Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marketissa tänään nähtyä yök

Vierailija
10.11.2007 |

Hedelämäosastolla työntekijä keräsi maahan pudonneet hedelmät takaisin myyntiin. Nosteli vaan sinne muiden hedelmien sekaan.

Eikö ne lattialla pyörineet kuuluisi laittaa roskiin. Voisikohan tuosta ilmoittaa terveystarkastajalle.

Samassa kaupassa lenteli sisällä talitiainen ja kävi hyppelemässä leipien päällä ja meinasi nokata eräästä pussista, mutta lähti kuitenkin lentoon, kun pelkäsi ihmisiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ovat varmaan ihan hyviä ja myyntikuntoisia. Minä en ainakaan niitä halua ostaa.

Vierailija
2/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kuorin omenani ennen kuin syön.. Ihme asioista jaksatte keuhkota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa varmaan hyvän kuvan tuotteiden laadusta kun näkee työntekijöiden keräilevän tuotteita lattialta myyntiin.

Vierailija
4/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kurkku on käynyt lattialla, roskiin.

Jos päärynässä on lommo, roskiin.

Jne jne.

Mitä väliä sillä, kuinka paljon kustannuksia ja ympäristörasitteita siitä syntyy, poispois kaikki mikä voi häiritä av-mamman henkistä tasapainoa!

Vierailija
5/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne omenatkaan kasva missään steriilissä ympäristössä eikä niiden poimijat käytä kumihanskoja ja niitä poimitaan myös MAASTA. Aatella...

Vierailija
6/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan osta hedelmää jos siinä on kauhea lommo, ja jos ei ole, niin mitä väliä jos se on käväissyt lattialla? Kuoritaanhan se kuitenkin.

Vierailija
7/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin tulivat kauppaan.

Vierailija
8/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken maailman sekopäät tonkivat persettään ja nenäänsä ja tuheroaan, ja sitten menevät kauppaan kokeilemaan tomaattien kypsyysastetta.

Kaikki kaupasta ostetut hedelmät ja vihannekset PESTÄÄN TAI KUORITAAN ennen syömistä, ja voin kertoa että lattialle putoaminen ei todellakaan ole ikävin vaihe hedelmän vaiheissa ennen myyntiä!

Vierailija
9/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun asiakas vie sen saman ompun kotiin, on se jo seuraavana päivänä mustunut ja mätä:/

Vierailija
10/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan käy mulle, mutta en kyllä ostakaan ruokiani mistään marketeista.

Vierailija
11/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua haittaa ne räkäiset, spermaiset, pimpissä/takapuolessa/nenässä/korvassa käyneet sormet, jotka niitä käpälöi MONTA kertaa päivässä!!

Ihmiset on niin saastaisia.

Vierailija
12/12 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa tietää missä ollaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän