Rehellisesti: Top 2-5 asiaa, jotka aiheuttavat sinussa kateuden pistoksen?
Kommentit (100)
-Niitä, jotka voivat käydä kaupassa ilma, että laskevat viimeisiä rahojaan (meillä ei ole lapsia, tiukkaa rahallisesti)
- Ystävyksiä, jotka kävelevät kadulla vastaan, puhuen ja nauraen (näen ystäviäni todella harvoin)
1) naiset joilla on ihanat omat vanhemmat, mulla toinen kuollut ja toinen alkoholisti
2) jatko-opiskelu yliopistolla, haaveeni joka ei ole toteutunut
1. perheitä jossa mies jää pois töistä hoitaakseen lapsia (edes kuukaudeksi)
2. siistejä koteja
2. tulot joissa verojen, laskujen maksun ym. jälkeen jää käteen yli 1500 e/kk
3. Naiset joilla on tarmoa, halua ja itsekuria harrastaa liikuntaa niin että pysyvät timmissä kunnossa (olen ns. laihaläski, paino on ok mutta lihaksia ei nimeksikään).
- Naisia, jotka menestyvät urallaan
Siinäpä se
vaikka itsekin ilmoitin kolme kadehtimaani asiaa, niin löysin myös noin 20 asiaa joita joku kadehtii minulta. Positiivista tämä on siksi, että elämässäni on siis paljon asioita jotka ovat hyvin, jopa loistavasti (tämän kyllä tiesin ennen tätä ketjuakin, mutta onhan se kiva saada muilta vahvistusta :)
1.joilla on kauniit pitkät sääret, jotka ovat pitkiä ja hoikkia
2. Joilla on helpot synnytykset, raskaudet ja saavat lapsia heti kun haluavat ja voivat saada niitä ilman ongelmia niin monta kuin haluavat ;)
3. Naisia, joiden mies on fiksu ja huomaavainen(omanikin on, kun sille päälle sattuu... ;))
4. Naisia, jotka ovat älykkäitä ja menestyneet urallaan
5. kaunis oma koti olisi ihana
6. minäkin kadehdin kauniita, tasaisia hampaita.
7. Osallistuvia ja fiksuja isovanhempia, joiden oma elämä on kunnossa.
8. Haluaisin, että minullakin olisi enemmän ystäviä.
9. Kadehdin raskaana olevia ja pienten lasten äitejä
10. Kadehdin kotiäitejä
Kateutttani en ilmaise mitenkään, ajatuksissani olen kateellinen, mutta osaan iloita toisten menestyksestä heidän kanssaan. Olen kiltti ihminen ;)
2. Ja myös naisia, joilla on pitkät ja hoikat sääret.
omakotitalo
terveys
varallisuus
Toisaalta, mulla on onnellinen perhe, turvallinen , uskollinen aviomies, ihana lapsi, työpaikka...
eli tosi paljon. Ja kaikkea kun ei voi saada
-työpaikka + hyvä ammattitaito (valmistun pian ja pelkään, etten saa töitä)
-hyvä, terve itsetunto (aliarvioin itseni ja kykyni usein suotta)
- hyvät, taitavat ja lasten kanssa viihtyvät äidit (itelle on ottanut niin koville ja olen monessa epäonnistunut kasvattaja)
- työelämässä paljon saavuttaneet naiset
- helppo lastensaanti
- mahdollisuus jäädä kotiäidiksi ja/tai harrastaa ilman paineita toimeentulosta
- pitkä vaalea tukka ja kauniit kasvot
- hyvät sosiaaliset taidot
- terveet lapset. Se, että jollain voi olla monta lasta ja kaikki ovat terveitä. Minulla kaksi enemmän ja vähemmän sairasta (enkä tarkoita nyt mitään korvakierteitä)
- laulutaito ja -ääni. Olisi ihanaa, jos voisi laulaa myös muiden kuulleen (nyt en kehtaa, kun en yhtään osaa).
- naisia jotka saavat raskauskilonsa helposti pois
- aina uutteria naisia jotka pitävät neljän lapsen sotkut helposti aisoissa pienissäkin neliöissä (eli joilla riittää virtaa puunata joka päivä ja aina)
- naisia, joilla on sielunkumppani rinnallaan
- naisia, joiden mies osaa olla romanttinen ja ottaa vaimonsa huomioon edes kerran vuodessa
- naisia, jotka ovat sen verran varakkaita ettei tarvitse joka senttiä laskea, on varaa ostaa vaatetta itsellekin eikä kaikki uppoa lasten vaatteisiin (huomaako että olen kotihoidon tuella?)
t, neljän pienen lapsen pullukka äiti jolla ei riitä rahat eikä virtaa siivota alati ja mieskin tökkii pahasti
- Rento ja hieman boheemi elämänasenne. Ei niuhotusta ja stressiä mistään tiskeistä tai pyykkivuorista.
- Sosiaalisuus ja valovoimaisuus, joka saa ihmiset kerääntymään ympärille
- Hyvä ja tasavertainen parisuhde
- Liian helpolla saatu varallisuus
kauniimpi, hoikempi, karismaattisempi, älykkäämpi tai ainakin rikkaampi mutta sellaisen kateudenpiston tunnen kun ajattelen jotain ihanaa isoa jugend-huoneistoa, kauniilla näkymällä, hyvässä paikassa Helsingin kantakaupungissa lähellä merta...
1. Ne, joilla ei ole rahasta tiukkaa. Joillakin on rahaa niin, ettei tarvitse kituutella kuten meidän ja voisi antaa lapsille mahdollisuuden harrastaa jotain.
2. Ne joilla on todella ihan, huomaavainen mies. Sellainen, joka ottaa sinut huomioon ihan oikeasti, etkä ole vain siinä, kun ei parempaakaan jaksanut etsiä.
3. Ne joilla on seksiä ja se on hyvää. Meillä mies on haluton ja suostuu n.1 krt/kk ja tuntuu, että vain siksi etten asiasta valittaisi. Tämä yksikin kerta menee miehen ehdoilla ja minun pitää olla tyytväinen siihen mitä saa. Ota tai jätä. Koskaan ei esim. jaksa/kiinnosta tehdä minulle orgasmia. Olen etenkin kateellinen niille, joilla on mies, joka valmis tekemään kaikkensa, että rakastelu on sinulle mitä parhainta.
4. Niille, joilla on hyvä auto. Itselläni on vanha auto ja varaa ei ole uuteen. Joudun ajamaan työmatkaa 100 km päivässä. Joka päivä pelottaa, että milloin joku isompi tulee ja ajaa minut ja autoni rusinaksi.
5. Niille, jotka kokevat olevansa kotona tasa-arvoisia ja heille puhutaan kotona nätistä ja kohdellaan kuin ihmistä eikä kuin kodinhoitajaa.
Oikeasti hyvä suhde aviomieheen
kauniit sääret
koska niitä kadehdin, niin molemmat taitaa multa puuttua. =(
Kadehdin naisia joilla on Pitkät hiukset vaikka itselläni puoleen selkään hiukset onkin niin tahtoisin suorat,pitkät ja paksut hiukset!
Kadehdin ihmisiä joilla on rahaa laittaa "turhuuteen" eli ihaniin vaatteisiin,meikkeihin,hiuksiin ja hajuvesiin ja jotka voi käydä vaikka kerran kuussa kosmetologilla ja kampaajilla,oih ja voih!
Kolmas asia on että kadehdin ihmisiä jotka osaa pienellä rahalla sisustaa kämppänsä fiksusti ja kauniisti,tuntuu että meidän kämppään on vaan sinne tänne heitelty tavaroita:/
1. ihmisiä, joilla on työura, ja jotka suhtautuvat työhönsä intohimoisesti
2. Ihmisiä, joilla ei ole velkaa ja rahaa on tarpeeksi myös impulssiostoksiin ja matkoihin
3. Ihmisiä, jotka ovat vähästä onnellisia