Mitä mies antaa sinulle joululahjaksi?
Oletko toivonut jotain ja saatko sen?
Vai yllätys?
Kommentit (13)
viime jouluna kännykkä..
Nyt oli saanut firmaltansa 150e, joka pitää käyttää johonkin verovähennyskelpoiseen.. joka menee siis läpi liikelahjana.. :)
Ja se on jo sinänsä lahja, että on hankkinut ajoissa, yleesnä aatonaattona vaivaudutaan molemmat siitä, että mies muistaa joulun vasta kauppojen aukiolon viimeisen tunnin aikana, ja lähtee " ostamaan limua..."
vaiks kalevalan. Mulla ei oo yhtään " arvokorua" vain vihkisormus.
En kyllä tiedä mistähän sellaisia löytää?
Muuten saan jotain todella tyhmää.
Toisaalta mieskin saa vapaasti toivoa, vaikka yleensä saa minulta jonkin vaatekappaleen jonka olen salassa valinnut.
niin taidan pyytää toilettilaukkua. Ainut juttu, mitä oikeasti tarvitsen. Olen alkuvuodesta menossa synnyttämään eikä olisi kiva pakata hygieniatuotteita johonkin muovipussiin.
Toivoisin kihlasormusta.. <3 Mutta tuskinpa sitä saan.. kun asiasta on puhuttu, että se on sitten yhteinen päätös. Eli tuskin uskaltaa mennä sitä ominpäin ostamaan. Varmaan jonku lahjakortin tai korun saan.
Olen etsinyt sellaista pitkään ja nyt sellainen on tuolla yhden kaupan ikkunassa ja siitä on ollut puhetta. Voi tosin olla, etten saa sitä täsmälleen jouluaattona, kun mies ei tykkää seremoniallisista lahjomistilanteista vaan antaa mieluummin lahjoja spontaanisti. Lisäksi on ollut puhetta macintoshin virtajohdosta. Sunnuntaina saan varmaan matkatuliaisia jenkeistä, saatan säästää niistä jotain jouluksi, esim. kirjan, jota olen toivonut.
(ne viestit olivat tosi söpöjä, esim. " olen jo kotona, sanoo X" , " Voiksmäpäästä kyydillä" jne.).Sitten hän luki (tahallaan vai vahingossa?) " iskä äsken soitti yks mies ovikelloa ja toi ison paketin" . Aloin kysellä, että mikä ihmeen paketti ja kuka sen toi. Selvisi, että posteljooni, mutta ei selvinnyt mikä ja kenelle, vihjailuista päätellen minulle! Jännittää kuin aikoinaan lapsena. Mieheni ei usein osaa pitää salaisuuksia. Saas nähdä miten käy!
hajuvettä, lahjakortin kampaajalle tai kosmetologille =)
Olen toivonut laadukasta kaulaliinaa, Mulberry tms ja kannettavaa. Voi olla, ettei varat anna myöden siihen kannettavaan.
Saattaa se silti jotain pientä antaa.