Kenelle muulle tulossa köyhä joulu?
Ei oo varaa ostaa kenellekään yhtään mitään. Eikä muutenkaan ole tiedossa mitään extraa.
Kommentit (23)
Kaikki eivät voi ostaa halvinta kinkkua tai halvimpia laatikoita, kahden allergikon äitinä on todellinen miettiminen mitä jouluksi laitetaan pöytään. Kalkkunaa pitäisi ostaa, sillä kinkku ei käy, laatikot pitää tehdä itse juuri näiden allergioiden vuoksi jne. Meillä tuo arkiruokakin on miettimisen takana.
En kuulu seurakuntaan ja isovanhemmat asuvat 400 km päässä, tuskin on varaa sinne lähteä. Kunhan saataisiin koko kuukaudeksi ruokaa, sama mulle vaikka syötäis joka päivä hernekeittoa.
Tämä on kurjaa luettavaa näin varakkaalle.
Haluaisin tukea, mutta en tiedä mitä tukisin, koska kukaan ei kerro miksi se joulu on niin köyhä?
Meillä menee jouluun muutama satanen ja tosiaan lainataa ne joulukirjat, videot ja cd:t kirjastosta, sitä ainakin voin suositella.
Meillä myös usein tehty jouluruokia sillä tavoin, että kaikkien lempiruoka, eli lihapullat, (voi tehdä kalkkunanlihasta myös), hernekeitto, uunikala ja nakit sekä lisukkeet : )
t. 13
olen opiskelija ja yksinhuoltaja, eli tulot on lähes miinusmerkkisiä. Lisäksi joulukuuksi osuu vielä muuttokin.
Lapsi saa sentään lahjoja myös parilta sukulaiselta, ehkä hän ei huomaa joulun köyhyyttä lainkaan.