Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos tehyläiset, ultrani peruuttiin

Vierailija
16.11.2007 |

Että turhaan sitä maksaa pienestä alle 2000e palkasta veroja, kun ei saa edes terveydenhuoltoa, kun joutuu nyt menemään yksityiselle. Muuten en olekaan terveydenhoitopalveluja hirveästi käyttänyt, mitä nyt ollut 2 neuvolaa.

Että kismittää.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä hoitoa. Palkat on samat sielläkin, muutama kymmenen euroa riippuen paikasta vaan paremmat.

Vierailija
22/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajat ovat IHAN ITSE valinneet alansa ja tiesivät, ettei niillä palkoilla rikkaaksi tule ja työ ON kolmivuorotyötä ja raskasta.

HOITAJAT OVAT ITSE VALINNEET ALANSA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoita maailmassa, joita tarvitaan. Just joo

Vierailija
24/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä saan 2500e, kerro heti?

Vierailija
25/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. hoitsu, joka tienaa alle 2000¿/kk

Vierailija:

Hoitajat vain ajattelevat rahaa rahaa rahaa (huom. palkka 2500e kk)

ja sitä, että heidän työ muita arvokkaampaa.

Vierailija
26/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaako työtaistelu?

Vierailija
27/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että nämä rupee naama nutturassa itkemään kun se kirpasee omaan nilkkaan! Helvetin kermaperseet!

Ei se mitään ajetaan koko kunnallinen terveydenhoito alas. Kukin sitten ostaa palvelut sieltä mistä saa.

Mulle käy.

Vierailija
28/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut toimenpiteet, jos lakko alkaa. pakko sairaalan on jo ilmoittaa potilaille ja he tekevät sen kirjeitse

Vierailija
29/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toimenpiteet jatkuvat entisellään. Tällainen kirje tuli tänään sairaalasta

Vierailija
30/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun palkkani ei todellakaan olisi tuota tosi hyvää 2500 euroa edes haettavan korotuksen jälkeen, joten se siitä.

Minä en todellakaan istu juoruamassa lasikopissa vaan teen töitä, niin että saatan syödä (pitää lakisääteisen taukoni) vasta päivän lopuksi. Olen usein juossut työpaikalla, jotta ehkä sinunkin sukulaisesi henki on tullut pelastettua.

Jään keskimäärin kolmena päivänä viikossa " ylitöihin" , joista en todellisuudessa saa ylityökorvausta kuin vasta noin kahdeksan tunnin kertymän jälkeen 50 %:sena.

Olen kymmenen vuoden urani aikana ollut heittopussina, sylkykuppina, tehnyt pyhät, viikonloput, yöt eli vuorot, jotka ei muita huvita. Olen lähtenyt töihin puhelinsoitosta kymmeniä kertoja välittömästi tai viimeistään tunnin viiveellä. Nyt olen saanut olla toimessa puoli vuotta. Työsuhteita samalle työnantajalle arviolta 50 kpl.

Ja kyllä olen paska ja laiska hoitaja, joka uhraa ihmishenkiä sanoutumalla irti työstään. Ja kyllä haastemies on käynyt kotirauhaani tänään rikkomassa ja menen töihin, jossa tiedän joutuvani tilanteen realisoituessa jälleen kerran äärirajoille työskennellessäni ihmisten kanssa, jotka eivät normaalisti toimi yksikössäni. Vastuun kannan siis itseni lisäksi myös paljon muusta.

Mutta SUURI KIITOS kaikille kannustavista kommenteista!

T: leikkaussh, jonka tuntimäärä tälle viikolle 38,5 tähän mennessä ja sunnuntaina 22,5 tuntia lisää. Ensi viikko sitten tehdäänkin joka päivä töitä, kohtuullinen ylityön teettäminen on kuulemma sallittua.

Vierailija
31/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun näille se osuu omaan nilkkaan ettei pääsekään sovittuna aikana niin herranperkele kun sitä ei voi sulattaa vaikka luulisi noilla tuloilla omaavan jonkinasteisen sivistyksen ja ymmärtäisi yhteiskuntapolitiikasta jotain.

Mutta ei kun minä en saa ensi viikolla ultraa niin haistakaa hoitajat paska, en enää kannata julkista terveydenhoitoa ja sillä selvä.

On teillä pienet aivot ja maailma.

Vierailija
32/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaikilla työntekijöillä on oikeus lakkoon, myös sairaanhoitajilla. Jokainen joka on joskus pyytänyt palkankorotusta tietää että yksittäinen työntekijä on heikoilla neuvottelutilanteessa työnantajan kanssa. Lakkoon meneminen on ainoa keino nostaa palkkoja. Sille että lakot vaikuttavat myös asiakkaisiin, ei voi mitään.

Samalla logiikalla voisi kieltää lakko-oikeuden esim. alkon työntekijöiltä (minulla on oikeus ostaa viinaa), matkatoimiston työntekijöiltä (minulla on oikeus ostaa lomamatka), bussinkuljettajilta (haluan mennä bussilla töihin) jne.

Sitä en kuitenkaan voi hyväksyä että ihmisen henki tai terveys vaarantuu minkään työtaistelutoimenpiteen takia.

Vierailija
33/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärien käsissä, ei hoitajien.

Vierailija
34/51 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitetään päättäjiämme näistä peruuntuneista ultra-ajoista. Sairaanhoitajia pidetään nyt kylminä ja rahanahneina. Luulenpa, että ne kylmät ja rahanahneet henkilöt löytyvät muualta kuin hoitohenkilökunnasta. Rahaa kyllä Suomella on jos vain sitä TAHTOA olisi. Onhan Suomella varaa lähettää potilaita ulkomaillekin. Kysymys kuuluukin, ketkä todellisuudessa välittävät ihmisistä?

Vierailija
35/51 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulostatkin todella hommaasi kypsältä

Vierailija
36/51 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen asiakaspalvelija. Palvelen joka ikinen päivä. paskalla palkalla ilman jupinoita!!!!!!!

vaikutat melko tyytymättömältä työhösi, miten olisi alan vaihto esim. sairaanhoitajaksi

Vierailija
37/51 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika tiukkaa työssäsi. Täältä lähtee suuri kiitos hoitajille! Koittakaa jaksaa!

Itsellä on kaksi lasta ja molemmissa synnytyksiä miettiessä olen ajatellut että kätilöt on aivan ihania. Ihailen heidän taitojaan! Heidän ansiostaan minulla on kaksi tervettä lasta.

Vierailija
38/51 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksityiselle katselemaan kuinka vauva vilkuttaa. Mistään pakollisesta terveyden/ sairaudenhoidosta ei kyllä ultassa ole kyse.

Vierailija
39/51 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ultrasi peruuntuu mene yksityiselle, maksa sinne jos et ole valmis nostamaan hoitajien palkkoja, näinhän se menee. Ihmiset ruikuttaa kun ei saa ilmasia toimenpiteitä..hoitajat tekee ns ilmasta työtä koko ajan työ todella vaativaa ja rankkaa,ja palkka muihin töihin kohtuuttoman pieni! Se on niin oikein et jos lakko alkanee, arvostus työssäkin nousee huomataan että ilman hoitajia ei tulla toimeen. Ja sinä jonka mies maksanee paljon veroja,jipi-a-jee niin hoitajatkin. Jos miehesi niin suuret mene yksityiselle jos tulone antaa myöten. Muuten elä ruikuta vaan tee jotain ettei hoitajien tarvitse aloittaa lakkoa. Tai kokeile sitä duunia itse!

Vierailija
40/51 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkeppä sitten kun kukaan ei enää hakeudu hoitoalalle ja sinäkään et sitä hoitoa saa..

Vierailija:

Olisi pitänyt valita eri ala, jos on rahan perään. Yli 3 tonnia tienataan muilla aloilla. Vielä ehtii opiskella, jos älliä riittää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän