Ticket to heaven, mittoja kaipasin koosta 80 cm
Olen niiiin monta vääränkokoista haalaria jo ostanut nuorimmalle pojallemme, joten en enää tiedä mitä seuraavaksi. Ja olen jo myöhässäkin kun ei varmaan enää ole mitä tahansa kokoja:(.
Mutta nyt mietinnässä Ticket to Heaven. Onko koko 80 cm vastaava kuin Reimatecin sama koko, vai kenties reilumpi? Olisko jollain ko. koon haalari josta voisi mitata joitain mittoja.
Entä onko 80 cm TTH aina baby baggie kahdella vetokejulla vai onko baggieta myös tuossa koossa?
Ehkä mä lähden kohta kauppaan mittanauha mukanani:).
Tänään olin jo ostamassa Reimatecciäkin kun Cittarissa sattui olemaan oikeaa kokoakin, mutta se oli jotenkin oudon ohut varsinkin hihoista. Aivan kuin siinä ei olisi ollut toppauksia juuri ollenkaa. 1 vuotias ei-kävelevähän jäätyisi siinä tönköksi ulkona istuessaan. Onkohan Cittarilla oma Reimatec-mallisto vai olikohan kyseessä joku susikappale. Vaikka Reimatecit on ohuempia, oli se kyseinen haalari kyllä todella ohut.
Kommentit (3)
varmaankin Ticketin 80 cm. Minulla on jo Reimatecin 80 cm haalari ja se olisi nyt ihan ok, mutta niin ok, että ei ole kyllä yhtään kasvuvaraa. Mikä on vähän outoa kun Reimatkin pitäisi olla reilua kokoa. Tosin toisella 92 cm pitkällä pojallamme on 98 Reimatec ja se ei ole liian suuri.
Täytyypä soittaa huomenna Jesper Junioriin ja Pikkuväkeen onko heillä enää ko. kokoa jäljellä.
Tämä meidän 8kk pikkumies on nyt noin 75cm pitkä ja Ticketin baby baggie kokoa 74 on juuri sopiva. Tarkoittaa siis, ettei sittenkään mahdu koko talvea, vaikka niiin reiluksi onkin kehuttu :(
Laskin tarkkaan alkusyksystä, että poika olisi vuoden iässä (maaliskuulla) noin 82-84cm pitkä, eli 80cm Reimatecin pitäisi mahtua koko talven. Ja Ticketillä vastaava koko on 74, jonka siis ostin.
MUTTA pojan paino onkin nyt +1 käyrällä.. Laiheliini saman pituinen voisi tuohon pukuun mahtuakin.
Meillä on ticketin othello 86cm ja se on samaa kokoa kuin reimatec 92cm.Ota yksi koko pienempi kuin normaalisti käyttää.