Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kimpasta

Vierailija
04.11.2007 |

Miehei aloitteesta olemme harrastanet kolmen kimppaa melko aktiivisesti. Alussa aloitimme ruotsin laivoilla tuntemattomien kanssa. Nytten sitten on mieheni puolituttu ollut mukana muutamien kuukausien ajan. Mielestäni ku puhutaan kolmen kimpasta pitää erottaa se että onko joku jota ei tunne tai tuntee. Tämän nyt jo vakiokumppanin kanssa meillä on mennyt hyvin ja olen itse oppinut nauttimaan tilanteesta paljon. Kyseinen kaveri on erittäin hellä ja taitava rakastaja ja meillä on melkein kerran viikossa viime aikoina ollut seksiä. Parasta on että ei ole minkään ravintoillan jälkeen vaan ihan selvinpäin. Näen itse järjestelyn erittäin hyvänä omalla kohdalla. Nautin kun on kahden miehen keksipisteessä ja mielestäni on kiva että vaoi täysin vapautuneesti nauttia seksistä myös toisen kanssa kun oman miehen kanssa. Suhteemme ei ole kärsinyt van pikemminkin ymärrys seksin nautinnoista välillämme on lisääntynyt. Se että voi myöntää ja myös näyttää sen tosiasian että nainen voi seksistä nauttia toisen kun oma miehen kanssa on itselleni ollut positiivsta. Mikäli suhteeseen tälläinen sopii niin suositelen muiden kokeilevan. Ns ravintolaillan jälkeinen seksi tuntemattoman kanssa meidän kanssa ei siis ollenkaan sopinut minulle vaan se että on vakipartneri mukana on erittäin hyvä. Minulle kesti muutaman keran enennkuin uskalsin vapautuneesti nautia toisen meiehen rakastelusta kun oma mies on mukana ja se on täysin luonnollsista että näin on. Onko muilla lukijoilla vastaavia kokemuksia tästä vai onko kolmen kimppa aina ollut alkoholin jälkeen tapahtuvaa tomintaa?

Nim. Onnelllisesti naimisissa ja kolmen kimpasta nauttiva vaimo

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey😊 We are sporty and good looking couple from Klaukkala 😊 We would love to meet someone,man or a couple in our age or younger ( 40-48 ) to join us for a drink...and if the chemistry hits...maybe bottle spin 😄 Our email is eleonik1976@gmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän