Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni vaimo ei vieläkään tiedä minusta

Vierailija
08.07.2013 |

Olen 32-v ja seurustellut mieheni kanssa jo 8 kuukautta. Olemme laivalla töissä samassa vahdissa ja asumme ja työskentelemme työviikot siis yhdessä. Meitä pidetään ihan yleisesti parina ja työkaverimme ja minun ystäväni pitävät meitä hyvänä ja yhteensopivana parinaa

Mies on luvannut minulle jo viime talvesta saakka, että kertoo kotona vaimolleen, että on tavannut minut ja aikoo muuttaa luokseni kokonaan. Jotenkin tässä vaan kuukaudet kuluu, eikä vieläkään mitään ratkaisua ole tapahtunut.

Meillä on siis todella hyvä ja tiivis suhde työviikoilla, mutta kun vapaaviikko alkaa, en voi enää miestä nähdä enkä edes soittaa hänelle. Mies kyllä laittaa jonkun verran viestiä, mutta emme pysty pitämään kunnolla yhteyttä.

Olemme ajatelleet, että mies ei muuttaisi suoraan luokseni, vaan ostaisi ensin pienemmän asunnon yksin itselleen täältä. Syynä se, että hänellä on kaksi lasta tulevan ex-vaimon kanssa. Lapsille on ehkä helpompaa opetella ensin olemaan iskän kanssa keskenään ja vasta myöhemmin alkaa tutustua minuun.

Minulla ei ole vielä lapsia, mutta olen valmis ottamaan mieheni lapset mukaan elämäämme.

Haluaisin että suhteemme ja elämämme liiahtaisi jotenkin jo eteenpäin. Kohta on kulunut vuosi, eikä vaimolle ole vieläkään kerrottu mitään. Yhtäkkiä menee toinen vuosi ja minä vanhenen, mutta varsinainen oma, kokonainen elämä ei vieläkään ala.

Miten saisin miehen ottamaan asian suoraan puheeksi kotona? Että ei enää tulisi mitään siirtoja, että "lomien jälkeen", tai jotain muuta siirtoa. SItten taas menee yksi vapaatörni ja taas me jatketaan kuin ennenkin. Mutta kun töistä lähdetään, niin minä olen yksin kotonani ja mies toisella paikkakunnalla elää ihan erilaista elämää.

Nyt on kesälomat, eli emme näe melkein kuukauteen. Tylsää.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sinun miehesi. Hän on sinun poikaystäväsi / miesystäväsi. Hän on vaimonsa mies ja lastensa isä.

Hän ei välttämättä koskaan tule eroamaan vaimostaan. He ehkä saavat asiansa kuntoon tai odottavat, että lapset kasvavat. Sinun olisi viisainta vetäytyä syrjään tuosta kuviosta kunnes mies saa elämänsä järjestettyä. Jos jäät hänen tyttöystäväkseen, olet ainainen kakkonen. Jos et jää, voit vielä löytää oikean kumppanin ja alkaa elää kokonaista elämää. Tuon mies ei tunnu luotettavalta kumppanilta, koska pettää vaimoaan. Jos hän pystyy salailemaan suhdettanne noin etevästi, hän on saattaa olla patologinen pettäjä ja jonain päivänä sinä olet se, jota petetään. Lomallaan mies varmasti hoitaa "aviolliset velvollisuutensa" vaimon kanssa. Miltä se sinusta tuntuu?

Vierailija
42/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:40"]

Jos miehestä ei ole sanomaan nykyiselle puolisolleen että hänellä on sivusuhde niin ota ohjat käsiisi. Ilmoita itse olemassaolostasi ja heillä on miehen loman aikana mahdollisuus setviä parisuhteensa tila, joko eroavat tai jatkatte samalla tavalla.

[/quote]

Tuo on varmin tapa menettää mies. Kuka oikeasti on niin hölmö, että luulee saavansa tuolla tavalla miehen itselleen?

Tuossa kääntyy kelkka vain päin puuta. Mies ei tuollaisen jälkeen halua nähdä ko. naisesta vilaustakaan; hän rikkoi perheen antamatta miehen hoitaa asiaa omalla tavallaan jos on edes hoitamassa koko eroa. Noin saadaan erosta vain riitainen ja katkera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ja nro. 16 on yksi ja sama kirjoittaja. Samat kielioppivirheet, samat kirjoitusvirheet, sama kappalejako. Provo siis.

Vierailija
44/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on provo, pakko olla. Ap sanoo olevansa fiksu ja koulutettu, mutta antaa itseään pomputeltavan. Sanoo heitä kutsuttavan vakiintuneeksi pariksi, no ei kuitenkaan rakastuneiksi. Eli ovat vakiintuneita töissä, ja se kai tälle miehelle riittääkin. Etsi nyt hyvän tähden itsellesi kunnon mies, jonka kanssa voit viettää vapaa-ajatkin.

Vierailija
45/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se mies lämpimikseen puhuu ja lupailee sitä ja tätä, että saa pidettyä tyttöystävän taas vähän aikaa tyytyväisenä ja hiljaa - on sitten pillunsaanti turvattu työviikollakin. Kotona saa ja töissäkään ei tartte olla puutteessa.

Hiffaatko? Käytä aivojasi nainen. Oletko kuullut sanaa pelimies?

Vierailija
46/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies pitää käräyttää.

Mies ei uskalla tehdä siirtoa, sinä hyväuskoisena annat siimaa lupausten suhteen.

Mies pelkää sitä jos lopettaa suhteen kanssasi niin tulet kertomaan vaimolleen teidän suhteesta. Kauhuntasapaino.

Nyt ala keräämään oikeaa faktaa ja näyttöä teidän suhteesta, vaimoille on tyypillistä olla uskomatta miehensä uskottomuutta. Miehet taas osaa kääntää asiat edukseen, väittämällä että joku nainen on työssä sekopäisesti ihastunut häneen ja valehtelee että olisi suhde.

Jos miehen puolisolle valkenee totuus suhteestanne käy näin, listaan vaihtoehdot

- eroavat

- eivät eroa, mutta miehen työpaikka vaihtuu

Jos saat kyseisen miehen itsellesi tiedät varsin hyvin että hän on valmis tilanteen tullen pettämään (huom! myös sinut)

Jos olet vähänkään järkevä etsit itsellesi uuden seurustelukumppanin ja unohdat tuon varatun miehen. Toki miehen vaimolle tieto että mies pettää.

Vierailija
47/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:47"]

Ap. ja nro. 16 on yksi ja sama kirjoittaja. Samat kielioppivirheet, samat kirjoitusvirheet, sama kappalejako. Provo siis.

[/quote]

Ää, sori, en ole ap. Mulla on tolkuttomasti ollut aina ongelmia esim. pilkutuksen kanssa. Pilkkua kyllä pystyn viilaamaan vaikka millä mitalla.

Kielioppivirheitä siis löytyy saletisti mun viesteistäni.

terv. nro 16.

Vierailija
48/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. En edes tiennyt, että minun kirjoituksissani on kielioppivirheitä??

Meidänkin laivalta on kotiin lähtenyt nimettömiä kirjeitä, joissa kerrotaan kotiinpäin, että miehelläsi on suhde laivalla. Ja aivan oikein, mies ei eronnut mutta joutui soittamaan konttoriin, että josko voisi saada toisen tjänstin toisesta laivasta.

Yksi pariskunta alkoi seurustelemaan ja siitä seurasi kaksi avioeroa. Ja se että sen eroavan miehen ex-vaimo oli töissä samassa laivassa. Hän vaihtoi eron jälkeen toiseen vahtiin, mutta pysyi samassa laivassa.

Että kyllä sitä kaikenlaista tapahtuu, olen sen aika monta kertaa näissä laivaympyröissä nähnyt.

Pahoittelen kielioppivirheitä.

Vierailija
49/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ap onkin se kotona oleva vaimo. Joku kertoikin että kaikki matkustajalaivoilla pettää. AP, mene matkalle mukaan ja selvitä homma.

Vierailija
50/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko siis olette "asuneet" yhdessä?

Vierailija
51/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:31"]

Kyllä minun nähdäkseni mies on minun kanssa tosissaan ja ihan vakavissaan. Olemme aikuisia ja ihan fiksuja molemmat, työskentelemme hyvässä ammatissa koulutustamme vastaavissa töissä. Suunnittelemme yhteistä tulevaisuutta. Mieheni haluaa tavata esim. vanhempani ja ystäviäni.

Minä haluan myös lapsen miehen kanssa. Tässä pitää alkaa tapahtumaan jotain tai aika kuluu ohitseni.

Ja näen kyllä että olemme vakiintunut pari. Työssä ollessamme siis asumme yhdessä ja kaikki tietävät että olemme yhdessä.

Yritän kirjoittaa asiallisesti ja tosiasioissa pysyen. Viestit, joissa minua sanotaan joksikin bimboksi ja kusetettavaksi ovat taas epäasiallisia. Eikä pidä muuten paikkaansa.

[/quote]

Muutama kommentti -ap:lle

- aikuisuus ja fiksuus ei kumpikaan tarkoita, etteikö mies pitäisi sua kakkossuhteena niin kauan kuin annat tilanteen olla,

-8 kuukauden jälkeen ei todellakaan voi vielä puhua "vakiintuneesta parista"

- jos jäät odottelemaan miehen päätöstä, saat odottaa kauan. Miehellähän on ihan optimaalinem tilanne nyt. Ei joudu eroon lapsistaan, ei tarvitse jaksaa avioeron selvittelyä ja sinä olet aina käytettavissä kun miehelle sopii. 

Ihmettelen vaan, eikö työkavereista kukaan tunne miesystäväsi vaimoa? Ja kuten joku sanoikin, hän ei ole sinun miehesi vaan vaimonsa mies, ellei eroa.

Vierailija
52/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:51"]

[/quote]

Ää, sori, en ole ap. Mulla on tolkuttomasti ollut aina ongelmia esim. pilkutuksen kanssa. Pilkkua kyllä pystyn viilaamaan vaikka millä mitalla.

terv. nro 16.

[/quote]Olet. Myös viesti numero 24 on sun, vaikka esität jo kolmatta eri ihmistä. Katsotaan huomaatko muuttaa noita näkyvimpiä maneerejasi seuraavaan viestiin mennessä. Epäilen, ettet osaa, mutta yritä kuitenkin yllättää. =D

Vierailija
53/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein vastaavassa tilanteessa niin, että kerroin minulla olevan sama oikeus olla väliajat muitten kanssa. Ja olin myös.

Vierailija
54/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 12:05"]

[/quote]

terv. nro 16.

[/quote]Olet. Myös viesti numero 24 on sun, vaikka esität jo kolmatta eri ihmistä. Katsotaan huomaatko muuttaa noita näkyvimpiä maneerejasi seuraavaan viestiin mennessä. Epäilen, ettet osaa, mutta yritä kuitenkin yllättää. =D

[/quote]

Ap on jatkanut samalla myös tehtailemalla viestit 25 ja 26. 

Vierailija
55/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun oikein hävettää miten tyhmiä naiset voi olla. Mutta ap, jos kerran väität jotain laivaympyröistä tietäväsi, niin sitten sulle on varmaan ihan selvää, että siellä on paljon tuollaista, että kotona ollaan perheen kanssa ja sitten siellä laivalla on se vakipano, jonka kanssa ollaan työkomennuksen ajan. Helpoiten tuo kuvio toimii silloin kun molemmille on selvää, että tämä on vain työsuhde kaikkine etuineen. Hankalammaksi se menee kun toinen alkaa elätellä toivoa vähän jostain vakavammasta (kuten sinä nyt). Miehen täytyy sitten ruveta ruokkimaan tuota mielikuvaa pitääkseen sinut yhä punkanlämmittäjänä ja laivahoitona. Olet varmaan ihan kiva ihminen tai sitten hyvä sängyssä, kun miestä ei huvita etsiä tilallesi ketään toista. Ja myös tarpeeksi tyhmä.

Vierailija
56/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 11:49"]

Tuollainen mies pitää käräyttää..........

[/quote]

Hömppien hömppääkö yrität saada toimimaan oikein??

Vierailija
57/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika nopeeesti pystyivät av-mammat siirtämään keskustelun aivan täysin muualle, kuin  minne alkuperäinen oli ajatuksensa tähdännyt.

yks kyttää kappalejakoa, pilkutusta ja etsii salapoliisina eri viesteistä yhteneväisyyksiä. erittäin ajankohhtaista asiassa.

tosiasiassa perheenisä elää kaksoiselämää ja pettää perhettään ja vaimoaan. siitäpä ei mammat paljon pulise.

Vierailija
58/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 12:30"]

aika nopeeesti pystyivät av-mammat siirtämään keskustelun aivan täysin muualle, kuin  minne alkuperäinen oli ajatuksensa tähdännyt.

yks kyttää kappalejakoa, pilkutusta ja etsii salapoliisina eri viesteistä yhteneväisyyksiä. erittäin ajankohhtaista asiassa.

tosiasiassa perheenisä elää kaksoiselämää ja pettää perhettään ja vaimoaan. siitäpä ei mammat paljon pulise.

[/quote]

No tämä aloitus oli niin hölmö ja läpinäkyvä tekaistus, kuin olla ja voi. Kuka laittais mammapalstalle tuollaista tuuba olettaen saavan jotain järkeviä vastauksia? Kunhan vain yrittää provosoida onnistumatta.

Moni mies ja nainenkin elää kaksoielämää ja pettää. Niin on aina ollut ja tulee olemaan. Moni on hölmö ja suostuu kakkosen osaan. Ihan oikein niille kun lopulta käy huonosti.

Vierailija
59/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 12:30"]

[/quote]

Mua lähinnä naurattaa toi, että joku Sherlock on nyt päättänyt mun olevan ap. Mä olen viimeksi ollut laivalla marraskuussa kun kävin avomieheni kanssa Tallinnassa kännäämässä. :)

Mä meen nyt siivoamaan, tämä Sherlockille tiedoksi, ja palajan kun palajan. 

Vierailija
60/147 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomautan että 24 ei ole aloittaja joten Sherlockilla meni jotain pieleen. Joten joku kahjo väittää aloittajaksi ainakin kolmea eri kirjoittajaa tässä ketjussa. Saa kait kielioppivirheitä tehdä muutkin kuin aloittaja.

Kirjoitan keskustelupalstoille aika huolettomasti ja en nussi pilkkuja yms. Pääasia että asia josta kirjoitan tulee lukijalleni ymmärretyksi.

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 12:05"]

[/quote]

terv. nro 16.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä