Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt! Lapseni oli tänään karannut ulos päiväkodin ovesta. :(

Vierailija
16.11.2007 |

Hän oli lähtenyt hoitajan perässä sisään kesken ulkoilun, kun hoitaja oli mennyt pissattamaan toista lasta. Ilmeisesti kukaan ei ollut huomannut hänen sisään menoaan tai siellä oloaan. Sisältä hän oli livahtanut toisesta ovesta ulos kadun puolelle. Onneksi hän ei sentään lähtenyt hortoilemaan minnekään, vaan oli kiertänyt ulkokautta takaisin pihan portille, jolloin " katoaminen" oli huomattu.

Eihän lapsi varsinaiseen vaaraan joutunut, mutta eihän tällaista saisi tapahtua!! Mitä jos lapsi olisikin päättänyt lähteä vaikka kotiin????? :(

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itse asiassa eihän hän karannut, vaan itse onneksi tajusi tulla takaisin. Joku toinen olisi varmaan lähtenyt hortoilemaan. Eihän tällaista saisi tietenkään tapahtua, mutta totuus on se, että lapsia on paljon suhteessa henkilökuntaan, vaikka heitä olisikin ihan lain puitteissa oikea määrä. Epäilen, että usein tuota lakia joudutaan myös rikkomaan. Lapsiryhmät ovat liian suuria, mutta rahatilanne kunnissa pakottaa tähän. Silloin riskit karkaamisiin ja muihinkin onnettomuuksiin lisääntyvät! Tämä ei todellakaan ole hyvä asia! Itse asiassa onnettomuuksia on tapahtunut ihmeen vähän.

T. lto, nykyinen kotiäiti

Vierailija
42/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin täällä homma menee uskoo ken tahtoo!

Ja kyllä sinne päiväkotiin sai mennä silloin kun siellä oli muitakin pph ryhmiä ja tosiaan oli kuvauksesta kyse!

Ja kyllä minä olen sen verran röyhkeä, etten ala hitto vie hoitajien juoruja keskeyttämään jos se on niin tärkeää, ettei viitsitä katsoa kuka hakee kenetkin!

Ja oma pph sattuu olemaan akateeminen joka ei suostu täällä näihin päiväkoteihin menemään juuri tällaisen toiminnan vuoksi..

Ja ei siellä ole siinä osastolla kuin 3 hoitajaa kerrallaan töissä vaikka lapsia on 2-4 vuotiaita.. Ja lapsia on parisenkymmentä!

Ja juuri sen takia näin siellä saadaan toimia kun kukaan ei usko, että toiminta on tällaista!

Mutta minäpäs annan asian olla, onneksi siitä asiasta on valitus mennyt ja pahoittelut on hoitajien puolesta saatu..

Annan muiden viedä lapsensa sinne.. Minä en vie!

Ja ei tosiaankaan ole provoilua tai muuta.. Huolestuttaa jos te todella teilaatte mieluummin vanhemman joka kertoo tällaisesta toiminnasta kuin otatte esille asian saako näin muka toimia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ehkä se vittuakaan kuuluu!

Vierailija
44/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia päiväkoteja, vaikka moni vastaaja on jo sanonut että tilanne ei todellakaan ole mitään tuonne päinkään 99,9% Suomen päiväkodeista.

Vierailija:

en minäkään uskonut, että päiväkodit ovat tällaisia, ennen kuin siellä itse aamupäivän vietin!

Vierailija
45/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se akateeminen pph (siis jos on akateeminen, eli kouluttautunut lastentarhanopettajaksi kasvatustieteiden laitoksella) kyllä tietäisi tasan tarkkaan, mitä päiväkodissa saa tapahtua ja mitä ei. Hän ei tyytyisi juoruamaan asioista hoitolapsen äidin kanssa, vaan ottaisi yhteyttä korkeampaan tahoon. Ja hän tietäisi myös sen, ettei yhden huonon päiväkodin takia kannata hylätä kaikkia päiväkoteja työpaikkana, ja tehdä perhepäivähoitajan työtä joka on ensinnäkin alipalkattua, huonosti arvostettua ja raskasta (usein pitkät työpäivät).

Mene jo muualle provoilemaan.

Vierailija:

Ja oma pph sattuu olemaan akateeminen joka ei suostu täällä näihin päiväkoteihin menemään juuri tällaisen toiminnan vuoksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan