Lue keskustelun säännöt.
Kuka meinaa ostaa ton puhuvan pölyimurin joululahjaksi?
13.11.2007 |
minusta se on aivan mainio " täällä on kuin sikolätissä" ! =) mitäköhän muuta se osaa sanoa?
Kommentit (4)
ap. kyllä varmaan löytyy muistakin hyvinvarustetuista lelukaupoista ja ehkä vähän edullisemminkin kuin stockalta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ohjelmoisin sen huutamaan pari kertaa viikossa siivouskomerosta: " SEPPOOO!! IMUROIMAAN!" Ja jatkaisi niin kauan, että viesti menee perille!
Tässä vinkki imureiden valmistajille :) Saa kai siihen imuriinkin nauhurin ja ajastimen lisättyä, jos kerran kännyköihinkin!!
onko tietoa