Ihanaa Alko menee lakkoon, saisi...
sulkea ovensa lopullisesti. Ei niillä myyjillä ole enää vuosikausiin ollut mitään erityisosaamista. Parhaimmat vinkit olen itse saanut Alkossa vartijalta, kun konjakkia valitsin ; ) Tavallinen kaupanpalkka vaan niille!
Pyh!
Kommentit (5)
kaupasta saa edelleen olutta,baarista viinaa ja pimeetä viinaa on litrakaupalla saatavilla..
Vierailija:
kaupasta saa edelleen olutta,baarista viinaa ja pimeetä viinaa on litrakaupalla saatavilla..
Kuten hinnannostokin!!!
jolloin tenttukuolemiin tuskin olisi vaikutusta.
En tosin tiedä, toimisiko. En ole sellaisessa maassa koskaan ollut, missä väkevätkin olisi myyty elintarvikekaupassa. Viinit kyllä. Niissä maissa vaan valikoima on yleensä huonompi ja saadakseen kunnon viinejä on kuuluttava johonkin kerhoon joka hankkii niitä itse... Näin ainakin Briteissä.
Kyllä minä olen saanut ihan ok palvelua alkoissakin ja tarvitsemani neuvot ja vinkitkin. Makuasioitahan nämä tietysti monesti ovat, joten voi käydä niinkin että asiantuntijan maku on toinen kuin minun. SIlle ei voi mitään, muttei se välttämättä kerro kummankaan meistä asiantuntemattomuudesta.
ne ruokakaupoissa myytävät ovat " viinijuomia" , eivät viinejä. Kannattaa lukea kunnolla.
Helpottais varmaan sairaaloissakin kummasti, kun porukka kännispäissä ei voi tapella!