Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni vaimo ei vieläkään tiedä minusta

Vierailija
08.07.2013 |

Olen 32-v ja seurustellut mieheni kanssa jo 8 kuukautta. Olemme laivalla töissä samassa vahdissa ja asumme ja työskentelemme työviikot siis yhdessä. Meitä pidetään ihan yleisesti parina ja työkaverimme ja minun ystäväni pitävät meitä hyvänä ja yhteensopivana parinaa

Mies on luvannut minulle jo viime talvesta saakka, että kertoo kotona vaimolleen, että on tavannut minut ja aikoo muuttaa luokseni kokonaan. Jotenkin tässä vaan kuukaudet kuluu, eikä vieläkään mitään ratkaisua ole tapahtunut.

Meillä on siis todella hyvä ja tiivis suhde työviikoilla, mutta kun vapaaviikko alkaa, en voi enää miestä nähdä enkä edes soittaa hänelle. Mies kyllä laittaa jonkun verran viestiä, mutta emme pysty pitämään kunnolla yhteyttä.

Olemme ajatelleet, että mies ei muuttaisi suoraan luokseni, vaan ostaisi ensin pienemmän asunnon yksin itselleen täältä. Syynä se, että hänellä on kaksi lasta tulevan ex-vaimon kanssa. Lapsille on ehkä helpompaa opetella ensin olemaan iskän kanssa keskenään ja vasta myöhemmin alkaa tutustua minuun.

Minulla ei ole vielä lapsia, mutta olen valmis ottamaan mieheni lapset mukaan elämäämme.

Haluaisin että suhteemme ja elämämme liiahtaisi jotenkin jo eteenpäin. Kohta on kulunut vuosi, eikä vaimolle ole vieläkään kerrottu mitään. Yhtäkkiä menee toinen vuosi ja minä vanhenen, mutta varsinainen oma, kokonainen elämä ei vieläkään ala.

Miten saisin miehen ottamaan asian suoraan puheeksi kotona? Että ei enää tulisi mitään siirtoja, että "lomien jälkeen", tai jotain muuta siirtoa. SItten taas menee yksi vapaatörni ja taas me jatketaan kuin ennenkin. Mutta kun töistä lähdetään, niin minä olen yksin kotonani ja mies toisella paikkakunnalla elää ihan erilaista elämää.

Nyt on kesälomat, eli emme näe melkein kuukauteen. Tylsää.

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 19:52"]

En ole toinen nainen.

Mutta koomista tää varattujen paniikki AINA. Kyllä niistä miehistä osa ihan lähtee ja on sitten onnellisia ja uskollisia, silloinkin kun lähtö viivästyy, esim lasten takia vaikeaa.

[/quote]

Tietysti olet TOINEN NAINEN. Miehellähän on vaimo:DD Ja taidat olla tosiaan vieläpä aika lapsellinen toinen nainen. Mulla ei ole mitään varattujen paniikkia, olen eronnut. Olen nähnyt niin monta kertaa kuinka miehet säätää mm ystäväpiirissäni. Ja myös omassa elämässäni. Jos mies lähtee matkaasi, tajuat kai saavasi valehtelijan - jos valehtelee lastensa äidille valehtelee varmasti myös sille kakkoselle.  Lapset eivät ole mikään syy eikä myöskään hullu vaimo. vastuullinen mies hoitaa asiansa suoraan ja rehellisesti. Toisen naisen miehessä roikkuminen kertoo aika paljon sinusta, ap. Suhteenne perustuu miehen epärehellisyyteen, mies on siis epärehellinen.....

[/quote]

No kuten sanoin EN ole.

Mutta en myöskään tyhmä. Tiedän kyllä tapauksia että toinen suhde ollut pitkään pitkään, ja sittemmin sen toisen naisen kanssa ihan onnellisessa suhteessa. Miksi ihmeessä kuvittelette, ettei koskaan voisi olla niin? Kuitenkin erotaan paljon jne. Itsellenne te vakuuttelette.

Toki arvasin että haluatte uskoa että olen epätoivoinen toinen, enkä jaksa siitä vängätä enempiä. Sanoin jo etten, vaikea sitä enempiä vakuutella.

Vierailija
102/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 12:05"]

En ole toinen nainen.

Mutta koomista tää varattujen paniikki AINA. Kyllä niistä miehistä osa ihan lähtee ja on sitten onnellisia ja uskollisia, silloinkin kun lähtö viivästyy, esim lasten takia vaikeaa.

[/quote]

Tietysti olet TOINEN NAINEN. Miehellähän on vaimo:DD Ja taidat olla tosiaan vieläpä aika lapsellinen toinen nainen. Mulla ei ole mitään varattujen paniikkia, olen eronnut. Olen nähnyt niin monta kertaa kuinka miehet säätää mm ystäväpiirissäni. Ja myös omassa elämässäni. Jos mies lähtee matkaasi, tajuat kai saavasi valehtelijan - jos valehtelee lastensa äidille valehtelee varmasti myös sille kakkoselle.  Lapset eivät ole mikään syy eikä myöskään hullu vaimo. vastuullinen mies hoitaa asiansa suoraan ja rehellisesti. Toisen naisen miehessä roikkuminen kertoo aika paljon sinusta, ap. Suhteenne perustuu miehen epärehellisyyteen, mies on siis epärehellinen.....

[/quote]

No kuten sanoin EN ole.

Mutta en myöskään tyhmä. Tiedän kyllä tapauksia että toinen suhde ollut pitkään pitkään, ja sittemmin sen toisen naisen kanssa ihan onnellisessa suhteessa. Miksi ihmeessä kuvittelette, ettei koskaan voisi olla niin? Kuitenkin erotaan paljon jne. Itsellenne te vakuuttelette.

Toki arvasin että haluatte uskoa että olen epätoivoinen toinen, enkä jaksa siitä vängätä enempiä. Sanoin jo etten, vaikea sitä enempiä vakuutella.

[/quote]

En siis ollut ap. Ihan eronnut itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut osaa:) Ei käy kun kateeksi tuota miestä, saa persettä sekä kotona että reissutöissä ihan vakiona... ainoa, mikä tässä nyt mättää on tää takertuva duunipano. Ja kuten joku tuossa totesikin, ei ole sinun mehesi.

Vierailija
104/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies kertoisi vaimolleen sinusta koska olet hänelle mitätön pano.

Vierailija
105/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia meininkiä ruotsinlaivoilla. Maissa vaimo/aviomies ja törnin aikana sitten laivahoito.

Vierailija
106/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroit tämän meille koska..?

Vierailija
107/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää av-mammat on julmia ja ilkeitä ihmisiä... jokainen on näköjään valmis heittämään sen ekan kiven.

Toinen asia mikä kuvottaa näissä vastauksissa on älytön vaimo-statuksen pönkitys. Avioliitto on pelkkä juridinen sopimus, joka on yksipuolisesti irtisanottavissa, repikää siitä.

Vierailija
108/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 12:08"]

En ole toinen nainen.

[/quote]

[/quote]

No kuten sanoin EN ole.

[/quote]

[/quote]

aivan, luulin että olet ap... Ap siis on se toinen nainen ja aika yksinkertainen näkyy olevan. Joo mullakin on ystäväpiirissä näitä, että mies on lähtenyt sen toisen naisen matkaan ja perutanut perheenkin, sattuuhan niitä. Mutta suurin osa on kyllä niitä jotka kuvittelevat että voi pyörittää rinnakkain näitä suhteita. Naiset uskovat ihan mitä vaan kun vähän imartelee, eivätkä älyä edes sitä, että se mies on valehtelija. Luulaan että itse ollaan jotain niin ihmeellistä että se vale koskee vaan muita. OIkeastikin voi rakastua ja se on ihan ok, mutta ei siinä kahdeksaa kuukautta saati vuosia mene niitä asioita vaimon kanssa järjestellessä.

Vierailija
109/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 13:20"]

En ole toinen nainen.

[/quote]

[/quote]

No kuten sanoin EN ole.

[/quote]

[/quote]

aivan, luulin että olet ap... Ap siis on se toinen nainen ja aika yksinkertainen näkyy olevan. Joo mullakin on ystäväpiirissä näitä, että mies on lähtenyt sen toisen naisen matkaan ja perutanut perheenkin, sattuuhan niitä. Mutta suurin osa on kyllä niitä jotka kuvittelevat että voi pyörittää rinnakkain näitä suhteita. Naiset uskovat ihan mitä vaan kun vähän imartelee, eivätkä älyä edes sitä, että se mies on valehtelija. Luulaan että itse ollaan jotain niin ihmeellistä että se vale koskee vaan muita. OIkeastikin voi rakastua ja se on ihan ok, mutta ei siinä kahdeksaa kuukautta saati vuosia mene niitä asioita vaimon kanssa järjestellessä.

[/quote]

Tiedän kyllä sellaisenkin pariskunnan jossa mies lähti vasta 2 vuoden päästä. Eikä kyse ollut rakkauden puutteesta nykyistä kohtaan. Pelkäsi hysteerisesti lapsensa takia, koska oikeasti oli ja on niin tärkeä.

Ap.n tilanteesta en tiedä. Mutta tämä aina yleinen linjaus tällä palstalla, ja kyllä se mun silmiin näyttää siltä, että moni paniikissa että se oma ei kertakaikkiaan voi eikä saa ikinä lähteä, oli itse millainen tahansa.

Vierailija
110/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 13:18"]

Kyllä nää av-mammat on julmia ja ilkeitä ihmisiä... jokainen on näköjään valmis heittämään sen ekan kiven.

Toinen asia mikä kuvottaa näissä vastauksissa on älytön vaimo-statuksen pönkitys. Avioliitto on pelkkä juridinen sopimus, joka on yksipuolisesti irtisanottavissa, repikää siitä.

[/quote]

Sulla se onkin kaunis sielunmaisema. Kyllä sen vaimon kanssa useimmiten on menty rakkaudesta naimisiin ja haluttu perustaa perhe, kasvatettu yhdessä lapsia jne. Vaimo on osa miehenkin sukua lasten kautta ihan historiankirjoja myöten. Lapsille äidin ja isän suvut ovat samaa sukua eronkin jälkeen, tai pitäisi aina olla niin. Lasten äitinä vaimo tulee näinollen eronkin jälkeen olemaan tavallaan osa miehen sukua. kaikenlaisia hoitoja voi olla vaikka viissataa, vaimoja ei niin kovin montaa yhden elämän aikana olla voi. Myös yhteinen omaisuus merkkaa jos sitä on. Käytännössä avioliitto ei ole pelkkä juridinen sopimus jos mukana on lapsia ja omaisuutta. Mikäs siinä on ettei vaimon statusta saa pönkittää? Eikös se lopulta ole kuitenkin rakkauden ja yhteisen perheen avon pönkitystä? Ja ap on aika paska naiseksi, roikkuu toisen naisen miehessä. Tuollainen horo ansaitsisi ihan kunnolla nenilleen. Ja itse olen eronnut enkä tässä elämässä enää vaimon statusta osakseni halua. Miehen suvussa olen edelleen tärkeä ja rakas sukulainen, kuten he myös ovat mulle. Sen sijaan exän hoidot eivät taida olla. Avioliiton keskeinen takoitus on turvata LASTEN elämä. Joillekin se tietysti on vain juridinen juttu jonka voi sanoa irti milloin lystää.

Vierailija
111/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu että halu olla vaimo, pitää perhe kasassa ja luottaa rakkauteen onkin muuttunut hysteriaksi. Täällä ei taida olla kovinkaan tasapainoista porukkaa liikkeellä

Vierailija
112/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 13:25"]

En ole toinen nainen.

[/quote]

[/quote]

No kuten sanoin EN ole.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tiedän kyllä sellaisenkin pariskunnan jossa mies lähti vasta 2 vuoden päästä. Eikä kyse ollut rakkauden puutteesta nykyistä kohtaan. Pelkäsi hysteerisesti lapsensa takia, koska oikeasti oli ja on niin tärkeä.

Ap.n tilanteesta en tiedä. Mutta tämä aina yleinen linjaus tällä palstalla, ja kyllä se mun silmiin näyttää siltä, että moni paniikissa että se oma ei kertakaikkiaan voi eikä saa ikinä lähteä, oli itse millainen tahansa.

[/quote]

on kyllä todella törkeää viedä vaimon elämästä kaksi vuotta omien hysteeristen valheiden tähden. Lapsi on hyvä tekosyy. OIkeasti lapselle ei ole kuin haittaa valehtelevasta isästä. Voi myös riippua näkökulmasta. Mun tutulla vähän samanlainen tilanne, mutta eron tullessa ei olisi lopulta halunnutkaan lähteä.

Vierailija
113/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 13:25"]

En ole toinen nainen.

[/quote]

[/quote]

No kuten sanoin EN ole.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

on kyllä todella törkeää viedä vaimon elämästä kaksi vuotta omien hysteeristen valheiden tähden. Lapsi on hyvä tekosyy. OIkeasti lapselle ei ole kuin haittaa valehtelevasta isästä. Voi myös riippua näkökulmasta. Mun tutulla vähän samanlainen tilanne, mutta eron tullessa ei olisi lopulta halunnutkaan lähteä.

[/quote]

Millä tavalla lapselle oli haittaa? Ei lapsi siitä tiennyt, ja isä oli läsnä. Kuten on edelleen. Ja halusi lähteä (tämän tapauksen tiedän siis hyvin läheltä, en kuitenkaan minä, edelleenkään). 

Suomessa isä on usein heikoilla ja siksi pelkäsi. Miksi luulette muuten että vaimo oli uhri ja pyhimys? Kyllä hänkin oli sitä ja tätä tehnyt, myös pettänyt.

Hyvin yksioikoista.

Vierailija
114/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 13:36"]

Ihme juttu että halu olla vaimo, pitää perhe kasassa ja luottaa rakkauteen onkin muuttunut hysteriaksi. Täällä ei taida olla kovinkaan tasapainoista porukkaa liikkeellä

[/quote]

Valitettavasti aina oikea vaihtoehto ei ole se kasassa oleva perhe.

Vierailija
115/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis sitä yksioikoista on valtaosan palstailijoista ajattelu..

Ajatelkaa muuten, minutkin on jätetty aikanaan toisen naisen takia. Sattui paljon tietenkin, aikansa. Ei se silti minusta tyhmää tehnyt.

-se paljon kirjoitellut- :)

Vierailija
116/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 13:18"]

[/quote]

Sulla se onkin kaunis sielunmaisema. Kyllä sen vaimon kanssa useimmiten on menty rakkaudesta naimisiin ja haluttu perustaa perhe, kasvatettu yhdessä lapsia jne. Vaimo on osa miehenkin sukua lasten kautta ihan historiankirjoja myöten. Lapsille äidin ja isän suvut ovat samaa sukua eronkin jälkeen, tai pitäisi aina olla niin. Lasten äitinä vaimo tulee näinollen eronkin jälkeen olemaan tavallaan osa miehen sukua. kaikenlaisia hoitoja voi olla vaikka viissataa, vaimoja ei niin kovin montaa yhden elämän aikana olla voi. Myös yhteinen omaisuus merkkaa jos sitä on. Käytännössä avioliitto ei ole pelkkä juridinen sopimus jos mukana on lapsia ja omaisuutta. Mikäs siinä on ettei vaimon statusta saa pönkittää? Eikös se lopulta ole kuitenkin rakkauden ja yhteisen perheen avon pönkitystä? Ja ap on aika paska naiseksi, roikkuu toisen naisen miehessä. Tuollainen horo ansaitsisi ihan kunnolla nenilleen. Ja itse olen eronnut enkä tässä elämässä enää vaimon statusta osakseni halua. Miehen suvussa olen edelleen tärkeä ja rakas sukulainen, kuten he myös ovat mulle. Sen sijaan exän hoidot eivät taida olla. Avioliiton keskeinen takoitus on turvata LASTEN elämä. Joillekin se tietysti on vain juridinen juttu jonka voi sanoa irti milloin lystää.

[/quote]

Jos avioliitto olisi niin autuaaksitekevä kuin vakuuttelet, niin miksi pettämisen määrä ja erotilastot on sitä mitä on tänä päivänä?

Vierailija
117/148 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas ystävä... :´(

Valitettavasti mies kusettaa sua. Olisi muuten jo jättänyt vaimonsa.

Mun ex lupaili toiselle naiselle aivan samaa, mutta ei ikinä saanut aikaiseksi jättää mua. Tämä on todella yleistä, valitettavasti.

Mies jäi kiinni unohtaessaan facensa yksi ilta auki. Soitin naiselle, juteltiin pitkään. Oli valehdellut hänelle meidän suhteen olevan seksitön ja minun olleen pahasti masentunut, jonka takia ei mukamas uskaltanut nopeasti mua jättää, sun muuta diibadaabaa, vaikka oikeesti oltiin sängyssä aina juuri ennen hänen lähdettyään "yötöihin".

Jäätyään kiinni, mies katkaisi oitis välinsä em naiseen, ja itki ja rukoili anteeksiantoani puolitoista vuotta eromme jälkeen.

Mies oli myös samalla pyöritellyt kahta muuta naista, joiden kanssa keskusteltuani tuli ilmi hänen heille esiintyneensä täysin sinkkuna ja lapsettomana ja lupaillen myös ikuista onnea.

Em naisten kanssa olemme yhä hyvissä väleissä, jokainen meistä oli iloinen, että otimme toisiimme yhteyttä.

Nyt sinun kannattaisi ottaa vaimoon yhteyttä. Älä pelästy, hän varmasti saa aluksi shokin ja laukoo sammakoita suustaan, mutta rauhoituttuaan on sinulle erittäin kiitollinen yhteydenotostasi. Niin saat asiat eteenpäin ja selville onko mies tosissaan kanssasi. Jos mies toimistasi raivostuu, tiedät ettei, mutta jos hän onkin itse vain pelännyt asian esiintuomista vaimolleen, kiittää sinua avustasi.

Älämölöä aina syntyy, mutta savu laskeutuu pian.

Tsemppiä :)

Vierailija
118/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro miehelle että ilmottaa vaimolleen viimestään kesälomien (lasten) loputtua. ajlaa jo nyt etsiä kämppää. Toki voi olla helpompaa saada kämppä ensin ja kertoa sitten. opiskelijakaupungeissa voi olla nyt vaikeeta saada pientä kämpää. 

Vierailija
119/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies kerro. Se ei jätä vaimoaan, ei aloita uutta elämää sun kanssa eikä ikinä tule olemaan sun mies. Ja tämä tulee nyt ihmiseltä, joka oli itsekin toinen nainen 1,5 vuotta ja uskoi tuota samaa soopaa. Mies lupasi kertoa vaimolleen, lupasi etsiä oman asunnon johon voin muuttaa, lupasi viedä mut vihille ja kuuluttaa koko maailmalle että on löytänyt elämänsä rakkauden. Sanoi, että haluaa tavata perheeni ja olla osa sitä, osallistua kavereideni illanistujaisiin. Vannoi rakkauttaan päivittäin, monta kertaa päivässä, kehui mut maasta taivaisiin ja lynkkasi vaimoaan. Me kuulemma kuuluimme yhteen, kohtalo oli saattanut meidät toistemme elämiin.
Vaimo sai tietää ja otti yhteyttä minuun, kertoi, että saan pitää miehen. Sen pienen hetken olin onnellinen, kunnes mieheltä, joka "rakasti" ja "palvoi", tuli viesti, jossa hän kertoi koko suhteen olleen täysi vitsi. Haukkui minut ja käski pysyä kaukana, hän rakastaa vaimoaan ja tekee kaikkensa korjatakseen heidän avioliiton. Viimeiset sanat olivat, ettei hän ikinä rakastanut minua ja kaikki oli valhetta.

Jätä mies. Etsi ihminen, joka arvostaa sinua.

Vierailija
120/148 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa keittämään ku tällästä sontaa lukee! Voitko kuvitella millaiselta vaimosta tuntuu? Onkohan lapsista ihanaa kun saa tollasen ämmän uudeksi "äidiksi" ja tollanen asenne niin varmasti väkisin! Hanki sitä vapaata riistaa ja lopeta muiden elämän pilaaminen! Saisitte kuolla tollaset siat/ämmät sukupuuttoon