Marketissa tänään nähtyä yök
Hedelämäosastolla työntekijä keräsi maahan pudonneet hedelmät takaisin myyntiin. Nosteli vaan sinne muiden hedelmien sekaan.
Eikö ne lattialla pyörineet kuuluisi laittaa roskiin. Voisikohan tuosta ilmoittaa terveystarkastajalle.
Samassa kaupassa lenteli sisällä talitiainen ja kävi hyppelemässä leipien päällä ja meinasi nokata eräästä pussista, mutta lähti kuitenkin lentoon, kun pelkäsi ihmisiä.
Kommentit (12)
Ja minä kuorin omenani ennen kuin syön.. Ihme asioista jaksatte keuhkota.
Antaa varmaan hyvän kuvan tuotteiden laadusta kun näkee työntekijöiden keräilevän tuotteita lattialta myyntiin.
Jos kurkku on käynyt lattialla, roskiin.
Jos päärynässä on lommo, roskiin.
Jne jne.
Mitä väliä sillä, kuinka paljon kustannuksia ja ympäristörasitteita siitä syntyy, poispois kaikki mikä voi häiritä av-mamman henkistä tasapainoa!
Ei ne omenatkaan kasva missään steriilissä ympäristössä eikä niiden poimijat käytä kumihanskoja ja niitä poimitaan myös MAASTA. Aatella...
Ei kukaan osta hedelmää jos siinä on kauhea lommo, ja jos ei ole, niin mitä väliä jos se on käväissyt lattialla? Kuoritaanhan se kuitenkin.
kaiken maailman sekopäät tonkivat persettään ja nenäänsä ja tuheroaan, ja sitten menevät kauppaan kokeilemaan tomaattien kypsyysastetta.
Kaikki kaupasta ostetut hedelmät ja vihannekset PESTÄÄN TAI KUORITAAN ennen syömistä, ja voin kertoa että lattialle putoaminen ei todellakaan ole ikävin vaihe hedelmän vaiheissa ennen myyntiä!
sitten kun asiakas vie sen saman ompun kotiin, on se jo seuraavana päivänä mustunut ja mätä:/
Se ei vaan käy mulle, mutta en kyllä ostakaan ruokiani mistään marketeista.
Enemmän mua haittaa ne räkäiset, spermaiset, pimpissä/takapuolessa/nenässä/korvassa käyneet sormet, jotka niitä käpälöi MONTA kertaa päivässä!!
Ihmiset on niin saastaisia.
Juu ovat varmaan ihan hyviä ja myyntikuntoisia. Minä en ainakaan niitä halua ostaa.