Mieheni vaimo ei vieläkään tiedä minusta
Olen 32-v ja seurustellut mieheni kanssa jo 8 kuukautta. Olemme laivalla töissä samassa vahdissa ja asumme ja työskentelemme työviikot siis yhdessä. Meitä pidetään ihan yleisesti parina ja työkaverimme ja minun ystäväni pitävät meitä hyvänä ja yhteensopivana parinaa
Mies on luvannut minulle jo viime talvesta saakka, että kertoo kotona vaimolleen, että on tavannut minut ja aikoo muuttaa luokseni kokonaan. Jotenkin tässä vaan kuukaudet kuluu, eikä vieläkään mitään ratkaisua ole tapahtunut.
Meillä on siis todella hyvä ja tiivis suhde työviikoilla, mutta kun vapaaviikko alkaa, en voi enää miestä nähdä enkä edes soittaa hänelle. Mies kyllä laittaa jonkun verran viestiä, mutta emme pysty pitämään kunnolla yhteyttä.
Olemme ajatelleet, että mies ei muuttaisi suoraan luokseni, vaan ostaisi ensin pienemmän asunnon yksin itselleen täältä. Syynä se, että hänellä on kaksi lasta tulevan ex-vaimon kanssa. Lapsille on ehkä helpompaa opetella ensin olemaan iskän kanssa keskenään ja vasta myöhemmin alkaa tutustua minuun.
Minulla ei ole vielä lapsia, mutta olen valmis ottamaan mieheni lapset mukaan elämäämme.
Haluaisin että suhteemme ja elämämme liiahtaisi jotenkin jo eteenpäin. Kohta on kulunut vuosi, eikä vaimolle ole vieläkään kerrottu mitään. Yhtäkkiä menee toinen vuosi ja minä vanhenen, mutta varsinainen oma, kokonainen elämä ei vieläkään ala.
Miten saisin miehen ottamaan asian suoraan puheeksi kotona? Että ei enää tulisi mitään siirtoja, että "lomien jälkeen", tai jotain muuta siirtoa. SItten taas menee yksi vapaatörni ja taas me jatketaan kuin ennenkin. Mutta kun töistä lähdetään, niin minä olen yksin kotonani ja mies toisella paikkakunnalla elää ihan erilaista elämää.
Nyt on kesälomat, eli emme näe melkein kuukauteen. Tylsää.
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:15"]
Olen 32-v ja seurustellut mieheni kanssa jo 8 kuukautta. Olemme laivalla töissä samassa vahdissa ja asumme ja työskentelemme työviikot siis yhdessä. Meitä pidetään ihan yleisesti parina ja työkaverimme ja minun ystäväni pitävät meitä hyvänä ja yhteensopivana parinaa
Mies on luvannut minulle jo viime talvesta saakka, että kertoo kotona vaimolleen, että on tavannut minut ja aikoo muuttaa luokseni kokonaan. Jotenkin tässä vaan kuukaudet kuluu, eikä vieläkään mitään ratkaisua ole tapahtunut.
Meillä on siis todella hyvä ja tiivis suhde työviikoilla, mutta kun vapaaviikko alkaa, en voi enää miestä nähdä enkä edes soittaa hänelle. Mies kyllä laittaa jonkun verran viestiä, mutta emme pysty pitämään kunnolla yhteyttä.
Olemme ajatelleet, että mies ei muuttaisi suoraan luokseni, vaan ostaisi ensin pienemmän asunnon yksin itselleen täältä. Syynä se, että hänellä on kaksi lasta tulevan ex-vaimon kanssa. Lapsille on ehkä helpompaa opetella ensin olemaan iskän kanssa keskenään ja vasta myöhemmin alkaa tutustua minuun.
Minulla ei ole vielä lapsia, mutta olen valmis ottamaan mieheni lapset mukaan elämäämme.
Haluaisin että suhteemme ja elämämme liiahtaisi jotenkin jo eteenpäin. Kohta on kulunut vuosi, eikä vaimolle ole vieläkään kerrottu mitään. Yhtäkkiä menee toinen vuosi ja minä vanhenen, mutta varsinainen oma, kokonainen elämä ei vieläkään ala.
Miten saisin miehen ottamaan asian suoraan puheeksi kotona? Että ei enää tulisi mitään siirtoja, että "lomien jälkeen", tai jotain muuta siirtoa. SItten taas menee yksi vapaatörni ja taas me jatketaan kuin ennenkin. Mutta kun töistä lähdetään, niin minä olen yksin kotonani ja mies toisella paikkakunnalla elää ihan erilaista elämää.
Nyt on kesälomat, eli emme näe melkein kuukauteen. Tylsää.
[/quote] Eli seukkaat miehen kanssa joka naimisissa. Pitääköhän sua vaan patjana????
Mun exä eleli kaksoiselämää pitkään ja kun se selvisi mulle, suhteemme loppui siihen. Hän oli kovasti pahoillaan perheen särkymisestä- ei ollut ollut aikomustakaan erota... Vaikea edelleenkään kunnioittaa hänen nyxäänsä joka piti häntä pitkään "miehenään", vaikka me olimme naimisissa. Ei ole nyxänsä kovin arvossa miehen suvussakaan. Toisaalta ansaitsevat todellakin toisensa:D
No miksi se mies toista lehmää itselleen hankkisi kun maitoa saa muutenkin. Ja sinun se mies ei ole. Ja jos joskus tulisi olemaan, niin huono on ennuste teidän suhteen onnistumiselle.
En ole toinen nainen.
Mutta koomista tää varattujen paniikki AINA. Kyllä niistä miehistä osa ihan lähtee ja on sitten onnellisia ja uskollisia, silloinkin kun lähtö viivästyy, esim lasten takia vaikeaa.
Mies ei halua erota vaimostaan, näin simppeliä se on :) Käyttää surutta sua työviikoillanne, kuluuhan ne niin rattoisammin. Kannattaisi sinullakin miettiä, että haluatko olla tuollainen kynnysmatto ja alistua toiseksi naiseksi. Mies ei takuulla tule perhettään jättämään, olisi sen jo tehnyt aikaa sitten jos aikoisi.
Kuka saatanan tyhmä edes viitsii seota ukkomieheen noin pahasti?!!!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 19:52"]
En ole toinen nainen.
Mutta koomista tää varattujen paniikki AINA. Kyllä niistä miehistä osa ihan lähtee ja on sitten onnellisia ja uskollisia, silloinkin kun lähtö viivästyy, esim lasten takia vaikeaa.
[/quote]
Koomisinta minusta on ap:n usko, että merkitsee miehelle jotain.
Kesälomalla ei yhteyksiä, 8 kuukauteen ei ole vaimolle puhunut, jne.
KUINKA tyhmä voi ihminen olla?
Minun hyvä ystävättärenii seurusteli miehen kanssa joka eli kaksoiselämää, asia ei ihan heti paljastunut. Miehellä työpaikka Helsingissä ja kotipaikkakunta useamman sadan kilometrin päässä. Työpaikkakunnalla poikamiesboxi.
Ystäväni piti viedä hammasharjansa ja kauneudenhoitvälineet yms. yllättäen kotiinsa vaikka olivat olleet siellä kuukausia, mies yritti selittää jotain epämääräistä.
Muutaman tenttauksen jälkeen mies lopulta kertoi että hänellä on kaksi lasta ja vaimo mutta he ovat vain nimellisesti yhdessä ja ainoastaan lasten takia, heidän seksisuhde on loppunut jo vuosia aiemmin. Mies kävi joskus kotipaikkakunnallaan. Vaimon mies kertoi olevan sekopäinen ja siksi ei voi erota jne.
Meni aikaa ja sitten perhe oli taas tulossa Helsinkiin. Ystäväni olikin ovela ja meni kyttäämään lähistölle minkälainen perhe on. Lapset olivat noin kymmenvuotiaita ja vaimo odotti lasta.
Ystäväni ei viitsinyt satuttaa odottavaa naista kertomalla että miehensä on sika.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 19:52"]
En ole toinen nainen.
[/quote]
Tietysti olet TOINEN NAINEN. Miehellähän on vaimo:DD Ja taidat olla tosiaan vieläpä aika lapsellinen toinen nainen. Mulla ei ole mitään varattujen paniikkia, olen eronnut. Olen nähnyt niin monta kertaa kuinka miehet säätää mm ystäväpiirissäni. Ja myös omassa elämässäni. Jos mies lähtee matkaasi, tajuat kai saavasi valehtelijan - jos valehtelee lastensa äidille valehtelee varmasti myös sille kakkoselle. Lapset eivät ole mikään syy eikä myöskään hullu vaimo. vastuullinen mies hoitaa asiansa suoraan ja rehellisesti. Toisen naisen miehessä roikkuminen kertoo aika paljon sinusta, ap. Suhteenne perustuu miehen epärehellisyyteen, mies on siis epärehellinen.....
Jos toisesta naisesta tulee joskus ensimmäinen nainen, homma ei perustu siihen, että mies kertoo vaimolleen joskus. Mies hoitaa homman diskreetisti toisesta naisesta riippumatta ja eroaa jos eroaa eikä paljasta vaimolleen sivusuhdettaan. Eikä varsinkaan hauku vaimoaan rakastajattarelleen.
Näin minun rakastajani teki. Ja nyt hän on minun mieheni. Tosin lapsia ei kuviossa ole.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:31"]
Kyllä minun nähdäkseni mies on minun kanssa tosissaan ja ihan vakavissaan. Olemme aikuisia ja ihan fiksuja molemmat, työskentelemme hyvässä ammatissa koulutustamme vastaavissa töissä.
[/quote]
fiksut ihmiset koulutusta vastaavissa töissä hyvissä ammateissa = risteilyisäntä ja baarimikko ruotsinlaivalla?
Miten ihmeessä haluat miehen, joka pettää perheensä? Jopa haaveilet hänestä lapsesi isää?
Noo, älä nyt ainakaan mene mitään kirjeitä kirjoittamaan vaimolle, tai muutenkaan itsestäsi ilmoittele. Sen nyt ainakin tajusin, kun avomieheni laivalla oli samanlainen tapaus ja tuo toinen nainen itsestään ilmoitti, niin kyllä ne laivan ukot piti sitä toista naista juurikin alimpana kastina. Eivät miestä joka petti.
Mutta suosittelen muuten, että alat itsekin pitämään muita niinä viikkoina kun olet maissa. Näin tuo ukkokultasi saa tuntea, miltä sinusta tuntuu..
Hukkaa vaan aikaa jos on nk toinen nainen. Mies viettää perheen kanssa laatuaikaa. Minusta olisi ala-arvoista olla nk toinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:18"]
Miksipä mies kertoisi, kun hänellähän on paras mahdollinen tilanne käsissä...
[/quote]
niinpä.
Itse otin ihan vapaan miehen, sattuu olemaan lapsetonkin. Helpottaa kummasti elämää kun ei tarvi vehkeillä kenenkään selän takana. Jos mies pettää nykyistä vaimoaan, pettää myös sinua aikanaan.
Mun yks tuttu teki samaa yli 20 vuotta - oli jo yhteinen lapsikin ja oma perhe. No lopulta nainen sai miehen toiselta, mutta meni siinä yli 20 vuotta ja oli se yhteinen onnenmunakin.....
Minä sain 15 sitten selville, että avomieheni petti minua kauniin tytön kanssa. Hän yritti selitellä asiaa, eikä tyttö merkinnyt mitään ja hän rakasti minua, mutta minun tunteeni kuolivat kun olin itkuni itkenyt. Ex-avomies alkoi seurustella tytön kanssa, mutta soitteli koko ajan, että kaipaa minua. Heidän onnensa ei kauaa kestänyt. Yhteys mieheen katkesi, kunnes pari vuotta sitten hän otti taas yhteyttä. Hän ei pysty kuulemma rakastamaan ketään muuta kuin minua. Olisiko kannattanut miettiä mitä teki? Olen nyt kolmen lapsen kaunis äiti, todella hyvä vaimo ja menestyn työssäni. Minä en vaihda elämääni mihinkään, enkä ottaisi petturia takaisin, vaikka olisin yksin.
Parasta olisi kun miehen vaimo ottaisi eron ja sinä pistäsit hänet pihalle. Hyvin nopeasti huomaisit että kas, hällä on taas jo uusi kierroksessa. Siis työvuoroissa. Ja uusi myös vapaa-ajalla. Hän on manipuloinut sinut ja hänen kanssaan ei kannata tulevaisuutta suunnitella. Milloinkaan et voisi olla varma etti hänellä olisi sivuhoitoa. Ole armollinen itseäsi kohtaan ja vetäydy takavasemmalle ja heivaa mies mereen.
Älä pelkää ap. Ei vaimo saa koskaan tietääkään. Mies ei ikinä luovu perheestään saati riko avioliittoaan.
No mun exä lensi kaaressa ulos kun selvisi tuollainen peli. Ei ole kuulemma nyxänsä ihan tyytyväinen häneeen nykyään. Mutta mitä luuli saavansa kun ukkomiehessä pitkän aikaa roikkui.. Sinne meni kaikkine ongelmineen:D