Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni vaimo ei vieläkään tiedä minusta

Vierailija
08.07.2013 |

Olen 32-v ja seurustellut mieheni kanssa jo 8 kuukautta. Olemme laivalla töissä samassa vahdissa ja asumme ja työskentelemme työviikot siis yhdessä. Meitä pidetään ihan yleisesti parina ja työkaverimme ja minun ystäväni pitävät meitä hyvänä ja yhteensopivana parinaa

Mies on luvannut minulle jo viime talvesta saakka, että kertoo kotona vaimolleen, että on tavannut minut ja aikoo muuttaa luokseni kokonaan. Jotenkin tässä vaan kuukaudet kuluu, eikä vieläkään mitään ratkaisua ole tapahtunut.

Meillä on siis todella hyvä ja tiivis suhde työviikoilla, mutta kun vapaaviikko alkaa, en voi enää miestä nähdä enkä edes soittaa hänelle. Mies kyllä laittaa jonkun verran viestiä, mutta emme pysty pitämään kunnolla yhteyttä.

Olemme ajatelleet, että mies ei muuttaisi suoraan luokseni, vaan ostaisi ensin pienemmän asunnon yksin itselleen täältä. Syynä se, että hänellä on kaksi lasta tulevan ex-vaimon kanssa. Lapsille on ehkä helpompaa opetella ensin olemaan iskän kanssa keskenään ja vasta myöhemmin alkaa tutustua minuun.

Minulla ei ole vielä lapsia, mutta olen valmis ottamaan mieheni lapset mukaan elämäämme.

Haluaisin että suhteemme ja elämämme liiahtaisi jotenkin jo eteenpäin. Kohta on kulunut vuosi, eikä vaimolle ole vieläkään kerrottu mitään. Yhtäkkiä menee toinen vuosi ja minä vanhenen, mutta varsinainen oma, kokonainen elämä ei vieläkään ala.

Miten saisin miehen ottamaan asian suoraan puheeksi kotona? Että ei enää tulisi mitään siirtoja, että "lomien jälkeen", tai jotain muuta siirtoa. SItten taas menee yksi vapaatörni ja taas me jatketaan kuin ennenkin. Mutta kun töistä lähdetään, niin minä olen yksin kotonani ja mies toisella paikkakunnalla elää ihan erilaista elämää.

Nyt on kesälomat, eli emme näe melkein kuukauteen. Tylsää.

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:31"]Kyllä minun nähdäkseni mies on minun kanssa tosissaan ja ihan vakavissaan. Olemme aikuisia ja ihan fiksuja molemmat, työskentelemme hyvässä ammatissa koulutustamme vastaavissa töissä. Suunnittelemme yhteistä tulevaisuutta. Mieheni haluaa tavata esim. vanhempani ja ystäviäni.

Minä haluan myös lapsen miehen kanssa. Tässä pitää alkaa tapahtumaan jotain tai aika kuluu ohitseni.

Ja näen kyllä että olemme vakiintunut pari. Työssä ollessamme siis asumme yhdessä ja kaikki tietävät että olemme yhdessä.

Yritän kirjoittaa asiallisesti ja tosiasioissa pysyen. Viestit, joissa minua sanotaan joksikin bimboksi ja kusetettavaksi ovat taas epäasiallisia. Eikä pidä muuten paikkaansa.
[/quote]

Et kuitenkaan taida kovin fiksu olla.....

Vierailija
122/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 19:52"]En ole toinen nainen.

Mutta koomista tää varattujen paniikki AINA. Kyllä niistä miehistä osa ihan lähtee ja on sitten onnellisia ja uskollisia, silloinkin kun lähtö viivästyy, esim lasten takia vaikeaa.
[/quote]

Niin, voithan sä olla vaikka kolmas nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluu arkeen: minä lopetin laivoilla ja lähdin toiseen ammattiin jossa voin hyvin ja elämäni on rauhallisempaa. Laivamieheni on tietääkseni edelleen naimisissa ja laivalla viikko-viikko systeemillä. Ja joo omakotitalo ja 2 lasta. Jatkaa suhteiluaan laivalla tiiviisti. Kovasti hän jälleenn on saman kanssa ja vakavissaan. Minulla ei ollut aikaa jäädä odottamaan. 

Luulen että vaimo tietää jo, sen on PAKKO tietää. Viestit lentää ja puhelimet pärisi jo meidän aikaan ihan jatkuvasti. Miten usein voi perheenisä lähteä viemään roskia ilma että vaimo jo ihmettelee, ihan totta.

Huonoon liittoon ei pidä jäädä. Pitää uskaltaa lähteä. Talon ja tavaroiden takia jääminen on aivan järkyttävää elämän ja ajan hukkaamista. 

Vierailija
124/148 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne se jäi mies-nynny sitä omakotitaloaan vahtimaan. Vaimo sai tietää ja sai aivan järkyttävän slaagin. Soitteli mulle yöllä ja päivällä ja reihui että MUN olisi pitänyt jättää varattu mies ja perheenisä rauhaan. Miksi se mun asiani niin erityisesti oli kun mies oli se, joka todella aktiivisesti pyrki suhteeseen kanssani, kysynpä vaan. 

Menivät kuulemma perheterapiaan. Mitähän se auttoi ja mitähän siellä saatiin selvitettyä. En oikein usko että ihan pohjamutia myöten on voitu puhua, sillä miehen puheet ja kertomat asiat minulle heidän liitostaan ja perhe-elämästään on sellaisia, ettei semmoista avioelämää enää voi kukaan jatkaa vaikka mitä terapiaa kävisi.

Mulla kaikki kaikki hyvin. Uusi elämä ja hyvin menee. Että kiitos vaan kaikille minua kannustaneille että menin eteeenpäin enkä jäänyt odottelemaan liian kauaksi aikaa miestä. 

Kait se siellä vieläkin vie roskista ulos puhelin taskussaan...

Vierailija
125/148 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pidä ihmisistä, jotka katsovat oikeudekseen seurustella jo suhteessa olevien kanssa. Mulla on aina ollut periaatteena että en aloita suhdetta ihmisen kanssa, jolla on olemassa olevia suhteita. Jos kumppani valehtelee ja saan sen tietää niin se on suhde poikki välittömästi. Piste. Tee ihmisille niin kuin tahtoisit itsellesi tehtävän.

Vierailija
126/148 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne se jäi mies-nynny sitä omakotitaloaan vahtimaan. Vaimo sai tietää ja sai aivan järkyttävän slaagin. Soitteli mulle yöllä ja päivällä ja reihui että MUN olisi pitänyt jättää varattu mies ja perheenisä rauhaan. Miksi se mun asiani niin erityisesti oli kun mies oli se, joka todella aktiivisesti pyrki suhteeseen kanssani, kysynpä vaan. 

Menivät kuulemma perheterapiaan. Mitähän se auttoi ja mitähän siellä saatiin selvitettyä. En oikein usko että ihan pohjamutia myöten on voitu puhua, sillä miehen puheet ja kertomat asiat minulle heidän liitostaan ja perhe-elämästään on sellaisia, ettei semmoista avioelämää enää voi kukaan jatkaa vaikka mitä terapiaa kävisi.

Mulla kaikki kaikki hyvin. Uusi elämä ja hyvin menee. Että kiitos vaan kaikille minua kannustaneille että menin eteeenpäin enkä jäänyt odottelemaan liian kauaksi aikaa miestä. 

Terveisiä vaan!! Miten avioliitossa menee kysynpä vaan? Löysin tämän ketjun ihan ihmeekseni ja niinpä vaan kerron että minulla menee hyvin mutta muista en tiedä.

Vierailija
127/148 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko alkaa kuumottaa? Onko miehesi laivalla töissä? Maksaako jotain kummalisia rahasummia joka kuukausi?

Vierailija
128/148 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne on nykyään? Vieläkö se avioliitto jatkuu, tietääkö ap tai joku?

Vierailija
129/148 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Vierailija
130/148 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen tarina tämäkin. Onneksi tarinan yksi osapuoli on jatkanut elämäänsä ja lähtenyt ns. kävelemään. Piti hetki ihan miettiä, että onko kyseessä ketään tuttuja, mutta ei kai.

Vierailija
131/148 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko alkaa kuumottaa? Onko miehesi laivalla töissä? Maksaako jotain kummalisia rahasummia joka kuukausi?

Kaverin mies käy viikko-viikko töissä, joo ja niillä on lapsi ja omakotitalo ruuhka-suomessa.

Mikähän on liiton tila?

Vierailija
132/148 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laivamiehet pettää vaimojaan ja vaimot kyllä tietävät sen.

Vierailija
133/148 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp, nyt ne on onkin kotimiehenä kun kaikki laivat on pysäytetty ja työntekijät lomautettu.

Vierailija
134/148 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuoruudessa vuosia eri laivoilla töissä ja tämä kuulostaa varsin tutulta touhulta. Monia tälläisiä pareja tuntenut itsekin. Monet jättivätkin aiemman perheensä, jossain vaiheessa. Todennäköisesti mies kyllä jatkaa tällä samalla linjalla vielä pitkään, ellei vaimo saa tietää ja anna kenkää... Varaudu siihen siis, hänellähän "palvelut" pelaavat nyt kummassakin osoitteessa. Onnea matkaan!

Vierailija
135/148 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!????

Vierailija
136/148 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upp, nyt ne on onkin kotimiehenä kun kaikki laivat on pysäytetty ja työntekijät lomautettu.

Lomautukset loppu ainakin toistaiseksi. Pääsee taas töihin. Muutenkin voi olla taas kiirettä.

Vierailija
137/148 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lomautukset loppu ainakin toistaiseksi. Pääsee taas töihin. Muutenkin voi olla taas kiirettä.

Tämäpä tämä!

Vierailija
138/148 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että ap pääsi kunnolla elämässään eteenpäin ja vaihtoi maisemia! 

Vierailija
139/148 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheni vaimo", onko sinua nyt vähän höynäytetty. 

Vierailija
140/148 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että ap pääsi kunnolla elämässään eteenpäin ja vaihtoi maisemia! 

Sääliö taas nostelee yli 10 vuotta vanhoja ketjuja.