Pinnan alla kytee kansalaisten mielissä ja viha nousee hoitajia kohtaan.
Kukaan ei halua että läheiselleen käy huonosti ja muillekaan joita emme tunne.
Ollaan keskusteltu työpaikalla tästä asiasta ja kaikki tuomitsee Tehyläisten toiminnan, toki tuntemillemme hoitajille ei helposti sanota ettei ystävyyssuhteet menisi
Kommentit (43)
Vierailija:
Vaatimuksenne on aivan liian korkeita, ette saatana olis noin tyhmiä ja itsekkäitä? Olet ALHAINEN ja HÄPEÄPILKKU, yök!
Entä poliisit? Palokunta? Opettajat? LTOt? Ole HILJAA jo.
Minä olen korkeasti koulutettu ja tienaan alle kaksi tuhatta kuussa. Työssäni en pelasta ihmishenkiä, mutta pidän tiettyä asiakastoimintaa pystyssä, joka koskettaa satoja ihmsiä.
Kaikkia ammatteja ei voi laittaa paremmuus järjestykseen sen perusteella, mikä on tärkeintä. Luuletko, ettemme tarvitse haudankaivajia, roskiskuskeja ja jätehuollossatyöskenteleviä lainkaan?
Kyllä me tarvitsemme heitä kaikkia yhtä paljon.
12% pitäisi riittää, tajua. Arvostan varmana enemmän muita ihmisiä kuin sinä itsekäs paska.
Ja olen sitä mieltä että seuraavat joille kuuluisi palkankorotus olisi poliisi, palokunta ja opettajat.
Vierailija:
Entä poliisit? Palokunta? Opettajat? LTOt? Ole HILJAA jo.
Onhan totta että jokainen valitsee itse alansa, mutta oletko ajatellut sitä että saatat itsekin sairastua? Jos vaikka sekoat ja sitten käykin niin, että et saa tarvitsemaasi hoitoa koska hoitajia ei ole tarpeeksi? Toivot todennäköisesti silloin, että edes ne hoitajat, joiden perhettä et nyt yhtään sympatiseeraa, olisivat saaneet parempaa palkkaa ja pysyneet töissä.
No mutta, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Jopa idiooteilla.
Idiootti? Kuule kultaseni, varmaan fiksumpi kuin sinä koska teen työni intohimosta, EN rahasta.
Naurettava olet.
Kukahan esim. suunnittelee laitteet ja ajoneuvot turvalliseksi, kuka vastaa siitä että elintärkeät tietoliikenneyhteydet toimivat, kuka suunnittelee tehohoidon välineet jne. jne.
Ja sama koskee muitakin ammattiryhmiä. Mm. opettajat ja lastentarhanopettajat ovat todellakin ihan suoranaisesti vastuussa lapsista. Ja he ovat ainoina vastuissa, sairaaloissa ensisijainen vastuu hoitopäätöksistä on kuitenkin lääkäreillä.
Koita nyt sinäkin pösilö nyt vähän avartaa katsantoasi.
ätellä muita ammatteja mutta sairaanhoitajilla on todella raskas ja ennenkaikkea vastuullinen työ. Kätilö ystäväni itki minulle kerran kun oli liian vähän työvoimaa ja joutui juoksemaan huoneesta toiseen vastasyntyneiden teholla,työntekijöitä oli tasan kaksi. Hän pelkäsi jatkuvasti että joku keskonen kuolee sen takia että hän ei pääse keskoskaapilta toiselle. Siellä oli vielä joku vaativa tapaus...se avasi silmiä aika paljon.
Vierailija:
Minä olen korkeasti koulutettu ja tienaan alle kaksi tuhatta kuussa. Työssäni en pelasta ihmishenkiä, mutta pidän tiettyä asiakastoimintaa pystyssä, joka koskettaa satoja ihmsiä.Kaikkia ammatteja ei voi laittaa paremmuus järjestykseen sen perusteella, mikä on tärkeintä. Luuletko, ettemme tarvitse haudankaivajia, roskiskuskeja ja jätehuollossatyöskenteleviä lainkaan?
Kyllä me tarvitsemme heitä kaikkia yhtä paljon.
jotka jättävät ihmishenget vaaraan ja voivat lähteä joukolla työstään vähät välittäen miten ihmisten käy.
Mun puolesta sairaanhoitajat saisivat palkankorotuksen, mutta tehyn käyttämät keinot ovat järkyttävää katseltavaa. En enää tue asiaa.
Vierailija:
12% pitäisi riittää, tajua. Arvostan varmana enemmän muita ihmisiä kuin sinä itsekäs paska.
äidit oman onnensa nojaan ja heittää hanskat tiskiin? Ei kuullosta samalta ihmiseltä
Lähinnä tän ketjun yleisestä tilasta vois sanoa et idiootit kirjoittelee...
Mukavaa jos viihdyt työssäsi ja teet sitä mistä olet unelmoinut. Mutta jotkut hoitajatkin tekevät... he ansaitsisivat siitä parempaa palkkaa, eikö?
ja potilasmäärän muutamalle hoitajalle, siinä vasta itku pääsee kun ihmishenkiä alkaa kuolla.
ava. Kyllä minuakin pelottaa se että jos nyt sairastun juuri silloin tai lapset. Mutta toisaalta pakko heilläkin on olla oikeus lakkoon kuin muillakin. Heidän vastuullista työtään on käytetty hyväksi sinänsä ettei heille ole tarvinnut maksaa enempää kun ovat " kutsumusammatissa" .
Eiköhän heitä itseäkin pelota nuo ihmishenget mutta miksi ei vaatimuksiin suostuta? Toivon ettei hoitajien tarvitse irtisanoutua mutta jos ei ole vaihtoehtoja niin pakko se on hyväksyä.
Vierailija:
jotka jättävät ihmishenget vaaraan ja voivat lähteä joukolla työstään vähät välittäen miten ihmisten käy.Mun puolesta sairaanhoitajat saisivat palkankorotuksen, mutta tehyn käyttämät keinot ovat järkyttävää katseltavaa. En enää tue asiaa.
pyytämättä sitä. Ensi vuonna taidan pyytää tuollasen 24% kanssa.
Suoraan sanottuna mun mielestä omalta (IT-ala) voitas siirtää vähän palkkaa tonne hoitajille, tekee taatusti tärkeämpää työtä kuin minä ja kaltaiseni.
Vierailija:
Kukahan esim. suunnittelee laitteet ja ajoneuvot turvalliseksi, kuka vastaa siitä että elintärkeät tietoliikenneyhteydet toimivat, kuka suunnittelee tehohoidon välineet jne. jne.Ja sama koskee muitakin ammattiryhmiä. Mm. opettajat ja lastentarhanopettajat ovat todellakin ihan suoranaisesti vastuussa lapsista. Ja he ovat ainoina vastuissa, sairaaloissa ensisijainen vastuu hoitopäätöksistä on kuitenkin lääkäreillä.
Koita nyt sinäkin pösilö nyt vähän avartaa katsantoasi.
kana. Ihmeellistä että sitä ei arvosteta!!!
t. Lämmintä kättäkö vaan?
Vierailija: