Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rahat ei riitä edes tupakkaan...

Vierailija
02.03.2024 |

Hyvä kun on ruokaa. Bissestä ei tarvi edes haaveilla. Onneks hanasta tulee vettä. 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö töissä? 

Vierailija
2/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö töissä? 

Eipä ole töitä

Ap

Vierailija
4/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö töissä? 

Eipä ole töitä

Ap

Mene töihin. Nyt 21.04 voit suunnata esim. kapakkaan tai vartijan hommiin. 

Vierailija
5/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta jostakin repiä kessurahat, ilman olutta vielä elääkin.

Vierailija
6/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö töissä? 

Eipä ole töitä

Ap

Porvoo

Vierailija
7/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No... kyllä ihminen pärjää ilman röökiäkin. Se on vaikeinta oikeastaan silloin, jos on tupakoinut ja ei ole varaa ostaa tupakkaa. Kun ihan tarkoituksella opettelee tupakasta eroon, osaa kyllä olla ilmankin, vaikka ei olisi rahaa. 

Vierailija
8/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita repiä joo. Mistä??? Ei sitä ny ihan syömätä voi olla. Kaljatki loppu. Onneks kilju käymässä. 

Vierailija
9/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa on nyt jotain 80 000 työtöntä nuorta miestä. et ole ainoa. ajat on tosi kovat. voisitko yrittää hakea töitä norjasta tai ruotsista? onko sulla ketään sukulaista, jolta voisit pyytää rahaa ja apua. 

Vierailija
10/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita repiä joo. Mistä??? Ei sitä ny ihan syömätä voi olla. Kaljatki loppu. Onneks kilju käymässä. 

älä ala juomahommiin, jos ei ole töitä. tuolta on tosi vaikeaa nousta sitten terveys menneenä. norjaa tai ruotsia päin vaan. 70-luvulla myös mentiin tuonne suunnille, nyt täällä ei vaan ole töitä. kysy matkarahat jostain lainaan. 

Vierailija
11/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purran pitää leikata tukien saajien tupakkirahoja. 150 euroa vähemmän toimeentulotukea ja työttömyystukea. Tupakkia ei kukaan tarvitse joten valtion ei pidä rahaakaan siihen antaa.

Vierailija
12/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuole siihen jos et saa tervattua keuhkojasi umpeen tervalla, tupakalla. Ylipäätään, mikä järki on maksaa 10€ askista josta et saa kun paskan maun suuhun ja keuhkot tervattua ja tukittua? kympillä saat paljon hyvää ruokaakin.

Olen itse polttanut 10v, ja ei se lopettaminen kivaa ollut mutta ei siihen kuollutkaan. selkärankaa se vaatii, ei muuta.

Vierailija
13/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö töissä? 

Eipä ole töitä

Ap

Porvoo

Porvoo luuserien paikka,muuta pois.

Vierailija
14/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuole siihen jos et saa tervattua keuhkojasi umpeen tervalla, tupakalla. Ylipäätään, mikä järki on maksaa 10€ askista josta et saa kun paskan maun suuhun ja keuhkot tervattua ja tukittua? kympillä saat paljon hyvää ruokaakin.

Olen itse polttanut 10v, ja ei se lopettaminen kivaa ollut mutta ei siihen kuollutkaan. selkärankaa se vaatii, ei muuta.

Kympillä saa kessupussin josta käärii jo kolme askillista.  Mutta ei sulla sitten ole kokemusta veneilystä.  Ei puuvenekkään vuosia kestä jos sen jättää tervaamatta.

Vierailija
15/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajilla on kuulemma hyvin hommia, eikös koulujen hakuaika ole nyt?

Röökiä ei kannata muutenkaan polttaa.

Vierailija
16/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kympillä saa kessupussin josta käärii jo kolme askillista.  Mutta ei sulla sitten ole kokemusta veneilystä.  Ei puuvenekkään vuosia kestä jos sen jättää tervaamatta.

Onko palstan trolli noin kova tupakkamies vai onko ap eri?

Vierailija
17/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joojoo... röökiä ny tekee mieli ,eikä se sun jeesustelulla vähene. Törkeen kallista rööki nykyään. 

Vierailija
18/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö työttömiltä kieltää tupakki ja alko, alkaisi varmaan sitten työt maistumaan!

Vierailija
19/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö työttömiltä kieltää tupakki ja alko, alkaisi varmaan sitten työt maistumaan!

Jo alko maistumaan 

Vierailija
20/20 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diakonin apu? Usein se on vain liian kaukana. Sukulainen? Kunpa tilanne Suomessa paranisi ja helpottaisi kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi