Lue keskustelun säännöt.
3-vuotias on alkanut nirsoilla ruoan suhteen!
14.11.2007 |
Onko tämä joku ikävaihe, että mikään ruoka ei tunnu enää kelpaavan?
Lämpimistä ruoista lapsi suostuu syömään vain einesperuna-soselaatikkoa ja makaronia ketsupin kanssa. Lapsi söisi vain leipää, leipää ja leipää.
Tämä nirsoilu alkoi muutama viikko sitten. Ennen lapsi on syönyt kaiken mitä hänelle tarjotaan.
Alistunko lapsen tahtoon ja annan hänelle aina vain leipää, vai sanonko, että ei tule leipää, jos ei syö ruokaakaan (eli pidän nälässä)?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitä ennen ei. Tai voitte sopia vaikka puolesta ruokamäärästä saa palan leipää jne.
Ei todellakaan kannata lähteä mukaan tuohon nirsoiluun. Ruoka tarjolle ruoka-aikana, ei herkkuja, puolen tunnin kuluttua ruoka nostetaan pois. Seuraava ruoka seuraavaan ruoka-aikaan. Kyllä lapsi syö kun on nälkä.