Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipainoinen mies-lihava vaimo

Vierailija
05.07.2013 |

Kävin äsken paikallisessa kauppakeskuksessa. Näin siellä pariskunnan, jossa nainen oli hyvin näkyvästi ylipainoinen (käveli raskaasti, hengitti suu auki) ja mies oli normaalipainoinen, urheilullisen näköinen. Nainen oli pukeutunut mustaan telttaan, kuten senkokoiset usein ovat (tai vaihtoehtoisesti liian tiukkoihin vaatteisiin). Mies ilmiselvästi häpesi vaimoaan, katseli maahan ja käveli vähän taaempana. Olen itsekin ylipainoinen (en tosin kovin paljoa)  ja kysyisinkin: miehet, häpeättekö lihavia vaimojanne ja naiset, häpeättekö lihavia miehiänne?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:50"]

Hei ihan oikeasti, älkää käyttäkö ja lisäksi opettako ja viljelkö lapsillenne mitään lihava tai läski-sanoja, jopa jenkkikouluissa sana (fat) on kielletty, ja siksi koulukiusaamista ei esiinnykään yhtä paljon kuin täällä Suomessa.

[/quote]

Suomessa lihava on lihava ja vanha vanha.

Jenkkien eufemismit ovat noloja.

Vierailija
42/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on muitakin miehiä. Minäkin sitten uskallan vastata: samat sanat kuin 20:lla. Inhoan itseäni kun tunnustan, että en välitä enää koskettaa häntä samoin kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:47"]

Meillä sama tilanne kuin ap:n näkemässä parissa: mieheni on hoikka ja urheilullinen, ja minua vieläpä 9 vuotta nuorempikin, minä taas olen ylipainoinen. Meillä ei kyllä mies tosiaan häpeä minua vaan kohtelee kuin olisin kuningatar. Ei meille kummallekaan ulkonäkö ole toisessa niin kovin tärkeää. 

[/quote]

En ole ap, mutta uskotko itse tuohon?

[/quote]

Uskon, uskon todellakin. Me tapasimme toisemme työkaveruuden kautta ja meistä tuli ensin toistemme parhaat ystävät, sitten myös pari. Itse en ikinä olisi alkuun uskonut että paljon nuorempi, komea mies haluaisi minua seksi- saati parisuhdemielessä, koska minäkin olin uskonut ne höpinät että joku ulkonäkö nyt on niin tärkeää nykyisin, mutta olenpa saanut huomata että ei se kaikille ole. 

Me rakastamme toisiamme, koska olemme sielunkumppanit jotka ymmärrämme toista puolesta sanasta, ja sovimme me hyvin vällyjen välissäkin yhteen, emme siksi että toisen ulkokuori on niin haluttava tai viehättävä. Se on lopulta sivuasia. Meillä on muitakin haasteita elämässä, esim. minun pitkäaikaissairauteni a kipukroonikkous, ja niiden rinnalla joku läski tai vähän rupsahtanut ulkonäkö nyt on pientä. 

[/quote]

Lihava, kipujaan valitteleva sairas nainen? Onko miehesi masokisti?

[/quote]

Varmaan sitten on, kun on halunnut ottaa vaimokseen naisen näine rajoituksineen, vaikka varmasti oilsi nuorempia, hoikeampia ja terveempiäkin löytynyt. Mutta nykyisin uskon tosiaan mitä hän sanoo, että hänelle on tärkeintä syvä henkinen yhteys ja älykkäät keskustelut, ei ulkokuori.

Vierailija
44/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 14:06"]

Ai täällä on muitakin miehiä. Minäkin sitten uskallan vastata: samat sanat kuin 20:lla. Inhoan itseäni kun tunnustan, että en välitä enää koskettaa häntä samoin kuin ennen.

[/quote]

Ja jatkan vielä, etten minä ole itsekään mikään atleetti, mutta se ei asiaa muuksi muuta. Halut ovat kadoksissa.

Vierailija
45/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on varmaan niitä miehiä, jotka odottaa, että vaimo itsekseen kaunistuu lasten kanssa kotona, kun mies käy kuntoilemassa mutta ei voi koskaan hoitaa lapsia, että vaimo pääsisi kuntoilemaan.

Vierailija
46/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni painoi 78, kun tapasimme 5 vuotta sitten. Nyt kaksi vuotta naimisissa ja mies painaa 93. Tällä tahdilla hän on muutaman vuoden kuluttua 150-kiloinen. Ja kyllä, inhoan hänen rintojaan, inhoan edes kirjoittaa tuota sanaa. En ole koskaan ollut miehen kanssa, jolla on pulleat rinnat ja se on todellinen turn-off. Vatsan voisin vielä sietää, mutta kun rintamme osuvat vastakkain... voi kyynel. Ja se, miltä ne näyttävät. En ole uskaltanut edes aikaisemmin ajatella asiaa loppuun, mutta nyt näköjään kirjoitan aiheesta ja ymmärrän, miksi en enää niin usein halua häntä.

Vierailija
47/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa ap olla sinkku ja kade naiselle jolla on kundi. mutta ap mollaamalla toisia et saa omaa onnea. ajattele kauniisti, ja ole kiltti. näe ihmisissä kauneutta. ei vain omaa kauneusihannettasi vaan sen laajemmalle. ja se sisäinen kauneus kyllä on tärkeintä. ne jotka elää suhteessa mutta "häpeilee" se on vain niiden ongelma. jos kerran rakasti ei voi hävetä toista. jos on omalla kohdallaan kaikki asiat niin kuin pitää. hyvän kundin kanssa vaimo laihtuu JOS itse sitä toivoo. eli jotka häpeilee se on niiden häpeä. 

Vierailija
48/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 14:08"]

Nää on varmaan niitä miehiä, jotka odottaa, että vaimo itsekseen kaunistuu lasten kanssa kotona, kun mies käy kuntoilemassa mutta ei voi koskaan hoitaa lapsia, että vaimo pääsisi kuntoilemaan.

[/quote]

Just näitä "selityksiä", miksen voi laihtua. :D

Vierailija
49/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 14:08"]

[/quote]

Ikävä kyllä ei ole. En keksi miten enää voisin rakentavasti, syyllistämättä ja pakottamatta kannustaa syömään fiksummin ja liikkumaan. Saa ehdottaa ideoita! Vaimon koko perhe on pulleaa porukkaa. Tuntuu että ne ahmivat kilpaa. Tosi kivoja tyyppejä, joista todella pidän. En vain enää kestä löllyilyä. Ihmiset saavat olla juuri sen näköisiä kuin haluavat olla, mutta en yksinkertaisesti saa siitä romanttista. Haluan naisia ihan yhtä paljon kuin aina ennenkin, en vain enää omaa puolisoani.

Vierailija
50/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 14:03"]

Joo kaikki ihmiset ovat kauniita, mutta kaikkien ihmisten kanssa ei tarvitse yrittää orgasmia.  Oma puolisoni ihastutti erityisesti siron kaulansa vuoksi, rakastin hänen vyötäröään, kevyttä liikkumista, naisellisuutta. Hän oli upein nainein mitä olin missään nähnyt. 

No niin, sama nainen, sama ihana tyyppi, reilut 15 kiloa lisää ja ulkonäkö on kuin imusolmuketulehduksessa. En halua häntä enää. Kun tartun häntä vyötäröstä, en erota läskimakkaraa rinnasta. Löllyvää löysää on vaan liikaa.

En voi sille mitään, mutta tunnen häpeää hänen tilastaan. AP:n kysymys on napakymppi. Se on väärä tunne ja inhoan että tunnen niin. Mutta mitä mä tunteilleni mahdan?

[/quote]

Niin, eihän ihminen koskaan mahda itselleen missään asiassa mitään, vai mitä? Sääli että vaimosi otti puolisokseen noin tyhmän ihmisen.

Kyllä mä ainakin pystyn tunteilleni vaikka mitä. Analysoimaan, käymään läpi ja etsimään sieltä pohjalta sen todellisen asian joka harmittaa. Pystyn toimimaan ohi tunteideni, jos se järkevästi ajateltuna on se fiksuin ja parhaaseen tulokseen johtava tapa toimia. 

Mutta taidankin olla aika poikkeuksellinen yksilö. Ainakin Av-lla.

PS. 15 kiloa ei muuta ihmistä noin radikaalisti. Joko et tiedä vaimosi todellista painoa, tai  olet tosi nipo.

Vierailija
51/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 14:12"]

taitaa ap olla sinkku ja kade naiselle jolla on kundi. mutta ap mollaamalla toisia et saa omaa onnea. ajattele kauniisti, ja ole kiltti. näe ihmisissä kauneutta. ei vain omaa kauneusihannettasi vaan sen laajemmalle. ja se sisäinen kauneus kyllä on tärkeintä. ne jotka elää suhteessa mutta "häpeilee" se on vain niiden ongelma. jos kerran rakasti ei voi hävetä toista. jos on omalla kohdallaan kaikki asiat niin kuin pitää. hyvän kundin kanssa vaimo laihtuu JOS itse sitä toivoo. eli jotka häpeilee se on niiden häpeä. 

[/quote]

no mmiksi tässäkin ketjussa niin moni sanoo suoraan häpeävänsä lihavaa puolisoaan?

Vierailija
52/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on taas lihavien ja normaalipainoisten ihmisten temmellyskenttä. Lihavat jankuttavat sitä surullisenkuuluisaa sisäistä kauneutta, jota ei ole olemassakaan. Mutta kun ette halua laihtua, niin jotain on keksittävä. Ja kyllä, jokaikinen ihminen laihtuu, jos haluaa. se on ihan itsestä kiinni. Kukaan ei sinne suuhun liikaa ruokaa työnnä. Ihan itse te sen sinne laitatte, vaikka ei voi olla nälkä, jos kerran lihotte. Ja niin, ole itse laihduttanut 30 kiloa. Se oli helvettiä, mutta itse olin itseni lihottanutkin.

Vierailija
53/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:44"]

Kävin äsken paikallisessa kauppakeskuksessa. Näin siellä pariskunnan, jossa nainen oli hyvin näkyvästi ylipainoinen (käveli raskaasti, hengitti suu auki) ja mies oli normaalipainoinen, urheilullisen näköinen. Nainen oli pukeutunut mustaan telttaan, kuten senkokoiset usein ovat (tai vaihtoehtoisesti liian tiukkoihin vaatteisiin). Mies ilmiselvästi häpesi vaimoaan, katseli maahan ja käveli vähän taaempana. Olen itsekin ylipainoinen (en tosin kovin paljoa)  ja kysyisinkin: miehet, häpeättekö lihavia vaimojanne ja naiset, häpeättekö lihavia miehiänne?

[/quote]

Mä olen lihava nainen, mutta en halua lihavaa miestä. Kun oma mieheni paisui oikeasti aika isoksi ( varmaan n. 120-kiloiseksi, kun on yleensä n 100 kilon pintaan lihaksikas ja vaan vähän mahaisa 185cm pitkä), niin sanoin asiasta hänelle.

Mieheni taas on ottanut mut tällaisena, joten kai hän jostain syystä sitten tykkääkin. Vaihtoi missimittaisin tyttöystävänsä 30 kiloa painavampaan.

Vierailija
54/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös num. 26 miksi et voisi yhdessä mennä vaikka kerran viikossa kävelylle, joka päivä voi tehdä 15 vatsapunberrusta yhdessä. se kestää 5 minuuttia mutta tulos näkyy nopeasti. auttakaa kumppanianne jos kerran ette eroa. jotkut tosiaan vii pitää kumppanianne seksikkäänä ja haluttavana. jos haluatte sen hoikistuvan tehkää asioita yhdessä. jos kumppani sanoo- olet aina ihanan näköinen, rakkaani. mutta mennään nyt kiinteytymään MOLEMMAT että mennään sitten jonkun ajan päästä johonkin tansseille, festareille, reissuun. toisrn kritisoiminen ei stimuloi mihinkään.

Vierailija
55/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko häpeä oikea sana, mutta minun tekee pahaa valkoinen, taikinamainen maha, jonka päällä roikkuu hikiset rinnat. Näillä helteillä ikävä tunne korostuu.

Vierailija
56/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hävennyt kun tilanne oli niin, että mieheni painoi 110 kiloa ja minä olin se normaalipainoinen, en kuitenkaan mikään timmi.

Nyt neljän lapsen jälkeen minä olen se ylipainoinen ja mies meni laihduttamaan ja painaa sellaiset 85 kiloa, todella hottis, tosin aina se on musta ollut. En usko, että mieheni mua häpeää, ainakaan en moista ole koskaan huomannut. Mä en edes tiedä mitä tällä hetkellä painan, synnytyksestä muutamia viikkoja, en viitsi moista murehtia vielä.

Elämä on ihanaa ja syöminen on aivan mahtavaa :P

Vierailija
57/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos häpeilee niin se on oma häpeä. joko eroaa/ jos puoliso haluaa laihtua hyvä kumppani voi stimuloida siihen/näkee omassa kumppanissa sen tärkeän kauneuden miksi rakadtui ja päätti oerustaa perheen. yleensä ei se paino tekee suhteesta laimean ja tylsän, vaan se että yleisemmin kundi alkaa pitämään naista ja sen kauneutta itsestäänselvyytenä. kodin hoidossa ei auteta, kauneutta pidetään itsestäänselvyytenä naiselle ei tehdä komplementteja ei kukkia ei järjestetä mitään kivaa yhdessäoloa vaikka ennen pyysi edes leffaan, kun lapset tulee niin nainen usein jää siihen melkein yksin, kundi näkee vain ne liikakilot. montako kertaa ne vaimonsa liukakiloistavalittelijat yllätti vaimonsa ainakin 2 kertaa viikossa kokkaamalla ja hoitamalla lapset koko päivän tai pesemällä lattiat ja pyykit, sitten vielä annetaan vaimolle 50 euroa ja sanotaan meme kulta ostamaan itsellesi jotain pientä? joo jos yritätte tehdä näin ja yllättää positiivisesti niin puolison virkeys nousee kummasti.

Vierailija
58/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveripiirissä lyhyt ja tosi lihava nainen ja pitkä hoikka mies -pariskunta. Selvästi rakastavat toisiaan ja molemmat ovat ihania ihmisiä. Kun tutustuu heihin, tietää miksi ovat yhdessä. Tosi epäsuhtainen näköinen, mutta toisilleen erittäin sopivan kuuloinen pari. Mutta nainen oli lihava jo seurusteluaikana, eli ei ole muuttunut naimisissaolon aikana. 

Vierailija
59/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua näyttäytyä ylipainoisen mieheni kanssa hirveästi. Mies on lihonut hyvin paljon kasvoista, ja näyttää aivan eriltä kuin muutama vuosi sitten. ja hän on kyllä saanut kaikki nuo kilot oluella aikaan. Se ärsyttää etenkin. Pidän itse ulkonäöstäni huolta ja yritän saada miestäkin vaikka parturiin tai ostamaan uusia vaatteita. Noista hän suuttuu, vaikka en todellakaan nalkuta. Hän vain ei halua. Ja äitinsä tunnuslause on "rumat ne vaatteilla koreilee". Mies sisällyttää siihen myös tuon hiustenleikkuun, se on turhamaisuutta ja tuhlausta.

Vierailija
60/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 14:15"]

Niin, eihän ihminen koskaan mahda itselleen missään asiassa mitään, vai mitä? Sääli että vaimosi otti puolisokseen noin tyhmän ihmisen.

Kyllä mä ainakin pystyn tunteilleni vaikka mitä. Analysoimaan, käymään läpi ja etsimään sieltä pohjalta sen todellisen asian joka harmittaa. Pystyn toimimaan ohi tunteideni, jos se järkevästi ajateltuna on se fiksuin ja parhaaseen tulokseen johtava tapa toimia. 

Mutta taidankin olla aika poikkeuksellinen yksilö. Ainakin Av-lla.

PS. 15 kiloa ei muuta ihmistä noin radikaalisti. Joko et tiedä vaimosi todellista painoa, tai  olet tosi nipo.

[/quote]

No sovitaan että mä olen tyhmä. Mutta en mä saa itseäni tuntemaan toisin. Siro kaula on muuttunut miesmäiseksi tukevaksi niskaksi. Vyötärö on muuttunut pulleaksi tasapaksumahaksi. Good bye uuma. 

Vaimoni kävi ison leikkauksen läpi, josta jäi isot leikkausarvet. Ne eivät muuttaneet hänen haluttavuuttaan silmissäni yhtään, olen kiitollinen että hän selvisi ja voi elää normaalia elämää. 

Mutta kiloja en kestä. Hän tuntuu miemäiseltä ison kroppansa kanssa. Mulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta miehet eivät yksinkertaisesti kiinnosta minua seksuaalisesti. Vähän sama kuin noi manboobsit tuolla ylempänä. en ollenkaan ihmettele, että tuollainen mies ei himota vaimoaan. 

Sitä voi yrittää suhtautua ja pinnistellä ja uskotella itselleen kaikenlaista, mutta en mä ihan oikeasti osaa itseäni syyttää siitä että läski on mulle turn off. Ja okei, 15 kiloa on mun arvio. Ei naisen täydy olla mikään fitness-malli, tykkään kurveista. Se on kuitenkin eri asia kuin tursuilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi