Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-luokkalainen tyttomme on jo 178 cm pitka. Pitaiskohan jo huolestua? Viela muutama vuos sitten meni kayrilla ja sitten saikin kumman pyrahdyksen.

Vierailija
17.11.2007 |

Kuukautiset ei ole alkanut ja on todella, todella hoikka.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen elämällä ole muuta tarkoitusta kuin löytää mies???

Siis menkää ja hajotkaa, jotka vingutte vaikeuksia löytää mies.

Ainahan nainen miehen löytää, jos vain haluaa..

Ja pituudesta kannattaa olla ylpeä, kävellä selkä suorana ja pää pystyssä. Vaikka ei mitään mallinuraa haluakkaan

Vierailija
22/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

älykkäimpiä. Toivon vaan, että ap jaksaa tukea ja kannustaa lastaan, joka tulee varmasti pärjäämään elämässään hyvin ellei paremmin, kuin lyhyemmät kaverinsa.

T: se entinen malli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammuteilta.

Vierailija
24/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautisten alettua pituuskasvu yleensä taittaa pituuskäyrän. mutta jos kuukautisia, tai muita puberteetin merkkejä ei näy, niin joskus käytetään kasvua pysäyttävää lääkitystä.

Vierailija
25/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi viemään tytön lääkäriin, siellä tekevät testejä ettei oli kyse tietystä sairaudesta jossa kasvetaan jätiksi.

Vierailija
26/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta keskipituudesta - se on nimenomaan keskipituus, johon lasketaan kaikki ikäluokat. Mitä nuoremmasta ikäluokasta kyse, sitä suurempi on ikäluokkakohtainen keskipituus. Jostain muistan lukeneeni, että ruotsalaisten 15 vuotiaiden tyttöjen keskipituus on 175 cm.

Vierailija
27/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 178 cm nainen ja ylpeä pituudestani.

Vierailija
28/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tuosta keskipituudesta - se on nimenomaan keskipituus, johon lasketaan kaikki ikäluokat. Mitä nuoremmasta ikäluokasta kyse, sitä suurempi on ikäluokkakohtainen keskipituus. Jostain muistan lukeneeni, että ruotsalaisten 15 vuotiaiden tyttöjen keskipituus on 175 cm.

Vierailija
29/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni pituutta 175cm eikä koskaan ole ollut miesseurasta puutetta sitä halutessani. Teini-iässä tosin seurustelin pari vuotta vanhempien poikien kanssa..omanikäiset oli päätä lyhyempiä. Mutta yleensähän se tytöillä menee niin että poikakaveri on vähän vanhempi oli pituus mitä tahansa.

Koko ajan keskipituudet nousee ja yhä useammasta pojastakin tulee yli 180cm pitkä.

Ja itse elän muuten parisuhteessa 170cm pitkän miehen kanssa..ei ole mitään ongelmia ollut kun miehellä on itsetunto kohdallaan. Enkä näytä mitenkään jättimäiseltä mieheni rinnalla, hän meistä se roteva on.

Vierailija
30/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lainkaan huolissani miehen saannista, päinvastoin... pelkään että niitä tulee liian aikaisin. Herätkää nyt jo ihmiset! Me olemme erilaisia ja jotkut meistä on pitkiä ja jotkut pätkiä... ja jokainen meistä löytää itselleen sen oikean jos vain haluaa, oli sitten minkä näköinen tahansa. Vai vielä lääkäriin, jotta kasvu pysähtyisi! Pah!

Niin ja minä olen 175 ja mieheni 205!

Vierailija
31/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ongelmia en ole sen jälkeen huomannut. Olen 177cm. On kivaa olla pitkä ja olen ollut ollut niin lyhyiden kuin pitkienkin miesten suosiossa - olen niin mukava :).

Vierailija
32/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. muita huolisikaan. Millainenkohan tarjonta mulla olisi sitten miehissä ollut, jos olisin ollut nykyistä 175cm lyhyempi....nytkin on ollut välillä miehiä vaivaksi asti. Siis oikeasti, kenelläkään mun ystävistä ei ole ollut yhtä hyvä flaksi kuin minulla siis ihan missä maassa vaan. Minä en ole ikinä halunnut olla lyhyempi. Kannusta todella tyttöäsi olemaan ylpeä pituudestaan ja pitää ryhdin suorana. Hassua, mutta esim. minä en kuitenkaan pidä mitenkään erityisen pitkistä miehistä, nykyinen on minua hiukan pidempi. Tiesittekö, että pitkät ihmiset saavat samaa työtä tekeviä parempaa palkkaa....

Vierailija
33/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kaikki muukin elämässään tehdä niin, että miehet tykkää? Sitä paitsi jos miehellä on niin huono itsetunto, ettei se kestä pidempää naista niin eipä olisi kyllä ollut sen arvoinen mies. Mä tunnen yli 180-senttisen naisen ja niin vaan on sekin ollut onnellisesti parisuhteessa (miehen kanssa siis) jo monta vuotta vaikka on vasta vähän päälle parikymppinen. Ei siinä tainnut pituus paljon painaa, kun tyttö on luonteeltaan ihana, hymyileväinen ja fiksu ja nättikin on.

Ja entä jos tyttö ei haluakaan miestä vaan naisen tai elää mieluummin yksin?

Vierailija
34/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että arvotaan mistä miehet tykkää... Ei ole mitään standardia naisen mallia, josta KAIKKI miehet tykkäävät tai kukaan ei tykkäisi. Miehiä löytyy niin pitkille kuin pätkille, lihaville ja laihoille. Saa olla melkoinen suohirviö että pelkän ulkonäön takia jäisi mies löytymättä (itse veikkaan ettei niin rumaa naista olekaan). Se onko jatkuvasti miesten huomion kohteena onkin jo toinen juttu, mutta kuka sellaista jatkuvasti haluaisikaan?

Vierailija
35/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tosi elämässä, kukaan ei ole koskaan pohtinut minulle, mahdanko koskaan löytää miestä kun olen niin pitkä! xD Nuorena en siis vastaavaa ole kuullut. Ennemminkin päin vastoin, on noit miehiä riittänyt hieman turhankin paljon tässä vuosien aikana ja kaikki ovat todellakin olleet minua pidempiä, lyhyempää en huolisi! ;) Mutta se niistä miehistä...

Pitkien tyttöjen äidit, varsinkin lyhyet sellaiset! Minulla on lyhyt äiti, joka koko teini-ikäni voivotteli,miten kauhean pitkä olen ja millainen jättiläinen minusta mahtaa tulla, paisunko yhtä leveäksi myös yms. Tukekaa tyttöjenne itsetuntoa kaikin tavoin ja pitäkää huoli,että he huolehtivat itsestään, ryhdistä ja kunnosta kaikin puolin! Itse olen pelannut pienestä asti lentopalloa, se piti itsetuntoni kasassa muutoin paitsi painon suhteen...Äitini sanat kieltämättä vaikuttivat siihen,että olen ollut koko ikäni syömishäiriöinen,vaikka aina olen ollut hoikka.

-184cm-

Vierailija
36/36 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet ei tykkää, niin se on sitten niiden ongelma.

- 183 cm ja hyvin ylpeä siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän