Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä palstalla on todella paljon kiusaajia ja avun tarpeessa olevia.

Vierailija
12.11.2007 |

Siis ei henkisesti kypsä ja terve ihminen käyttäydy niin kuin täällä olen huomannut usean tekevän.

harmittaa koska tämä palsta voisi olla asiallinen, täällä soisi, että voisi jakaa elämäänsä ja saada vertiastukea, mutta ketjut katkeaa kun sinne tulee joku huutamaan, idaria, hanki elämä, provo ja joskus ihan oikeasti vielä paljon pahempia sanoja ja lauseita.

Toivoisin, että kiusaamiseen tällä palstalla puututtaisiin, siis minä ja sinä yhdessä!

kiitos sinulle eilen joka pidit puoliani ja " taltutit" sanoillasi yhden kiusaajan, sinuin ansiostasi ketjusta tuli pitkä ja rakentava.

Minä puutuin tänään yhteen tapaukseen.

Tule mukaan sinäkin, palstan siistimistalkoisiin!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta palstavittuilu on typerää ja kertoo aika ankeasta elämästä, että pahaa tuulta pitää tulla tänne kompensoimaan.

Mutta ei mihinkään todelliseen pään aukomiseen auta, vaikka vastaan veetuilisi kympillä. Sitähän se vittuilija juuri HAKEEKIN, riitaa siis.

Parhaiten vittuiluun tehoaisi se, että sellaisia kommentteja ei mitenkään noteerattaisi.

Vierailija
2/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä sellainen ihminen ymmärtää lopettaa, useimmiten.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos taas kyse on eri mieltä olosta, niin sehän on vain hyvä asia. Sellaiseen ei ole mitään syytä edes puuttua, eri näkökannat vain piristävät keskustelua.

Vierailija:

niin kyllä sellainen ihminen ymmärtää lopettaa, useimmiten.

ap

Vierailija
4/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok, kysyä koulukiusatulta. No vittu ootko koskaan miettinyt miksi sua kiusattiin : ) onko tämä asiallista keskustelua?

Ei se on kiusaamista.

Vierailija
5/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan toivoo, että sakki reagoi häneen. Siihen tehoaa paremmin vaikeneminen.

Mutta eri mieltä olijat, siis " kiltimmät" kommentoijat saa todellakin aika nopeasti ketjusta ulos, jos hyökkää vastaan. Mutta kuka sellaista haluaa ja miksi?

Vierailija
6/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eiköhän joku siihen jo huuda IDIOOTTIA tms. inhottavaa. Tuntuu kyllä pahalta sen kysyjän puolesta. Olen kuitenkin ajatellut näin, että nämä " idioottien" huutajat ovat varmasti keskenkasvuisia vielä, kuulostaa murrosikäsen kielenkäytöltä. Minä myös haluaisin, että asiallisemmin ja rakentavammin voisi (ja monet kyllä keskustelevatkin, onneksi!) keskustella täällä, eikä heti teilata tylysti jollain yhdellä, kahdella sanalla. Mielipiteitä saa ja pitääkin saada esittää, mutta asiat voi esittää fiksumminkin. Näin voimme omalta osaltamme " parantaa täällä maailmaa" ja saada paremman mielen " virtuaalilähimmäisillemme" .

Vierailija
7/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aloitin ketjun aiheesta joka monelle saattaa olla ihan utopiaa. Siihen tuli ekat 4 viestiä epäasiallista huutelua ja sitten yksi oikein selvä kiusaajatyyppi, josta muutkin innostuivat. Itse jo lopetin sen jälkeen olin muutenkin jo ihan rikki, ja sitten vielä tuo.

Ketjuun ilmeistyi ihminen joka asiallisesti kertoi, että ymmärtää hyvin jne. Puhui tosi viisaita ja sanoi, että minusta teidän pitäisi pyytää anteeksi ap:lta mutta tuskin tapahtuu.

Ei tapahtunut, mutta ketju muuttui asiallisemmaksi ja siitä tuli pitkä, rakentava ketju jonka seurauksena myös muut uskaltautuivat puhumaan samasta ongelmasta.

Eli kyllä me voimme vaikuttaa myös sanoin, se että vetäytyy on kiusaajalle parasta.

Vierailija
8/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo hyvä alku! Mä en viitsi sitä ketjua nostaa, mutta jos sulle tuli muistikuva niin käy kurkkaamassa olen sinua kiittänyt sielläkin : )

ap

Vierailija
9/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon kiusaamiseen sanoisin että en itsekään tietenkään kannata kiusaamista MUTTA välillä aloitukset ovat niin provosoivia tai kirjoittaja niin yksinkertaisen näkökulman omaava että tunnustan itsekin " provoilevani" .

Hyvä ehdotus on kyllä olla kommentoimatta millään tavalla niihin...

Vierailija
10/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tiedostaen kiusaa ketään ja ilkeile. En ymmärrä mitä huvistusta siitä voi saada?

ap

Vierailija
11/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuvat vaan (typerykset). Riitaa he hakevatkin niillä tölväisyillään. En näe niin kertakaikkisen ameebatasoisia ääliömäisiä kommentteja niin arvokkaina, että viitsisin niitä noteerata, saati sitten hiiltyä niistä mitenkään.

Minä yritän aina ja joka keskustelussa olla asiallinen ja ystävällinen, kriittistenkin ja eriävien mielipiteiden keskusteluissa. Olen sitä mieltä, että oikeasti fiksu ihminen ei suuttuneenakaan halua toista alistaa, nolata, kiusata mitenkään.

Vierailija
12/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisiä: minusta tuli kaunis ja vahva ihminen, jota rakastetaan joten voitte haistaa pitkän paskan!

Vierailija
13/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta ei saa hoitoa vaikka menisi räjähteet itseensä liimattuna hakemaan : (

Vierailija
14/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä apua saa, jos sitä hakee. Eriasia on, onko siihen voimia.

Vierailija
15/15 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt itse olla provosoitumatta jatkossa, ehkä nämä riidanhaastajat häviävät palstalta vähitellen, kun eivät pääse päämääräänsä ja saa puretuksi sitä omaa pahaa oloaan enää tänne.