Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni taitaa saada provikkapalkkaisista myyntihommista potkut, myynti ei ole pariin kuukauteen kulkenut.

Vierailija
15.11.2007 |

Tämä on hänen unelma-ammattinsa, on ollut hommissa noin vuoden, ja alku lähti loistavasti käyntiin.

Osasyynä huonoon tulokseen olen minä, joka vaadin häntä viettämään enemmän aikaa kotona lasten kanssa.

Miten voin auttaa/tukea häntä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huonona noin 2000 euroa. Pomo on varoitellut potkuista parin 2000 euron kuukauden jälkeen, ja nyt näyttää tulevan taas huono kuukausi.

Vapaapäiviä miehellä on yksi viikossa.

ap

Vierailija
2/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oloon esim harrastuksista, olkoon työ harrastus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n raskasta

Vierailija
4/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjasakkaa varten ja vaimolle pitää olla uus volvo kaupassa käynnin takia ja tietenkin teidän pitää asua espoossa tuolla turvallisessa idyllissä jossa kaikki ovat onnellisesti rikkaita koska kaikki muutkin tähtäävät samaan ja näin lapsista tulee onnellisia

Vierailija
5/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tulee illalla klo 19-20, rättiväsyneenä, jaksaa ehkä sanoa hyvät yöt lapsille. Vapaapäivänsä hän viettää leväten ja tehden pikku remppaa omakotitalossa, kantaen syyllisyyttä siitä että ei jaksa viettää koko päivää lasten kanssa vaikka haluaisikin. Niin että mitä puhuit harrastuksista?

Joskus mies viettää ylimääräisen vapaapäivän lasten kanssa, pomo vihjaisi siihen että pidä vapaata sitten, mutta muista; tulos tai ulos.

En suostu ottamaan syyllisyyttä niskoilleni, mielestäni en vaadi paljoa.

ap

Vierailija
6/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan miehen jolla on aikaa lähteä pulkkamäkeen, ja jolle lasten pikkujouluihin osallistuminen on itsestäänselvyys eikä stressi. Silti haluan että mieheni saa pitää työnsä, jo oman itsetuntonsa takia.

Korvaako sun mielestä kalliit lomamatkat normaalin arjen?

Ei olla mitään snobeja, vaan maalaisia, jotka tuhlaa rahaa mm. spr:lle ja world visionille, koska sillä saa ostettua hyvän omatunnon, suoraan sanottuna.

Lapsilla ei ole reimateciä vaan halpisvaatteita tarjoustalosta. Että rauhoitu vähän, 9.

ap

Vierailija
7/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muissakin töissä menee 19-20...oletko itse lasten kanssa kotona?Mieti perheitä, joissa kummatkin ovat töissä, esim. siskoni mies on sähkömies, tekee päivätöitä+oman firman asennustöitä iltaisin esim. omakotitaloihin. Siskoni on hoitoalalla, tekee vuorotöitä, heillä on 2 pientä lasta. he eivät valita, vaan ovat iloisia, että töitä on tarjolla!!

Vierailija
8/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kuitenkin etsiä ehkä toisen työpaikan jossain vaiheessa, ei sekään pidemmän päälle toimi ettei nää lapsia. Kuten sanotaan, harva vanhana katuu eniten sitä, että tuli vietettyä niin vähän aikaa töissä :/ Varsinkin kun lapset on pieniä vaan kerran.

Vierailija
9/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoinhan että hyvinä kuukausina palkka on 5000, jos hyviä kuukausia jatkuvasti tulisi, olisiko mieheni saamassa potkuja?

Alkuperäinen kysymyksenihän oli: Miten tukea miestä?

koko keskustelu on lipsunut haukkumiseen, koska arvostan enemmän perheen yhteistä aikaa kun isoa tiliä..

ap

Vierailija
10/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osasyyllinen, mutta edelleenkin en mielestäni vaadi liikaa, en myöskään miehen mielestä, pomolle vaan sekin on liikaa.

Miten tukisin miestä jos potkut tulee ja hän jää työttömäksi?

ap

Vierailija
11/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten tukisin miestä jos potkut tulee ja hän jää työttömäksi?

ap

Vierailija
12/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että kukaan edes viitsii työskennellä tuollaisessa firmassa, jossa heti ollaan uhkailemassa potkuilla ja ei hyväksytä lain mukaisia vapaapäiviä.

Vaikka miehesi pitää työstään, tuota menoa hän ajaa itsensä pian piippuun ja on kohta sairaslomalla.

Olen nyt toistamiseen firmassa, jossa töitä tehdään virka-ajan puitteissa. Nykyisessä firmassa vieläpä täysin vapaalla aikataululla. Illat ja viikonloput täysin vapaat, silti tulosta syntyy.

Vierailija
13/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on iso murhe se että mieheni saattaa saada potkut. Antaa olla sitten koko juttu.

Ps. En ole hommaamassa hänelle uutta työtä, vaan tukemassa. Pelkään vaan että potkut aiheuttaisivat taas masennuksen, mutta tästä ketjusta ei apua ole niin antaa olla sitten.

t. ap

Vierailija
14/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
15/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä onnistu vai? Mistä syystä?

Vierailija
16/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei vaan kulje.

Huono tuuri, muut asiat mielessä, väsymys, jne..

Vierailija
17/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla syy vaimossa mutta väänsi sen näin päin ettei haukuta?

Vierailija
18/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miten olla tukena jos miehelle tulee se lopullinen häätö tulee...

Vierailija
19/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kerenny jo tulla -myöhäistä. Jos miehesi on unelma työpaikassaan nyt, siitä tulee varmasti asia, joka hiertää teidän välejä. työttömänä kun ei muutenkaan ole herkkua.

koeta keskustella miehesi kanssa ja vaihda asennetta. Kaikkea ei voi saada heti, ehkä myöhemmässä vaiheessa voi olla enemmän teidän kanssa ja jos jaksat kannusta ja antaa hänen panostaa nYT se varmaan kantaa hedelmää myöhemmin.

20/25 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun se on mahdollista.

32:

Olenko mä ainoa joka osaa lukea ap:n OIKEAN pointin?

Eli miten olla tukena jos miehelle tulee se lopullinen häätö tulee...