Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinnan alla kytee kansalaisten mielissä ja viha nousee hoitajia kohtaan.

Vierailija
14.11.2007 |

Kukaan ei halua että läheiselleen käy huonosti ja muillekaan joita emme tunne.

Ollaan keskusteltu työpaikalla tästä asiasta ja kaikki tuomitsee Tehyläisten toiminnan, toki tuntemillemme hoitajille ei helposti sanota ettei ystävyyssuhteet menisi

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kipinkapin itse hakeutumaan hoitoalalle.

Vierailija
2/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelee opetus- ja sosiaalialalla samalla tai huonommalla palkalla, ja sit tämä kiristys synnytysten ja keskoslasten hoitamatta jättämisellä.

Kyllä mä ihmettelen, että keitä ne ovat jotka tätä kiristystä tukevat. Musta on ollut väärin koko ajan, keplotella pois suojelutyöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kaupassa töissä, ja ehdin myös juttelemaan ihmisten kanssa, kuaan ei ole tuominnut hoitajia.

Vierailija
4/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tuen hoitsuja... Aina sanotaan että naiset ei uskalla pyytää vaan tyytyy osaansa, ja sitten kun ei enää tyydytä, niin näillä tantoilla täällä sekoaa pää :o.

Vierailija
5/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vastaukseni sinulle on höpöhöpö, sehän on ihan sivistynyt tapa vastata.

Vierailija
6/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inflaatio ja talouden syöksykierre tulee joka tapauksessa.

Vierailija
7/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kyllä kohtuullista palkankorotusta ja normaalia lakkoa.

Vierailija
8/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko kysytty:

1) Kannatatteko hoitajille 24% palkankorotuksia, kyllä vai ei?

2) Oletteko valmis siihen, että hoitajien palkankorotuksen myötä kunnalisvero ja kunnan palvelumaksut nousevat, kyllä vai ei?

3) Hyväksyttekö TEHYn käyttämät työtaistelukeinot, kyllä vai?

Veikkaan että näihin kysymyksiin tulisi samoilta ihmisiltä ihan eri vastauksia.

Vierailija
9/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten kyseessä naiset tai homot, jos se tehdän uhaten ihmishenkiä! Aikalailla etiikka hukassa mun mielestä, kun pieniä sydänpotilaita lennätetään Saksaan ja riskisynnyttäjiä Ruotsiin. Siinä on musta leikki kaukana.

Mulla ei ole mitään vastaan palkankorotusta vaan keinoja, joilla tehyläiset koittav at niitä saada. Oikein kauhistuttaa koko touhu :(

Vierailija
10/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä, että yhteiskunta edellyttää, että hoitajien pitäisi kiltisti hoitaa potilaat naurettavan pienellä palkalla. Se on niin tärkeää työtä, että siitä pitää maksaa kunnolla.

Vierailija
11/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä uskota ennenkuin on tosi kyseessä. Miksi hoitajia syyllistetään eikä palkanmaksajaa joka ei suostu korotuksiin. On tätä ennenkin yritetty ja laihoin tuloksin.

Vierailija
12/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan käsittämätöntä, että yhteiskunta edellyttää, että hoitajien pitäisi kiltisti hoitaa potilaat naurettavan pienellä palkalla. Se on niin tärkeää työtä, että siitä pitää maksaa kunnolla.

Vierailija
13/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksiköhän työnantajani ei tue sitä?

Vierailija
14/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli sitten kyseessä naiset tai homot, jos se tehdän uhaten ihmishenkiä! Aikalailla etiikka hukassa mun mielestä, kun pieniä sydänpotilaita lennätetään Saksaan ja riskisynnyttäjiä Ruotsiin. Siinä on musta leikki kaukana.

Mulla ei ole mitään vastaan palkankorotusta vaan keinoja, joilla tehyläiset koittav at niitä saada. Oikein kauhistuttaa koko touhu :(

Vierailija
15/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttivangeista EI makseta, eli Tehyn toimet aivan käsittämätöntä, murhaajat! Uhata ihmishengillä jotta saatte kämäsen korotuksen?

Yök, hoitajavihani senkuin kasvaa!

Vierailija
16/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös moni korkeakoulutettu saa samantasoista palkkaa.

Vierailija
17/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vastuussa ihmishengistä lähes päivittäin.

Vierailija:

Panttivangeista EI makseta, eli Tehyn toimet aivan käsittämätöntä, murhaajat! Uhata ihmishengillä jotta saatte kämäsen korotuksen?

Yök, hoitajavihani senkuin kasvaa!

Vierailija
18/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsevat toisiaan!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija:

Minä ainakin tuen hoitsuja... Aina sanotaan että naiset ei uskalla pyytää vaan tyytyy osaansa, ja sitten kun ei enää tyydytä, niin näillä tantoilla täällä sekoaa pää :o.

Vierailija
19/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksenne on aivan liian korkeita, ette saatana olis noin tyhmiä ja itsekkäitä? Olet ALHAINEN ja HÄPEÄPILKKU, yök!

Vierailija
20/43 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä ole outoa että koulutetut ihmiset, jotka ovat vastuussa ihmisten hengistä, saavat huonompaa palkkaa kuin Alkon kassat?

Meillä on pieni tytär ja olen äitiyslomalla sairaanhoitajan työstäni, mieheni työskentelee sairaanhoitajana psykiatriassa. Hän on irtisanoutuneiden listalla, kuten osastollaan kaikki tehyläiset. He eivät todellakaan halua mitään pahaa kellekään ja toivovat vaan, että heidän palkkauksensa paranisi työn vaativuutta vastaavaksi. Tämä on heidän ainoa keinonsa ja se on tod surullista!!!!

Mutta mikäli työtaistelu toteutuu, joudumme todennäköisesti muuttamaan työsuhdeasunnostamme ja oma äitiyspäivärahani on määrittämättömän ajan ainoa tulomme... Että ei mene hyvin. Miettikää asioita syvällisemmin ennen kuin tuomitsette hoitajia. He ovat surullisessa umpikujassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi