Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Passissa olleet!

Vierailija
17.11.2007 |

Kuinka elätte siirron jälkeen? Normaalisti vai jotakin varoen? Sekstailetteko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä me jätettiin seksit väliin. Lugesteronit ovat jo kaikin puolin niin sotkuista, ettei sinänsä tehnyt edes mieli. Ehkä sitä jollain tapaa halusi elää varman päälle, mutta kyllä normaalit työ ja liikuntakuviot ovat sallittuja.

Vierailija
2/6 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka periaatteessa oli tarkoitus elää ihan tavalliseen malliin. Seksiä ei tullut harrastettua juurikaan noiden lugejen vuoksi.

Meillä 4 siirretty ja 3 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten normaalia elämää, seksiä nyt ei tullut harrastettua, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
4/6 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 10:s passi menossa, joten ei taida sillä olla vaikutusta kuinka elää. olen ollut aika varovaisesti ja ilman seksiä . ja aina on nega lävähtänyt. Nyt olen päättänyt, että tässä jaksossa kyllä pyrin elää normaalisti ja vähemmän sabotoimaan parisuhdettamme, esim. tällaisella seksittömällä kaudella. Teillä muillahan on sitten hoidot onnistuneet hyvin!

Vierailija
5/6 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien tärppi" kiertojen" aikaan olen ollut erittäin fyysisesti rasittunut ja kauhean stressaantunut muutenkin.

Seksiä en ICSI-siirron jälkeen uskaltanut, enkä pystynytkään lugejen takia.

Olin ihan varma, ettei tärppää, kun olin kireä kuin viulunkieli ja kaverin plussauutinen harmitti niin paljon, että itkeskelin ja jopa raivosinkin välillä.

Vierailija
6/6 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö mitään muuta estettä seksille kuin luget?

ap