Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen hoitaja ja olen irtisanoutumassa, olen itsestäni erittäin ylpeä

Vierailija
14.11.2007 |

Meidän osastolta irtisanoutuu muitakin. Enää ei anneta periksi!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei muuta sitä asiaa miksikään, että vähimmäispalkat ovat lähes samat. Ja niihinhän pitäisi verrata, koska vähimmäispalkkojen korotusta hoitajatkin haluavat.

58

Vierailija
42/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairaanhoitajien noin 2500. Tiedän sen, koska mieheni on insinööri ja palkkakäyrillä juuri keskiarvolla. Hänen peruspalkka on 3200 ja minun 1900.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli samasta tasosta lähteneet palkat eroavat nyt 20 vuotta myöhemmin noin 1000 eurolla.

Vierailija
44/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KONKARIT, JOTKA NYT VETÄÄ PARHAAT KOROTUKSET. EDELLEEN SE VANHUSTYÖTÄ TEKEVÄ, YLITÖITÄ PAINAVA DEMENTIAKODIN HOITSU JATKAA HUONOLLA PALKALLA. SEN SIJAAN SE LEIKKAUSSALIN MAMMA 61 VEE NAURESKELEE INNOISSAAN, KUN ELÄKETTÄ RUPEE KUNNOLLA KARTTUMAAN.

TÄMÄ ON TYPERYYTTÄ!

Vierailija:

Jos ette ole huomanneet niin elinkustannukset ovat nousseet huimasti!!!

Et voi olla tosissasi, että se palkka jota sain valmistuttuani saa pysyä samana vuodesta toiseen, ettei palkkoihin kuulu tulla korotuksia. Tämä työ on maailman ihanin työ, mutta vastuu on todella suuri, ette varmasti voi tätä kieltää! Ja muuten yhdellekkään äidille en koskaan ole näyttänyt hapanta naamaa! Ärsyttää todella kun luulette tietävänne tämän työn luonteen jos kerran tai kaksi olette käyneet synnyttämässä. Joka päivä odottavan äidin selviytyminen ja pienen elämän henki on täysin työpanoksestani kiinni, sille ei voi mitään jos arvostus häviää, nyt vaan on mitta täynnä kuten kaikilla kollegoillani joiden kanssa olen puhunut. -se kätilö-

Vierailija
45/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sijaisista, eikä toista vuoroa ole tarvinnut perään tehdä.

Heitä vähän nolottaa tämä kiihkoilu, mutta kyllähän korotus heillekin kelpaa.

Vierailija
46/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjuja pyöritellä. Mutta totuus on se, että ei 14000 ihmistä voi olla hulluja, tyhmiä tai muutenkaan mielenvikaisia. Jotain on pahasti pielessä.

Vierailija
47/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina tuen kaikkia niitä naisia, jotka ovat päätöksen tehneet.

Älkää vain antakaa periksi!!Muuten ei tapahdu taas mitään. Miehet ne vaan jyrää. Niiden mielestä on paperinkoneen nappi tärkämpi ja vastuullisempi työ.

Vierailija
48/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muille naisille.

Eli jotenkin tähän nyt ei sovi tää sisko-solidaarisuus-sössötys.

Vierailija
49/49 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korotus olisi pitänyt painottaa matalapalkkaisille sairaanhoitajille.

T. sh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän