Kerta kerran jälkeen petyn miehen " ystävyyteen" !!
Miksi tämä aina päättyy näin..
Olen hyvä ystävä jonkun miehen kanssa ja luulen että asia on näin. Mutta aina, kun aikaa kuluu, viikkoja,kuukausia tai vuosia, paljastuu miesten tunteet.
Mua niin harmittaa, kun aina sinisilmäisenä luotan että ollaan vaan kavereita niin nytkin 8 v jälkeen mies kertoo että on rakastanut mua ensitapaamisesta asti.
Vituttaa suoraan sanottuna, miksi sen piti mennä pilaamaan kaikki. Ja kaikkien monienkin ihanien " ystävieni" ...
Onko kukaan muu kokenut vastaavaa??
Kommentit (24)
Ei miestä kiinnosta naisten ystävyysjutut. Paisti jos se on homo tms. Ihmisten välillä toimii oikeesti kemiat- ja miehellä käynnistyy naisen suhteen seksuaalinen vietti- jos ei ole joku työ tai muu jossa oolaan vaan ihmisinä tekemisissä. Mitäs se miesystävä sitten- vertailee terveyssiteitä ja hihittelee? Mä luulin kanssa että miehen kanssa voi olla ystävä- mutta kyllä ne vietit onvaan niin voimakkaat. Ihmettelen myös naisten halua brassailla mies-ystävillä- ei sekään ole ihan vilpitönsä- vaan salattua vallankäyttöä- kuinka monta urosta saat pyörimään ympärilläsi.
Jos ajattelee kuinka vaikeaa miehen on ymmärtää vaimonsa tunteita- miten ihmeessä häntä kiiinnostaisi tehdä sitä ystävyysmielessä- paitsi salattuna takaa-ajatuksena seksi.
Mies ajattelee että homman pitää johtaa johonkin siinä kun nainen jaksaa vatvoa ja lätistä päiväkausia jotain yhdentekeviä juttuja.
Heitä ohjaa erilaiset vietit kuin naisia. Näin on, vaikka koko ajan yritetään selittää että tasa-arvo sitä tai tätä. Kyllä normaalien, sukukypsien miesten ja naisten välillä on jännite.
jännite laukeaa- sen jälkeen siirtyy " mukavien naisystävien" joukkioon. Vähän karua, mutta toi on varmaan oikeesti totta. Ja kun mies ei halua enempää- pystyy ystävyyteen. Mutta sekin menee ensin seksin kautta.
ja ovat vain ystäviä. toinen on ensimmäisen lapseni kummi. ollaan oltu kavereita jo 10 vuotta ja vaan kavereita. ja kyllä, mies on hetero. Ehkä olemme poikkeus joka vahvistaa säännön (onneksi) :)