Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kimpasta

Vierailija
04.11.2007 |

Miehei aloitteesta olemme harrastanet kolmen kimppaa melko aktiivisesti. Alussa aloitimme ruotsin laivoilla tuntemattomien kanssa. Nytten sitten on mieheni puolituttu ollut mukana muutamien kuukausien ajan. Mielestäni ku puhutaan kolmen kimpasta pitää erottaa se että onko joku jota ei tunne tai tuntee. Tämän nyt jo vakiokumppanin kanssa meillä on mennyt hyvin ja olen itse oppinut nauttimaan tilanteesta paljon. Kyseinen kaveri on erittäin hellä ja taitava rakastaja ja meillä on melkein kerran viikossa viime aikoina ollut seksiä. Parasta on että ei ole minkään ravintoillan jälkeen vaan ihan selvinpäin. Näen itse järjestelyn erittäin hyvänä omalla kohdalla. Nautin kun on kahden miehen keksipisteessä ja mielestäni on kiva että vaoi täysin vapautuneesti nauttia seksistä myös toisen kanssa kun oman miehen kanssa. Suhteemme ei ole kärsinyt van pikemminkin ymärrys seksin nautinnoista välillämme on lisääntynyt. Se että voi myöntää ja myös näyttää sen tosiasian että nainen voi seksistä nauttia toisen kun oma miehen kanssa on itselleni ollut positiivsta. Mikäli suhteeseen tälläinen sopii niin suositelen muiden kokeilevan. Ns ravintolaillan jälkeinen seksi tuntemattoman kanssa meidän kanssa ei siis ollenkaan sopinut minulle vaan se että on vakipartneri mukana on erittäin hyvä. Minulle kesti muutaman keran enennkuin uskalsin vapautuneesti nautia toisen meiehen rakastelusta kun oma mies on mukana ja se on täysin luonnollsista että näin on. Onko muilla lukijoilla vastaavia kokemuksia tästä vai onko kolmen kimppa aina ollut alkoholin jälkeen tapahtuvaa tomintaa?

Nim. Onnelllisesti naimisissa ja kolmen kimpasta nauttiva vaimo

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on kimpat monella mielessä (myös itselläni) ja suosittuja fantasioita.. aika moni jää kuitenkin haaveeksi (luultavasti myös itselläni)  sillä sivellisyyden nimissä ei haluta lähteä mukaan vaikka haluasikin, varsinkin tyttöystävä/vaimo akseli on varsin varautunutta eikä syyttä, ongelmia voi joutua ratkomaan myöhemmin aktin jälkeen.

42/100 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiihhottaisi kokeilla kolmen kimppaan. Yksinäinen mies tällä hetkellä, eikä kokemusta mutta halua on kokeilla. Mielelläni tulisin kivan parin kanssa kolmanneksi yhdessä kokeilemaan, jos kiinnostaa kokeilla. Myös kahden naisen kanssa kiinnostaa kokeilla ja nauttia yhdessä 😊. Kiinnostuneet parit....yhteyttä rohkeasti niin jutellaan aiheesta, toiveista ja odotuksista.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemuksia nimenomaan kolmantena olemisesta ja tapahtuneen aikoihin olin noin 22 vuotta. Mies silloin, kuten nykyäänkin.

Tutustuin ravintolassa reilusti iäkkäämpään, kauniiseen ja mukavaan, naiseen joka kertoi että hänellä on kotona mies odottamassa mahdollisesti meitä molempia. Hätkähdin aika tavalla tästä silloin mutta koska rouva lupasi että eivät ole kirvesmurhaajia vaan keiteteään iltateet ja otetaan pienet rommitkin, lähdin mukaan. Aluksi kaikki jännitimme ja ujostelimme kovasti. Rommista huolimatta. Vasta muutaman tapaamisen jälkeen meno rentoutui ja mukaan uskallettiin ottaa hieman asuja, leluja ja toiveita. Niinpä siinä kiihkossa tuli sitten koettua mm. naiseksi pukeutuminen ja suuseksi miehen kanssa molemmin puolin. Homma hiipui kun pariskunta muutti toiselle puolelle Suomea. Kävin vielä muutonkin jälkeen pari kertaa viikonloppua viettämässä, mutta sitten maailma vei mennessään tämän kivoja muistoja jättäneen harrastuksen. Jonkin verran pidetään vielä yhteyttä kun on nämä nykyajan viestimetkin, mutta ei sen kummempaa.

Vierailija
44/100 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan mies koskaan kysellyt entistä hoitoa mukaan kolmanneksi pyöräksi? Mulla olisi parikin halukasta hommiin (eivät ole naisten kanssa touhunneet), mutta hieman vaikea esittää asia vaimolle.. Toisaalta näistä tietäisin. että varsinkin toinen olisi hyvin meidän kemioihin soveltuva.

Vierailija
45/100 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta molemmilla tavoilla. Ensin oli NN+M. Nainen oli tuttu, kaikki osapuolet jännittivät eikä homma aiheuttanut muuta kuin että ystävyys muuttui kummalliseksi.

Toisella kerralla MM+N variaationa toimi paremmin. Tosin avioero siitä tuli kun toinen mies, joka oli puolituttu -olikin makempaa. 

Enpä ajatellut enää kokeilla kimppoja jos en halua pilata elämääni.

Vierailija
46/100 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi kolmen kimppa kun kävimme mieheni ystävän kanssa saunomassa mökillä. Menimme kolmistaan saunaan niin ystävämme sai mielettömän seisokin jolloin mieheni kysyi "hauaisitko naida kimpassa vaimoani" ystävän vastatessa myöntävästi mies kysyi minulta "käykö sinulle kaksi miestä" kysyin oletteko tosissanne? Saatuani myöntävän vastauksen molemmilta oli aika yhteisen pikasuihkun jälkeen siirtyä sänkyyn. Sen kerran jälkeen olen ollut heidän kimppanaisensa usein.

Kaverimme vierailee melko säännöllisesti sängyssämme jos olemme kotosalla on vähintään kerran viikossa joskus monta kertaa viikossa.

Vierailija
47/100 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aviossa ja onnellinen. Mieheni pyynnöstä olen ollut kahden miehen naitavana 7 vuotta. Voin nauttia molemmista miehistä vapaasti ja naida heidän kanssa milloin haluan. Olen käytännössä 2:n miehen "vaimo" kumpikin haluaa olla kanssani kimpassa useasti jopa 1-3 kertaa viikossa. Mieheni nai melkein päivittäin joskus jopa useasti.

Olen tyytyväinen järjestelyihin. T. Onnellinen vaimo

Vierailija
48/100 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kysyy miehet mukaan ja minä naiset.

Miehiä on useammin koska miestä kiihoittaa kun annan muillekin.

Vierailija
49/100 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta paskaa tuollainen elämä!!!!

Vierailija
50/100 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut kokeiltua pari kertaa ja oli ihan ok. Oma mies ja vieras mies tyydyttivät minua. Vieraalla oli aivan valtava kalu ja se kyllä kiihotti, mutta oma mies kyllä hoitaa hommat paremmin. Ehkä se vieras laski vähän liikaa varustuksensa varaan. Ei huono kokemus ja voisi kokeilla uudelleenkin jos löytyisi pariskunta tai nainen kimppaan.

Vierailija
51/100 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on monesti pohdittu eri yhdistelmiä.

Olen kumminkin niin mustasukkainen, ettei taitaisi ainakaan 2n+m käydä.

Toisaalta mikä tahansa kimppa, jossa molemmat tuottaisivat minulle nautintoa olisi ajatuksena kiehtova.

Semmoinen 2m + minäkään ei kiinnosta, jos olisin vain antava osapuoli.

Saapa nähdä, toteutuuko koskaan missään muodossa.

Olen rakastunut enkä siksi nyt halua muita. Jos en olisi rakastunut niin miksipä ei, pari mukavaa miestä ja menoksi

52/100 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m+2n yhdistelmästä on kokemusta 90-luvulta. Ei siis ihan viimeaikaista. Juhannuksena ex-vaimon ja hänen serkkunsa kanssa saunassa ajatus lähti ja toteutuskin samalla reissulla.

Vierailija
53/100 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran päässyt kokemaan jollainlailla kolmen kimppaa. Tapahtuma meni pääpiirteittäin niin että tehtiin treffin Viru hotelliin toisen miehen kanssa ja oma mies jäi virun baariin odottamaan. Tuli hotelliin kun lähetin viestin että nyt minut on hoidettu =). Ja sitä rakastelun kiimaa ei kyllä ylitä mikään, se oli meille molemmille todella hyvä kokemus. Minä sain kahdelta mieheltä peräkkäin ja siippa pääsi kokemaan miltä tuntuu vaimo, kun sitä on juuri naitu. Joo, kyllä me kumia käytettiin, en kuintenkaan halua mitään tautiriskejä, joten ihan jälkiliukkaille ei hän päässyt, vaikka olisi halunnutkin

Vierailija
54/100 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiinnostaa!😃

Vierailija
55/100 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sysmäläinen joka kaluisit kokeilla kolmenkimppaa niin laita viestiä..mieluiten 30v-40v huumorintajuinen rentomies!!

Vierailija
56/100 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pareilla millaisia kokemuksia kimpasta mökillä?

Vierailija
57/100 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pareilla millaisia kokemuksia kimpasta mökillä?

Tästä tykkäisin. Vähän saunomista, puljailua paljussa, vuoroin vieraan kalun päälle istumista, vuoroin oman miehen. Kivoja paikkoja harrastaa seksiä luonnossa, mökissä, kodassa, liiterissä jne.

Vierailija
58/100 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä, niin kyllä suhteelle parasta on, kun joku ulkopuolinen mies tai pari, isoilla varusteilla, tulevat vinguttamaan vaimoa.

On ihana kuulla ja nähdä, että hönkin vihdoin nauttii ja saa kunnolla. Tunnemme jo pidemmältä ajalta ja toisen kanssa vaimolla selvästi synkkaa muutenkin. Ovat joskus viettäneet iltaakin keskenään.

On ihana kuulla, miten vaimo pitää tätä toista näistä erityisen fyysisesti ja henkisesti vetovoimaisena. Meillä on avioliitto ajautunut pikkuhiljaa siihen, että nämä kaksi tapailevat ja puuhaavat keskenään. On ihana nähdä kun vaimo saa vapautuneesti nauttia.

Minä kyllä sillävälin huolehdin kodista.

Vaimo on pari kertaa ottanut puheeksi, että voisi muuttaa tämän miehen luo. Kysyin että miksi, niin kuulema on ihastunut ja jopa rakastunut tähän.

Minusta se on tavallaan surullista, että jään sivuun, mutta on ihanaa että vaimoni saa nauttia vapaasti ja kokea kaikkea mitä haluaa.

Mielestäni, vaikka meillä oli hyvä ja läheinen suhde ennen tätä kokeilua, niin kyllä tämä kannatti ja vaimo saa nyt nauttia kovasti ainakin mikä on tosi hyvä.

Vierailija
59/100 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimpoissa olen armoitettu erityisesti kahden muun peräaukkojen hoitamisessa. Sormetan, nuolen ja panen .Miehet ja naiset käyvät minulle yhtähyvin. En tee eroa.

Vierailija
60/100 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni auton iskunvaimentimet kannattaa vaihtaa molemmat samalla kertaa. Peku vaihtoi vain toisen, niin jarrutusta ei oikein saa tasaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä