli sielta tyttoystava, tieda sitten... Ja osaavat keikistella ja lassyttaa. Ja tuolla naisella oli hieman saman nakoinen poikaystava jonka kanssa hanella tuli ero, kuin minun mieheni.

Mutta mieheni pitkin hampain sanoi etta jos asia niin paljon minua vaivaa niin han voi poistaa tuon naisen ystavistaan. Minusta tuntuu etta siirtyvat vain sitten jonnekin muualle juttelemaan, kai tuo akka on saanut nyt sitten taas sahkoposti osoitteen ainakin jo.... Ihme pakko mielle silla! Ja nainen oli kutsunut mieheni ystavakseen facessa.

Vierailija
22/22 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 60 vuotias asiakas töissä, hän heti ensimmäiseksi sylkee tämän päälle ja sanoo "minua ei sitten sinun haiseva tavarasi kiinnosta". Näin muut naiset eivät rupea viekottelemaan miestäni. Jostain syystä hänen työnantajansa tuntuu suhtautuvan negatiivisesti tähän järjestelyyn. Minun mielestäni miehet ja naiset eivät saisi tavata ollenkaan. miehillä kun alkaa heti tulemaan seksi mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla