Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi neuvolan aikataulut suurimmaksi osaksi mättää?

Vierailija
04.11.2008 |

Lastenneuvolan puolella ainakin. Myöhästyykö lääkärit vai eikö terkat osaa hommiaan. Jos joku asiakas myöhästyy niin siinä sitä sitten ollaan ehkä siksi.

Mutta mielestäni on typerää pyytää asiakasta lapsen kanssa tulemaan kello 9. puntariin jos kello 9.20 on lääkäriaika. Kenellä menee 20min punnitukseen ja mittaamiseen? "tarkoitus olisi että olisitte jo 9.10 lääkärillä". Joo, niin varmaan kun edellinen asiakas on kuitenkin siellä myöhässä!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiakkaalle on annettu aika esim klo 13.20, ottaa terkkari hänet silloin huoneeseensa. Sama aika on annettu myös lääkärille, mutta terkkari mittailee lasta (ja jututtaa perhettä) yleensä 15-20 min ennen kuin lapsi perheineen pääsee lääkärille. Meidän neuvolassa minulla ainakin suurin osa ajasta menee ihan vaan terkkarin hommien odotteluun, mutta ehtiipähän surffailla av:lla ;)

T:lääkäri

Vierailija
2/4 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä ensin pitää itse käydä puntarissa, mutta kuitenkin terkka tulee siihen avuksi. pituutta kun on niin vaikea kuulema saada yksin mitattua saati päänympärystä :P (samalla terkalla on tietty edellinen asiakas siellä huoneessa). oletetaan että itse käy puntarissa mutta kuitenkin pitäs terkkaa odottaa siinä.

sitten odotetaan lääkärille pääsy.

sitten odotetaan että päästään terkalle. (milloin on puntarissa ja milloin on edellinen asiakas siellä)..

otetaan rokotus (jos sellainen on tulossa) tai muuten vaan sopimaan seuraava aika ja juttelemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tänääkin 35 minuuttia terveydenhoitajan kanssa

Vierailija
4/4 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun koen tehtäviini kuuluvan sen, että kuulumiset kysellään ja _kuunnellaan_.

Siitä huolimatta ei ole tavatonta, että lääkärit on meillä yeensä myöhässä, heitin ammattego on niin riittävä, että omista eduista pidetään kyllä kiinni ja asiakkaitten odotuttaminen ei ole lainkaan kummonen asia.

Yksi asia johon tuhrautuu aivan tolkuttomasti aikaa on ajanvaraus... siihen menee helposti 5-10 min - valitettavasti.

th