Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvoja joilla vyöhyketerapia sai aikaan kakkalakon?

Vierailija
12.11.2007 |

Onko kenelläkään moisesta kokemusta? Meillä alkoi kakkalakko ensimmäisen käynnin jälkeen ja tulee nyt vain n. kerran viikossa (lapsi 2kk). Yleensähän hyöhyketerapia juuri auttaa esim kovaan vatsaan, mutta meillä tosiaan ennen tehtiin kakkaa useasti päivässä ja nyt vain kerran viikossa. Lapsi oli 7vkoa vanha kun aloitimme vyöhyketerapiassa. Kauankohan tätä jatkuu ja milloin kakataan taas normaalisti?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi