Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö 4v lapsesi mitä on karkki?

Vierailija
14.11.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän viimeistään teini-iässä se valvova napanuora luonnollisesti katkea, jos siis kasvatus on terveellä pohjalla!

Vierailija
22/26 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun lapseni saavat syödä tulevaisuudessa karkkia, kohtuudella. Miksi 4-vuotiaana? Ette tekään varmaan syö maksapihvejä jos teillä ei kukaan niistä tykkää?

27, voi, minä olen äiti lopun elämääni, ostan vaikka sukat silloin tällöin rakkaalle pojalleni, mikäs siinä? Jos sinä syötät lapsillesi karkkia pussikaupalla niin go for it, mikä minä olen sinua tuomitsemaan? Aivan sama minulle, ei ole minun lapseni. Mieti mitä puhut.

t:2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta vain saa jotenkin niin ehdottoman kuvan, ettei se voi olla pitkällä tähtäimellä hyväksi lapsellesi :(

Vierailija
24/26 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuomitse minua sen perusteella mitä luet, et tunne minua lainkaan. Jos en anna karkkia olen julma äiti? Heh, älä viitsi.

t:2 (kahvitarjous voimassa!)

Vierailija
25/26 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiitos taida tuota kahvitarjousta ottaa vastaan, eihän teillä kuitenkaan ole mitään kahvipullaa/keksejä tms. :)

Vierailija
26/26 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten olen tyhmä tai jotain, väännä rautalangasta. Ja meillä saa kahvin kanssa aivan ihania täyttäviä voileipiä!

t:2