Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko mies ymmärtää?

Vierailija
17.11.2007 |

Mieheni on ihana, tekevä ja rakastava, mutta...

neljään vuoteen, kun on lapsia ollut, ei ole ostanut yhtään vaatetta ja on kovin välinpitämätön niiden suhteen. Uusi vauva tulossa ja kun yritän näyttää jotain hankintaa, niin ei huomioi mitenkään. Ottaa päähän. Teenkö lasten vaatetuslakon ja odotan kuinka kauan menee että huomaa ettei niitä vaatteita ole jos niitä ei joku hommaa, vai ajattelenko että miehet on miehiä ja olen tyytyväinen siihen (paljoon) mitä hän tekee? Lasten vaatetus on mulle tärkeetä, vaikka varmaan 80% vaatteista ostankin käytettyinä tai muuten tosi halvalla. Enkä varmasti itse kesäis katsoa niitä liian lyhyitä lahkeita joita tämä lakko aiheuttais...

Kun ei saa mitään kommenttia, niin tuntuu niin turhalle. Kun huomautan asiasta, kuten viime viikolla pitkän ajan jälkeen, niin yksi oloasu sai sitten monena iltana kehuja, mutta pian palattiin taas tuttuun tyyliin. Ja arvaan kyllä mitä vastauksia tämä aloitus saa aikaiseksi...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies ole ikinä oma-aloitteisesti ostanut lapsille yhtään vaatetta, lapset nyt 7 ja 5. Ei kyllä ole missään vaiheessa puristanut mua yhtään. Kyllä mä ne lapset vaatetan tai sitten tilaan tarkasti mieheltä kauppareissulla esim. tietyn kokoiset kumpparit.

Jos rutisisi vaatteisiin kuluvista rahoista, se olisikin jo toinen juttu.

Vierailija
2/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisi maksaa mitään. Hulluna vaan pitää tehdä asuntolainaan extralyhennyksiä, että saadan asuntolaina pois 4 vuodessa... Siltä siis tuntuu se välinpitämättömyys, että mies haluaisi etten minäkään mitään lapsille osta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle ja on kuitenkin jo 8v.

yhdessä ostetaan usein jotain jos sanon että nyt x tarttee housut tms ja ollaan yhdessä kaupoissa. ei suurinta osaa miehistä kiinnosta lastenvaatteet! âlä ole ap liian ankara miehellesi. lastenvaatteet on naisten juttu! esittele hankintojasi vaikka jollekin kaverillesi.

Vierailija
4/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä päinvastaista :O)! Mies eli lasteni isä haluaa taas, että lapsilla kauniit ja sopivat,puhtaat ja ehjät vaatteet. Ja aina kun tulee vieraita tai menemme kylään katsoo lapsille juhlavat vaatteet. Mielummin kulkee itse verkkaissa kuin lapset ns. rumissa vaatteissa.

Vierailija
5/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ne vauvat siitä välitä mitä niillä on päällä. Rauhoitu nyt, sulla taitaa hormoonit tehdä tepposia. Eikös se ole tärkeintä, että sulla on hyvä ja rakstava mies, eikä se ostaako vauvan vaatteita ja mitä pitää uusien kuoseista? Menepä nyt sen kullan viereen ja nauti olostasi.

Vierailija
6/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis tuohon raha-asiaan..onko miehelläsi huoli perheenne toimeentulosta ja haluaa siksi maksaa nopeasti asuntolainan pois.

Vierailija
7/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan oikeesti ottaa vinkistä vaarin ja mennä sinne kainaloon... :)

Ja ei pitäis olla huolta lainasta, muuta kun että sitä ei sais (periaatteessa?) olla vaikka suht vakaat ja ok-palkkaiset työt molemmilla... Lähinnä siis vain säästäväinen tapaus, kuten minäkin, mutta kai mun ote vähän lipsuu, ainakin miehen mielestä.

No joo, ehkä tämä pään purku riittää oikeesti tältä illalta, jospa se uni tulis kun menis maate.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä