Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Huvila & Huussi ohjelmassa Emilia Vuorensalmen 400 neliöinen huvila - lopputulos ei miellyttänyt

Vierailija
04.05.2026 |

Emilia Vuorisalmen perheen huvilan remontti ei mene täysin putkeen Huvila & huussi -ohjelmassa.

Julkkislääkäri Emilia Vuorisalmen ja Tapani-isän historiallinen huvila pääsee remonttiin tänään Nelosella esitettävässä Huvila & huussi -jaksossa.

Vanhan ajan huvilassa on pinta-alaa huimat 400 neliömetriä. Koko taloa ei kunnosteta, vaan uuden ilmeen saavat keittiö ja ruokailutila.

Emilialla on tarkat toiveet remontille. Kieltolistalla ovat kirkkaat värit ja ”ylimoderni fiilis”. Tärkeintä on, että satavuotiaan talon henki ja tunnelma säilyvät, aikakauden henkeä kunnioitetaan eivätkä modernit lisäykset pomppaa silmille.

Sisustussuunnittelija Maru Hautalan johdolla taloon loihditaan hempeän vaaleanpunainen keittiö ja vihreän sävyinen ruokailutila aikakaudelle luontaisine kukkatapetteineen.

Kun Emilia ja Tapani avaavat silmänsä ruokailutilan ovella, ei luvassa ole suoraa ihastusta.

– Ihan erilainen kuin kuvittelin, Tapani sanoo.

Emilia myöntää, ettei harmaa kukkatapetti vastaa hänen odotuksiaan ja että hänen pitää sulatella näkemäänsä.

– Harmaa on vaikea värinä mulle ja ruusut olivat niin dominoivat, Emilia selittää.

Maksullisessa Ruutu+-palvelussa kukkatapetti nähtiin jo viikko sitten. Se herätti runsaasti keskustelua 

Myös Maru Hautala vastasi Instagramin tarinoissaan jakson synnyttämään keskusteluun. Hän sanoi tapetin aiheuttaneen katsojissa yllättävän paljon jopa vihaa.

Kommentit (11)

Vierailija
2/11 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorensalmi on pilalle hemmoteltu a.ka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt lopputuloksesta ollenkaan. En tykännyt keittiöstä enkä ruokailutilasta.

Ymmärrän harmistuksen.

Vierailija
4/11 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se tapetti sopi hyvin siihen tilaan.  Muutenkin kiva ja rauhallinen uudistus.  Mutta se vanha hella!  Olisvat pitäneet sen, oli niin söpö!

Vierailija
5/11 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee Neloselta klo 20

Vierailija
6/11 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi antaa huvilansa joidenkin uunojen käsiin?

Vierailija
7/11 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiton akka eikö se itse osaa laittaa tapettia seinään. Olen joku 200 taloon laittanut tapettia ja ei ole vaikea homma.

Vierailija
8/11 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marua morkkaava hullu teki aloituksen. Tällä samalla tyypillä on ollut aikaisemminkin pakkomielteitä joistakin tyypeistä ja lapasesta lähtee joka kerta.

Vierailija
9/11 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapettia oli liiikaa.... keittiö ihan söötti

Vierailija
10/11 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nosto

Vierailija
11/11 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi antaa huvilansa joidenkin uunojen käsiin?

Itse en antais mökki&paskis -ohjelman käsittelyyn huvilaani. Tossa ohjelmassa tyylinä on tunkea piha puolilleen muovia ja laittaa painekyllästettyä puuta terassiin. Yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi