Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt kun olen tätä palstaa lueskellut

Vierailija
14.11.2007 |

sanoisin naisille jotka kaipaavat hellyyttä ja huomioimista että pystyisittekö olla ilman niitä monta kuukautta, tai saada väkinäisen haluksen kerran kuussa, miltä se tuntuisi???

Ihailen melkeinpä näitä ihania miehiä mitkä eivät edes vieraisiin lähde vaikka he eivät saas seksiä kuin harvoin... Miksi teidän silti pitää saada hellyydet ja muut. Miksei kumpikin voi saada suhteessa haluamaansa???

Eikö näitä kahta asiaa voi yhdistää???????? Ja kokeilla vaikka aloittaa seksillä pikkuhiljaa, voin taata että alkaa mieheltä tulla hellyyden osoituksia päivittäin ja ihan itsestään ilman terapiaa. Tämä on kokeiltu.

Ja kummasti alkoi itselläkin hormoonit hyrräämän kun alkuun pääsi:)

Tehkää tekin osanne, miehet varmasti on yrittäneet hellitelä ja tehdä kaikkensa. Nyt teidän vuoro. Ja se kun ei kummoista vaadi. Katsokaa vaikka alasti elokuvaa sylikkäin niin siitä se lähtee...

Sori jos kärkäs viesti

mutta jotenkin tuli sellainen olo etä pakkohan tollasen pelin on loppua joka syö suhteita koko ajan. Ja nyt en puhu näistä sohvalla makaavista perunoista jotka ei tee kotona mitään vaan näistä miehistä jotka tosiaan yrittää ( ei ehkä puhumalla kauniita jatkuvasti koska miehille teot on keinoja rakkauden osoittamiseen) Miettikää hetki niin saatatte alkaa tajuamaan, näin kävi mulle, mieshän tekee vaikka mitä pientä ja autavaista ja suurempaakin ja mä en ollut edes huomannut (pidin itsestään selvänä) noh asia sitten ratkesi pahan kriisin takia. Joten tajutkaa viisaammaat naiset ennen kuin oikeasti se suhde on kuollut.

Toinen juttu. Täällä monet miehet puhuu vaimoistaan rumasti, ja ihailevat teinityttöjä... Haluaisin joskus lukea vaimoaan ihailevan miehen tekstin:) Jos sellainen mies löytyy, ilmoita itsestäsi:)

Tulee vaan itselle sellainen olo että alkaa ruotimaan itseäänkin ja ei edes usko oman miehen vakuutteluja kauneudesta kun täältä lukenut noita hirveitäkin loukkauksia... Jokatapauksessa eilen kun surin omia hieman jo kiinteyttä menettäneitä rintojani miehelle, hän ehdottomasti sanoi että niissä ei vikaa ja todisti sen alkamalla suudella ja kosketella ja se johti rakasteluun. Joten pakko kai uskoa että kelpaan vaikken enää teini olekkaan:) tai sitten mies valehteli saadakseen:) noh saa kyllä muutenkin joten ei ehkä siitä kyse:)

Noh tämä tälläinen aamuvuodatus:)

Hauskaa päivää kaikille:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole vuosiin halannut, suudellut yms. muuten kun pakosta! eli menen viereen ja halaa, siitäkin yrittää irrotautua nopeesti. Niin ja hän saa seksiä säännöllisesti vähintään 3kertaa viikko.. et se siitä teoriasta. mites kauan mun pitää kestää ennen kuin saan hakea ne halit muualta????

Vierailija
2/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies antaa ne muodon vuoksi?

Vierailija:

Mieheni ei ole vuosiin halannut, suudellut yms. muuten kun pakosta! eli menen viereen ja halaa, siitäkin yrittää irrotautua nopeesti. Niin ja hän saa seksiä säännöllisesti vähintään 3kertaa viikko.. et se siitä teoriasta. mites kauan mun pitää kestää ennen kuin saan hakea ne halit muualta????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kirjoitettu! Ainakin minä olen täällä joskus kehunut naisen patinaa, eli minusta se ei ole ollenkaan rumaa jos naisesta näkee että hän on synnyttänyt ja imettänyt.

Se on kaunista! Vaimoni on mielestäni todella kaunis ja haluttava, vaikka hän ei sitä itse aina uskokaan.

m37

Vierailija
4/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika yleistä. Jos taas naista pitää tyhmänä eikä voi arvostaa, rupsahtaminen on suhteen kannalta pahempi juttu, jos sitä nyt suhteeksi voi sanoa muutakuin seksin osalta.

M32

Vierailija:

Hienosti kirjoitettu! Ainakin minä olen täällä joskus kehunut naisen patinaa, eli minusta se ei ole ollenkaan rumaa jos naisesta näkee että hän on synnyttänyt ja imettänyt.

Se on kaunista! Vaimoni on mielestäni todella kaunis ja haluttava, vaikka hän ei sitä itse aina uskokaan.

m37

Vierailija
5/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin omat ongelmamme, tunnistan monesta ketjusta asioita aivan samanlaisia kuin meidänkin suhteessa. Nämä asiat ovat ilmeisesti harvinaisen yleisiä. Harvoin täällä kirjoittelen, mutta aina silloin tällöin luen viestejä. Laitoin vaimollenikin linkin palstalle, jos se antaisi kimmoketta keskusteluihimme.

Mutta minusta ei ole sellaista asiaa kuin " rupsahtaminen" olemassa. Ihan vakavasti. Ihminen ikääntyy, totta, mutta eihän siinä ole mitään vikaa tai rumaa - päinvastoin. Niinhän minäkin ikäännyn ja muutun.

Tai ehkä tarkoititkin että jos itsellä menee " henkisesti hyvin" niin silloin kykenee pitämään oma kumppaniaan kauniina samaan tahtiin kuin itse vanhenee? Jos taas jämähtää johonkin teinimeininkiin niin tietenkin se voi olla vähän vaikeata :-)

m37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä