teinitytöt sieppasivat 4-vuotiaan!
Kommentit (62)
Varmaan olivat niin noloja kun kävi ilmi, että lapsi ei ollutkaan eksynyt VAAN JÄTETTY YKSIN hetkeksi. En myöskään usko, että lasten isä olis käyttäytynyt mitenkään asiallisesti hakiessaan lastaan pois teineiltä.
Ja uskomatonta jengiä av:lla! Ensin ollaan sitä mieltä, että ei uskalla enää mitään tehdä kun joka paikassa kidnapataan ja ammutaan kaikki, sitten syytetään kehareita (vesipäitä ja separeita, anna mun kaikki kestää) ja lopuksi vielä syytetään teinejä etteivät jääneet tekemään selontekoa asiasta.
Kyllä suurin osa täällä palstailevista on kiihkoilevia ääliöitä. Ja mistä vetoa, ketään ei edes hävetä törkeät kommenttinsa.
Kaksi alle 16-vuotiasta tyttöä sieppasi nelivuotiaan tytön ja pitivät häntä hallussaan jonkin aikaa maanantai-iltana Espoossa.
Harvinainen sieppausjuttu on nyt Espoon rikospoliisin tutkittavana. Tapaus saattui kauppakeskus Sellossa Leppävaarassa.
Nelivuotias vietiin poliisin mukaan erään liikkeen lastenhoitopisteestä. Lähellä ollut lapsen isä havahtui kuitenkin pienokaisensa itkuun, kun tienit olivat jo viemässä häntä ohi kassajonon.
- Viime hetkellä nelivuotias saatiin takaisin vahempien haltuun, kertoi rikoskomisario Jukka Kaski IS:lle.
Sieppaajat pääsivät karkuun ja poliisi etsii heitä edelleen. Sieppaus tapahtui klo 18.40. Poliisi tutkii tapausta vapauden riistona.
Poliisi toivoo vihjeitä teinitytöistä. Toisella on vaaleat hiukset, pyöreät kasvot ja hänellä oli punainen takki. Toinen on hoikka ja hänellä on tummat hiukset ja tummat vaatteet.
Molemmat tytöt alle 16-vuotiaita ja todennäkäöisesti suomalaisia.
Espoolaisperhe, johon kuuluu isä, äiti ja kaksi lasta, oli eilen Sellossa ostoksilla, kun heidän toinen lapsensa vietiin. Jutun motiivi on epäselvä.
Luulisi, että naamat olisi tallentuneet valvontakameroihin.
Pitäs tiukentaa noita leikkipaikkoja. Oliko siis sellanen leikkipaikka missä hoitaja/hoitajia?
Ikealla Haaparannassa on se leikkipaikka ja olin todella kiitollinen että oli niin hyvin homma hanskassa. Sieltä ei lasta siepata noin vain. Jos sieppaajalla ei ole asetta.
Sellossa ei missään kaupassa ole HOITOpistettä, leikkipaikkoja kylläkin. Ja kaupassa tämä oli tapahtunut. Itse en jätä lapsiani yksin leikkipaikoille, pidän aina näköyhteyden. Olen ajatellut että ehkä olen liian varovainen, mutta en ehkä sittenkään...
Pakko on tytöt löytyä valvontakameroista!!!
Miksi ihmeessä teinitytöt haluaisivat viedä 4-vuotiaan?
Ei juma mihin tämä(kin) maa on menossa. Houh.
Kyllä näitä teinien rötöksiä ja jopa kauhutekoja alkaa olla liikaa. Nyt on yleisemmällä tasolla jotain pielessä. Kuinka kauan menee, ennen kuin vanhemmat, koulu, yheiskunta alkavat jotain tosissaan tekemään. Nuoriso voi huonosti. EI kaikki, mutta liian moni!
Huh, että oli isä tajunnut! Se on sellainen pieni/hiljainen ulosmeno ja hyvin olisivat voineet siitä päästä ulos asti.
Toivottavasti poliisi laittaa tyttöjen kuvat valvontakameroita heti levitykseen niin saadaan tytöt kiinni.
Ikinä ei tiedä mikä hullu tulee..
Pitää lapsille kotikoulua ja tosiaan olla ihan oman perheen kanssa vaan. Asioida itse kaupoissa niin ei kukaan kaappaa lapsia mukaansa tai ammu koulussa.
Niin sairas tämä nykymaailman. :(
alle 18v lapsi niin voisi ottaa selvää oliko tekijä oma lapsensa!!!
Laittakaahan niille teineille selkeät rajat, ettei niiden täydy kokeilla aina vaan hurjempia juttuja...
Mutta kaikkia vanhempia ei kiinnosta.
Kiinnostaa todella kuulla tyttöjen selitys asiaan.
Ne englantilaiset tappajalapset olivat muuten vain kymmenvuotiaita itsekin.
Oman versionsa varmasti tulevat esittämään kunhan jäävät kiinni.
Miksi ottaa mukaansa tuntematon 4 vuotias? Ei sellaista voi perustella! Saati selittää.
Pikkupaikkakunnilla nuorten itsemurhat ovat tavallisia ja ihan samanlaisia kauheuksia sielläkin tapahtuu. Eihän Jokelakaan järin iso paikka ole.
Miten tapahtumia voi estää ennalta jos ei olla yhtään perillä mikä tekoihin motivoi?
Vierailija:
Oman versionsa varmasti tulevat esittämään kunhan jäävät kiinni.Miksi ottaa mukaansa tuntematon 4 vuotias? Ei sellaista voi perustella! Saati selittää.
Ajatellaan että lapsi olisi vaikka tosi allerginen ja sille annettaisiin vääränlaista ruokaa sieppauksen aikana. Oma lapseni kun joutuu sairaalaan jos saa tiettyjä ruokia elimistöönsä... Ja entä kaikki muut sairaudet jotka vaativat säännöllistä lääkitystä yms. Joku teinien keksimä " harmiton" pila taikka sieppaus voisi päättyä aika ikävällä tavalla :(
jättäneet lapsensa yksin sinne Prisman nurkkaukseen videoita katsomaan ja itse shoppailleet kaikessa rauhassa. Lapsi on sitten kyllästynyt ja lähtenyt vaeltamaan, alkanut ehkä itkeä. Tytöt ovat löytäneet ja ajattelivat viedä Sellon infoon, mihin yleensä viedään kadonneet lapset.
Vanhemmat tulleet paikalle ja alkaneet huutaa kidnappausta ja tytöt ovat säikähtäneet ja juosseet karkuun.
Prisman leikkipaikka on lähellä yläkerran kassoja ja alakerran info on tosi kaukana, joten tytöille ei ole tullut se mieleen tai eivät ehkä ole siitä edes tienneet.
Minäkin totesin miehelle tässä, että ei näköjään kannata yrittää auttaa, jos pienen lapsen löytää yksin kauppakeskuksessa kulkemassa. Saa vielä vaikka mitkä pedofiilisyytteet niskaan.