Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipainoinen mies-lihava vaimo

Vierailija
05.07.2013 |

Kävin äsken paikallisessa kauppakeskuksessa. Näin siellä pariskunnan, jossa nainen oli hyvin näkyvästi ylipainoinen (käveli raskaasti, hengitti suu auki) ja mies oli normaalipainoinen, urheilullisen näköinen. Nainen oli pukeutunut mustaan telttaan, kuten senkokoiset usein ovat (tai vaihtoehtoisesti liian tiukkoihin vaatteisiin). Mies ilmiselvästi häpesi vaimoaan, katseli maahan ja käveli vähän taaempana. Olen itsekin ylipainoinen (en tosin kovin paljoa)  ja kysyisinkin: miehet, häpeättekö lihavia vaimojanne ja naiset, häpeättekö lihavia miehiänne?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pointteja tullut. On ihan totta, että aihe on pinnallinen ja typerä, ja elämässä on muutakin kuin ulkonäkö. Siis niitä ihan oikeita koettelemuksia.

Kun nyt itse olen tänne puolisoni läskeistä marissut, niin häpeän tunne kumpuaa siitä että ylipaino on täysin itse aiheutettu. Se on vähän kuin puute hygieniassa tai jokin kamala tapa kuten räkälimppien sylkeminen. Jos vaimoni ei enää peseytyisi, tuntisin varmaan samankaltaista ajoittaista häpeää hänen tilastaan.

Vaikutukset haluihini häntä kohtaan ovat viivasuorat. Hän ähkii liikkuessaan, hän hikoilee, hän on kömpelö, hänen ihonsa on veltto, läskimakkarat näkyvät jopa selässä. Hänellä on kaksoisleuka. Hänestä on kadonnut kaikki viettelevyys.

Ja edelleen ei maailman isoin asia, eikä mikään oikea ongelma. Hänestä on vain kilojen myötä kadonnut naisellisuus. Meistä on tullut hyviä kumppaneita. Vähän niin kuin mummo ja pappa (vanhuksethan eivät paljoa paneskele), harmi vaan että olemme vielä nelikymppisiä.

Suhteessamme toimii siis kaikki muu paitsi seksi. Ei ilmeisesti kovin harvinainen tilanne. 

Vierailija
22/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää vielä: toivoisin asiallisia vastauksia, en mitään "hanki elämä" -tyylisiä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että olivat pariskunta? Voihan ne olla sisko ja sen veli...

Vierailija
24/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän häpeän. Lihavuus on vähän typerä syy erota, mutta ei petipuuhat totta puhuen kyllä nappaa yhtään. Haaveilen vaimostani 15 kiloa sitten.

Vierailija
25/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne kuin ap:n näkemässä parissa: mieheni on hoikka ja urheilullinen, ja minua vieläpä 9 vuotta nuorempikin, minä taas olen ylipainoinen. Meillä ei kyllä mies tosiaan häpeä minua vaan kohtelee kuin olisin kuningatar. Ei meille kummallekaan ulkonäkö ole toisessa niin kovin tärkeää. 

Vierailija
26/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:46"]

Mistä tiedät että olivat pariskunta? Voihan ne olla sisko ja sen veli...

[/quote]

Tiesin odottaa tätäkin kysymystä. :D Tiedän heidän olevan aviopari, riittääkö?

Vierailija
27/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:47"]

Meillä sama tilanne kuin ap:n näkemässä parissa: mieheni on hoikka ja urheilullinen, ja minua vieläpä 9 vuotta nuorempikin, minä taas olen ylipainoinen. Meillä ei kyllä mies tosiaan häpeä minua vaan kohtelee kuin olisin kuningatar. Ei meille kummallekaan ulkonäkö ole toisessa niin kovin tärkeää. 

[/quote]

En ole ap, mutta uskotko itse tuohon?

Vierailija
28/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeasti, älkää käyttäkö ja lisäksi opettako ja viljelkö lapsillenne mitään lihava tai läski-sanoja, jopa jenkkikouluissa sana (fat) on kielletty, ja siksi koulukiusaamista ei esiinnykään yhtä paljon kuin täällä Suomessa.

Vierailija
29/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies-lihava?

Miksi yhdyssana, jos kerran tarkoitus oli laittaa ajatusviiva?

Vierailija
30/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimo on ylipainoinen ja huolittelematon, veli liikkuu ja pukeutuu kivasti. Kerran humalassa veli avautui minulle, ja sanoi, että rakastaa kyllä vaimoaan, mutta ei mennyt sennäköisen naisen kanssa naimisiin. Hänkin ymmärsi, että on pinnallista välittää ulkonäöstä, mutta hän myönsi häpeävänsä esim. työporukan illanvietoissa, kun kaikilla muilla on urheilullinen, hoikka vaimo mukana. On siis palomies ammatiltaan. Mutta ei kai kukaan sitä Toivottavasti vaimolleen kerro. Itselläni on vatsakas mies, ja mielelläni katselen valokuvia, joissa hän oli 8 kg kevyempi.

Vierailija
31/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin joo kun lihava kumppani näkee itseään vielä lihavamman, ja alkaa jälkikäteen hekottaa "läski läski läski" kun kerrankin voi.

Vierailija
32/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

t. mies

Vierailija
33/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun BMI:ni on 20,5, mieheni jotain 40-41. En häpeä häntä. :o Kannustan kyllä laihtumaan, sillä tuossa painoluokassa diabetes, sydän- ja verisuonitaudit yms. vaanivat heti nurkan takana.

Vierailija
34/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:47"]

[/quote]

En ole ap, mutta uskotko itse tuohon?

[/quote]

Uskon, uskon todellakin. Me tapasimme toisemme työkaveruuden kautta ja meistä tuli ensin toistemme parhaat ystävät, sitten myös pari. Itse en ikinä olisi alkuun uskonut että paljon nuorempi, komea mies haluaisi minua seksi- saati parisuhdemielessä, koska minäkin olin uskonut ne höpinät että joku ulkonäkö nyt on niin tärkeää nykyisin, mutta olenpa saanut huomata että ei se kaikille ole. 

Me rakastamme toisiamme, koska olemme sielunkumppanit jotka ymmärrämme toista puolesta sanasta, ja sovimme me hyvin vällyjen välissäkin yhteen, emme siksi että toisen ulkokuori on niin haluttava tai viehättävä. Se on lopulta sivuasia. Meillä on muitakin haasteita elämässä, esim. minun pitkäaikaissairauteni a kipukroonikkous, ja niiden rinnalla joku läski tai vähän rupsahtanut ulkonäkö nyt on pientä. 

Vierailija
35/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli toisinpäin, minä olen hoikka nainen ja eksä lihoi vuosien saatossa tosi isoksi. Ja vaikka mitä sanotaan, niin minun mielestäni henkinen ja fyysinen kulkee niin käsi kädessä, että hän muuttui myös henkisesti eri ihmiseksi. Tai mikä on syy ja mikö seuraus, muuttuiko henkinen puoli ensin ja sitten fyysinen, en tiedä. Joka tapauksessa seksi välillämme väheni ja loppui kokonaan, emmekä lopulta käyneet yhdessä paljonmissään. Minä kävin treenaamassa ja muissa omissa harrastuksissani, mies viihtyi kotona.

Erohan siinä sitten tuli enkä osaa muuta syyksi sanoa, kuin tuon, että mies muuttui erilaiseksi. En koskaan hävennyt häntä. Mutta en enää viihtynyt hänen lähellään enkä varsinkaan ihokontaktissa.

Vierailija
36/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:51"]

Mies-lihava?

Miksi yhdyssana, jos kerran tarkoitus oli laittaa ajatusviiva?

[/quote]

Siksi, että säästin merkkejä, joita otsikossa saa olla määrätty määrä. Jäi kaksi väliä pois. :) Hienoa, että täällä on näin äidinkielentaitoista porukkaa. :) T. AP

Vierailija
37/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut kundit tykkää pullukoista. luinen ei vaan kerta kaikkiaan nappaa. vaikka kaikki ihmiset ovat kauniita. vain huono käytös rumentaa. ulkonäön viehättävyys on katsojan silmissä. jos joku haluaa laihtua sen pitää tehdä vain terveyden takia. koska ulkonäöllisesti se ei haita, liian monet komeat houkat urokset haluaa ison muhkean kaunottaren, ihan suhteeseen. on muuten naurettavaa väittää että hoikkuus takaa kauneuden. mutta kuten jo saniin. kaikki ihmiset ovat kauniita.

Vierailija
38/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:55"]

No meillä oli toisinpäin, minä olen hoikka nainen ja eksä lihoi vuosien saatossa tosi isoksi. Ja vaikka mitä sanotaan, niin minun mielestäni henkinen ja fyysinen kulkee niin käsi kädessä, että hän muuttui myös henkisesti eri ihmiseksi. Tai mikä on syy ja mikö seuraus, muuttuiko henkinen puoli ensin ja sitten fyysinen, en tiedä. Joka tapauksessa seksi välillämme väheni ja loppui kokonaan, emmekä lopulta käyneet yhdessä paljonmissään. Minä kävin treenaamassa ja muissa omissa harrastuksissani, mies viihtyi kotona.

Erohan siinä sitten tuli enkä osaa muuta syyksi sanoa, kuin tuon, että mies muuttui erilaiseksi. En koskaan hävennyt häntä. Mutta en enää viihtynyt hänen lähellään enkä varsinkaan ihokontaktissa.

[/quote]

Aivan kuin minun näppiksestäni, mutta olen mies. Vaimo makaa sohvalla sipsipussin kanssa kun lähden lenkille ja on siinä samassa paikassa suklaalevyn kanssa kun tulen takaisin. ei jaksa tehdä mitään. En häpeä häntä, mutta hän on erilainen ihminen kuin ennen. Hän on ollut aina isohko, mutta ei sentään laiska plösö.

Vierailija
39/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 13:56"]

jotkut kundit tykkää pullukoista. luinen ei vaan kerta kaikkiaan nappaa. vaikka kaikki ihmiset ovat kauniita. vain huono käytös rumentaa. ulkonäön viehättävyys on katsojan silmissä. jos joku haluaa laihtua sen pitää tehdä vain terveyden takia. koska ulkonäöllisesti se ei haita, liian monet komeat houkat urokset haluaa ison muhkean kaunottaren, ihan suhteeseen. on muuten naurettavaa väittää että hoikkuus takaa kauneuden. mutta kuten jo saniin. kaikki ihmiset ovat kauniita.

[/quote]

Pullukan vastakohta ei ole luinen, vaan normaalipainoinen, terve ihminen.

Vierailija
40/120 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki ihmiset ovat kauniita, mutta kaikkien ihmisten kanssa ei tarvitse yrittää orgasmia.  Oma puolisoni ihastutti erityisesti siron kaulansa vuoksi, rakastin hänen vyötäröään, kevyttä liikkumista, naisellisuutta. Hän oli upein nainein mitä olin missään nähnyt. 

No niin, sama nainen, sama ihana tyyppi, reilut 15 kiloa lisää ja ulkonäkö on kuin imusolmuketulehduksessa. En halua häntä enää. Kun tartun häntä vyötäröstä, en erota läskimakkaraa rinnasta. Löllyvää löysää on vaan liikaa.

En voi sille mitään, mutta tunnen häpeää hänen tilastaan. AP:n kysymys on napakymppi. Se on väärä tunne ja inhoan että tunnen niin. Mutta mitä mä tunteilleni mahdan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi