Lue keskustelun säännöt.
ikuisuusaihe, mutta sanokaa nyt, mitä niille pk-hoitajille pitäisi viedä joululahjaksi???
Kommentit (2)
Mieluiten jotain mitä perheen on helppo ostaa. Yhteinen karamellirasia kaikille on ihan ok. Ylipäänsä se, että muistaa saa hyvälle mielelle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos päiväkodista kysymys, niin oletan, että viedään jotain yhteiseksi kaikille, kukka ei sopiva sinne,mutta esim. jotain mukavaa syömistä voisi viedä heidän kahvihetkeensä, kakkua tai jotain jouluista jäätelöä tai omaa leipomaa kakkua, joululeipää ja juustoa, konvehteja.